Для «Всеосвіти» 2021 рік став рекордним. Спільними зусиллями ми досягнули космічних вершин. Цьогоріч олімпіади від «Всеосвіти» встановили рекорди як наймасовіші олімпіади з української мови та як олімпіади з найбільшою кількістю навчальних дисциплін.
У всеукраїнській трьохетапній олімпіаді з української мови «Всеосвіта – Осінь 2021» зареєструвалось 180 163 учасники. У третьому турі 345 учнів надіслали свої проєкти на тему «За мир в Україні, за гідність і свободу кожної людини» у формі презентації.
6 грудня «Всеосвіта» оголосила степендіатів та призерів всеукраїнської трьохетапної олімпіади «Всеосвіта – Осінь 2021» з української мови.
Три абсолютні переможці у трьох вікових групах – початкова, середня та старша школи, – стали стипендіатами «Всеосвіти» й отримуватимуть 1 000 гривень щомісяця до кінця навчального року.
Обрати єдиних переможців було дійсно нелегко, тому наше журі вирішило відзначити заохочувальними подарунками роботи й інших учасників.
Журналісти «Всеосвіти» особисто поспілкувалися зі стипендіатами олімпіади «Всеосвіта – Осінь 2021» та їхніми батьками й дізналися, чи важко було проходити олімпіаду та які емоції відчували щасливчики, коли досягли бажаного.
Важливо! Відображення проєктних робіт учасників у статті є орієнтовним, призначене для ознайомлення зі змістом та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа. Для того, щоб ознайомитись з оригіналами робіт учасників, ви можете завантажити їх за посиланням.
Владислав Полтавський, учень 11-го класу Карлівського ліцею імені Ніни Герасименко Полтавської області
Владислав став переможцем трьохетапної олімпіади «Всеосвіта – Осінь 2021» з української мови у віковій категорії «Старша група (10-11 класи)». Його проєкт на тему «Ми вільні громадяни вільної держави» визнаний найкращим серед інших учасників відповідної вікової категорії. Під час інтерв'ю Владислав розказав, чому вирішив взяти участь в олімпіаді, як готував проєкт та поділився враженнями від перемоги.
Проєкт Владислава Полтавського на тему «Ми вільні громадяни вільної держави»:
Завантажити проєкт: https://vseosvita.ua/library/poltavskij-vladislav-mi-vilni-gromadani-vilnoi-derzavi-504477.html
Максим Билінський, учень 6-го класу Одеської загальноосвітньої школи № 56
Максим став переможцем у віковій категорії «Середня група (5-9 класи)». Він підготував проєкт на тему «Україна та її сучасні герої». Разом зі своєю мамою Катериною Солоп Максим розказав, як він проходив усі тури олімпіади, як готувався до фінального і про те, як зрадів, коли дізнався, що став стипендіатом.
Проєкт Максима Билінського на тему «Україна та її сучасні герої»:
Завантажити проєкт: https://vseosvita.ua/library/bilinskij-maksim-ukraina-ta-ii-sucasni-geroi-504468.html
Соломія Лехощак, учениця 2-го класу, проживає у Німеччині
Соломія Лехощак стала переможницею у віковій категорії «Молодша група (1-4 класи)». Учениця другого класу успішно пройшла два тури олімпіади й потрапила у третій та підготувала проєкт на тему «Що для мене бути гідним». Мама Соломії – Анна Лехощак – розказала, що їхня сім'я проживає у Німеччині, але Соломія натхненно вивчає українську мову та часто проходить олімпіади на «Всеосвіті». Анна також розповіла, як їі донька готувала свій проєкт та здивувалася, коли дізналася, що перемогла.
Також своїми емоціями поділились призери, які отримали заохочувальні подарунки від «Всеосвіти».
Марина Бевз, учениця 9-го класу, гімназії №34 «Либідь» ім. Віктора Максименка, м. Київ
Привіт! Мене звати Марина. Я не вперше беру участь в олімпіаді з української мови, але посідала призові місця тільки у молодшій школі. У цьому році весь мій клас долучився до проходження олімпіади, зокрема і я. Думаю, що перший тур був найлегшим, не було складних запитань, а найскладнішим був третій тур, бо потрібно було докласти всі свої зусилля, творчість і фантазію. Чесно кажучи, я не дуже готуюся до олімпіад. До першого туру повторила декілька правил і все, до другого зовсім не готувалася, а вже до третього писала вірші, маленькі твори, шукала картинки та музику.
