Приблизно 3 роки тому в Україні почали з’являтися інклюзивно-ресурсні центри для підтримки дітей з ООП.
Як працює ІРЦ, які його функції, яка ділова документація необхідна для роботи фахівців, яке їхнє робоче навантаження – ці та інші питання роз’яснила Наталія Ярмола, завідувачка відділу інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця.
Кількість функціонуючих ІРЦ – 603 (за даними МОН України станом на 01.11.2019)
Напрями діяльності ІРЦ:
ІРЦ:
ІРЦ утворюють з розрахунку один центр не більш як:
Засновниками ІРЦ можуть бути:
Засновник розробляє та затверджує установчі документи центру відповідно до:
1 етап: планування комплексної оцінки (далі – КО); інформування про проведення КО; підготовка до проведення КО; безпосереднє проведення КО; розгляд результатів КО за сферами розвитку
2 етап: підготовка до висновку КО; інформування батьків про результати проведення КО; вироблення з батьками спільної стратегії щодо підтримки ОП дитини; надання психолого-педагогічних та корекційно-розвивальних послуг; моніторинг реалізації рекомендацій ІРЦ.
Одна година заняття у працівника ІРЦ – це одне заняття (25-45 хвилин);
Ставки погодинної оплати праці працівників здійснюються за проведення навчальних занять (не за години), перерви між ними – це також робочий час (наказ МОН від 15.04.93 № 102)
Кількість годин педагогічного навантаження відповідає кількості занять, загальна тривалість робочого часу становить 40 годин.
Дізнайтесь більше інформації з цієї теми, переглянувши виступ пані Наталії та інших спікерів онлайнсемінару. За бажанням, можна придбати стандартний пакет послуг, до якого входить доступ до відео та сертифікат учасника.
Онлайнсемінар: https://vseosvita.ua/seminar
Читайте також: Як організувати навчання у закладах з інклюзивною формою навчання
Користувач:
Хшанович Катерина Олегівна