Під час роботи над головним проєктом старалася правильно передати свої думки та почуття. Мій проєкт розповідає читачу, що кожен із нас – герой. Кожна людина долає труднощі у житті, проходить через певні випробування. Тільки не потрібно опускати руки – й все вийде. Вірші, які ви могли бачити у проєкті, несуть багато сенсу. Вони можуть допомогти людині більше дізнатися про свою Батьківщину.
Я навіть і не сподівалася, що стану призером олімпіади. Була приголомшена, коли дізналася про приз. Спочатку взагалі не повірила, а потім зраділа! Дякую всій команді «Всеосвіти» за можливість брати участь в олімпіадах та перемагати!
Проєкт Марини Бевз на тему «Україна та її сучасні герої»:
Завантажити проєкт: https://vseosvita.ua/library/bevz-marina-ukraina-ta-ii-sucasni-geroi-504476.html
Вікторія Солопова, учениця 10-А класу, Приморського українсько-болгарського ліцею, м. Приморськ, Бердянського району Запорізької області
Добрий день! Участь в олімпіаді з української мови на «Всеосвіті» брала вперше. Найлегшим видався ІІ тур, тому що були чітко поставлені питання. Найскладніший ІІІ тур, бо потрібно було витратити більше часу на підготовку презентації та написання есе. Готувалася до олімпіади, як завжди, повторювала правила. Проєкт готувала з особливою зацікавленістю, тому що тема була актуальна та цікава. Сподівалася на перемогу, адже приз був багатообіцяючим, на жаль, не вистачило 2 балів до І місця. Дякую за подарунки!
Проєкт Вікторії Солопової на тему «За мир в Україні, за гідність і свободу кожної людини. Ми вільні громадяни вільної держави »:
Завантажити проєкт: https://vseosvita.ua/library/solopova-viktoria-mi-vilni-gromadani-vilnoi-derzavi-504480.html
Данііл Большаков, учень 4-Б, спеціалізованої школи № 24, м. Херсон
Я не вперше беру участь у цій олімпіаді. Цього року мені теж було цікаво перевірити себе, тому я одразу зареєструвався. Найлегшим був перший етап, тому що в ньому були запитання з тем, які ми вивчаємо на уроках. Тому я швидко впорався з усіма завданнями. Найскладнішим був третій етап, тому що для нього потрібно було прикласти більше зусиль: придумати текст, оформити його та створити презентацію.
Я займався з моєю вчителькою Оксаною Михайлівною. Це був проєкт про гідність, мою та членів моєї родини. Мені не складно було розповідати про гідність моїх родичів. Я дуже пишаюсь ними. Окрім того, в Україні є багато людей різних професій, яких можемо вважати гідними та брати з них приклад.
Я сподівався на те, що моя робота сподобається журі, але не очікував на приз. Тому дуже зрадів, коли довідався про цю чудову новину. Мені було дуже цікаво дізнатися, які саме подарунки я отримаю. А коли мама принесла великий пакунок, неймовірно зрадів. Мені дуже сподобалися подарунки, особливо ручка зі стилусом та щоденник.
Дуже дякую організаторам олімпіади! Неодмінно буду ще брати участь у ваших конкурсах.
Проєкт Данііла Большакова на тему «Що для мене бути гідним»:
Завантажити проєкт: https://vseosvita.ua/library/bolsakov-daniil-so-dla-mene-buti-gidnim-504464.html
Ульяна Дорошко, учениця 2-Б класу, загальносвітньої школи І-ІІІ ступенів № 32, м. Черкаси
Завдяки нашій учительці Бондар Світлані Миколаївні, донька часто приймає участь у різних конкурсах та олімпіадах. Всеукраїнська дистанційна олімпіада «Всеосвіта Осінь – 2021» з української мови не стала виключенням. Дитина із захопленням змагається та застосовує вже набуті знання та навички.
Перші два етапи були найлегшими, завдяки шкільній програмі вона легко з ними справилася, а от третій виявився складним, але цікавим. Він вимагав проявити неабияку кмітливість та творчі здібності. Завдяки даному проєкту опанували незнайому для неї програму, здобули нові знання та досвід.
Наш проєкт був представлений у вигляді презентації зі світлин Ульяни, які були зроблені протягом її життя та розкривали зміст теми: «Що для мене бути гідним» в її розумінні.
Те, що вона стала другою за кількістю набраних балів і призером даної олімпіади, додало впевненості тому, що ми рухаємося у правильному напрямку. Ми пишаємося нею!
Дякуємо «Всеосвіті» за отримані призи, вони стали приємною несподіванкою. Донька у захваті від подарунків, мотивована вчитись і з нетерпінням чекає на нові конкурси.
Анатолій Забелло, учень 7-Д класу, гімназії № 18, м. Луцьк
Kожного року ще з початкової школи я приймаю участь у різних олімпіадах та конкурсах з української мови та літератури. Це допомагає оцінити мій рівень знань з рідної мови та випробувати свої сили у творчих проєктах. Маю чимало перемог як у Всеукраїнських олімпіадах, так і в обласних та міських.
Але, мабуть, одна з найцікавіших олімпіад з української мови – це «Всеосвіта Осінь – 2021». На мою думку, вона дала можливість використати і шкільні знання з української мови, і реалізувати особистий творчий потенціал під час підготовки проєкту на ІІІ етапі олімпіади. Kожен тур був вельми цікавий та складний водночас, адже можливості схибити не було, бо тільки 100% правильні відповіді на питання давали шанс на перемогу в конкурсі.
Тиждень очікування результатів мені здався нескінченним, тому я був безмежно радий, дізнавшись, що виборов приз в ІІІ турі Всеукраїнської олімпіади з української мови «Всеосвіта Осінь – 2021» та набрав найбільшу кількість балів серед учнів сьомих класів.
Свій проєкт я присвятив лікарю сімейної медицини Роману, з яким випадково познайомився під час порятунку маленького кошеняти декілька років тому. З цим лікарем я досі спілкуюся. Багато дізнався від Романа і про життя, і про світ, і про пандемію. Щодня він лікує багато людей та нерідко рятує їм життя. Цей чоловік – звичайна людина, без суперздібностей, але його вчинки доводять, що він і є справжнім сучасним супергероєм.
Отже, головна думка мого проєкту, темою якого була «Україна та її сучасні герої», – це те, що можливість, а головне потреба бути супергероєм є в кожного. Адже у наш буремний час, коли іде війна на Сході за цілісність України і боротьба за життя та здоров’я людей під час пандемії, ми – українці –залишаємось добрими та чуйними, а головне, бережемо найцінніше – життя!
Дякую організаторам олімпіади «Всеосвіта Осінь – 2021» та сподіваюсь на нові цікаві проєкти, в яких обов’язково буду брати участь.
Усіх вітаю з Різдвом та Новим 2022 роком! Нехай мрії про мир та краще життя неодмінно здійсняться.
Проєкт Анатолія Забелло на тему «Україна та її сучасні герої»:
Завантажити проєкт: https://vseosvita.ua/library/zabello-anatolij-ukraina-ta-ii-sucasni-geroi-504473.html
Назар Кайдаш та Тарас Кайдаш, учні 5-Б та 7-А, гімназії № 3, м. Ніжин
Ми уже декілька років беремо участь в олімпіадах з української мови на «Всеосвіті». Цьогоріч олімпіада проходила у три етапи. Перші два тури були нескладними. Третій тур був цікавий і складний, бо потребував багато часу й зусиль, аби створити гарний проєкт. Ідеї щодо проєктів обговорювали всією сім'єю. Готувалися ретельно: підбирали матеріал із різних джерел, опрацьовували його, розмірковували над найкращим його представленням; намагалися використати різні технічні можливості. Сподівалися стати стипендіатами і зраділи, коли дізналися, що стали призерами.
Проєкт Назара Кайдаша на тему «Україна та її сучасні герої»:
Завантажити проєкт: https://vseosvita.ua/library/kajdas-nazar-504469.html
Проєкт Тараса Кайдаша на тему «Україна та її сучасні герої»:
Завантажити проєкт: https://vseosvita.ua/library/kajdas-taras-ukraina-ta-ii-sucasni-geroi-504475.html
Максим Карасік, учень 8-го класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5, м. Бердянськ
Хочу висловити щиру подяку «Всеосвіті» за можливість не тільки перевірити знання, а й кинути виклик своїй кмітливості й винахідливості під час роботи над творчим проєктом. До кожного етапу олімпіади я підійшов дуже відповідально. Мій результат – це кропітка праця вчителя української мови та літератури Кокори Тетяни Володимирівни, класного керівника Ільїної Валентини Дмитрівни, яка завжди мотивує до участі в подібних заходах. Окрема подяка моїм батькам за допомогу й підтримку у створенні проєкту «Україна та її сучасні герої», який привів мене до бажаної перемоги.
Я вже не вперше беру участь в олімпіадах з української мови. Минулого року наш клас посів І рейтингове місце серед шкіл України в осінній олімпіаді й виграв приз від компанії Vladitoys «Грайливі сови». Слідкую за новинами та з нетерпінням чекаю на зимову олімпіаду.
Проєкт Максима Карасіка на тему «Україна та її сучасні герої»:
Завантажити проєкт: https://vseosvita.ua/library/karasik-maksim-ukraina-ta-ii-sucasni-geroi-504474.html
Марія Крикун, учениця 1-А класу, санаторна школа-інтернат № 4, м. Миколаїв
У цьому році моя дочка стала першокласницею і пішла до школи. Наша перша вчителька, Войхевич Валентина Василівна, повідомила всьому класу про те, що є такий сайт як «Всеосвіта» і про те, що на ньому можна взяти участь у безкоштовній олімпіаді з української мови, що проходитиме у 3 тури. Нам ця ідея сподобалася, оскільки нічого подібного ми ще не проходили.
У кожному турі нагороджували дипломами, що дуже мотивувало і заохочувало дитину. У 3-му турі ми дізналися, що потрібно зробити презентацію на тему «Що для мене бути гідним». Тема нам видалася цікавою та символічною. Декілька днів ми збирали матеріал для презентації, багато читали, говорили, вчили вірш, робили фото та відеозйомки, знаходили фото з сімейного архіву.
Кожного дня дочка з нетерпінням чекала результатів, вона дуже хотіла перемогти. І ось настав довгоочікуваний день оголошення результатів! На сайті оголосили переможця і призерів 3-го туру. Марія набрала 69 балів і зайняла 2 місце! Це було неймовірно приємно!
Працівники «Всеосвіти» повідомили, що для призерів олімпіади будуть заохочувальні подарунки. Ми і уявити не могли, що до Святого Миколая отримаємо стільки приємних сюрпризів!
Дитина у захваті, сказала, що хоче ще приймати участь у олімпіадах!
Вони мотивують гарно вчитися і здобувати нові знання! Це був неймовірний досвід. Наша сім‘я дуже вдячна всім співробітникам сайту «Всеосвіта» за Ваш вклад у розвиток української молоді.
Проєкт Марії Крикун на тему «Що для мене бути гідним»:
Завантажити проєкт: https://vseosvita.ua/library/krikun-maria-so-dla-mene-buti-gidnim-504444.html
Єлизавета Кузьмич, учениця 1-В класу ПШ «Усмішка», м. Київ
Моя донька навчається у першому класі. На олімпіаду нас зареєструвала наша вчителька, яка неодноразово організовувала олімпіади на «Всеосвіті» для всього закладу.
Завдання І етапу виконували в школі. ІІ етап випав на дистанційну освіту і був найлегшим. ІІІ етап також відбувся дистанційно, він був найскладніший, але найцікавіший!
Спочатку був підготовчий процес: ми роз’яснили доньці, що таке гідність, далі дитина почала розмірковувати та творити. Звичайно ж, без допомоги батьків донька б не впоралась, тому ми її підтримували та направляли, також допомогла наша вчителька, за що їй окрема подяка.
Наш проєкт був побудований на міркуваннях дитини, декламуванні віршів класиків української літератури, власних оціночних суджень, сімейних фото, ілюстрацій з мережі, малюнків, створених дитиною.
Чи очікувала дитина та я на перемогу?! Дійсно, дуже хотіли перемогти, але не були впевнені, адже цей етап включав не тільки першачків, але і діток до 4 класу, куди ж нам, ми ще тільки почали навчатися!
Які будуть подарунки, навіть і не здогадувались. Але коли отримали, емоціям не було меж. Відразу ж доня зробила виставку і прорекламувала кожен подаруночок.
На мою думку, конкурси такого плану допомагають дітям бути наполегливими, більш впевненими у собі та у своїх силах, прагнути до перемоги і підкорювати нові вершини.
Проєкт Єлизавети Кузьмич на тему «Що для мене бути гідним»:
Завантажити проєкт: https://vseosvita.ua/library/kuzmic-elizaveta-so-dla-mene-buti-gidnim-504446.html
Анджалі Кумар, учениця 2-го класу української школи «Софія» в Об’єднаних Арабських Еміратах
В олімпіаді брала участь вперше. Мій старший брат вже 2 роки бере участь в олімпіадах від «Всеосвіти», і я теж захотіла пройти.
Найскладнішим був 2 тур, бо треба було встигнути саме 9 листопада виконати завдання, а у мене багато різних занять (плавня, гімнастика, танці). До олімпіади мені допомагала готуватися моя вчителька з української мови у нашій українській школі в ОАЕ «Софія». Вона підбирала різні цікаві завдання. А потім ми з братом готувалися.
Спочатку я не знала, що готувати. Не розуміла поняття «гідність». Мені мама пояснювала. Потім у школі ми читали оповідання про гідність. І тоді спало на думку, про що треба розказувати. Мама допомагала знімати відео, трохи помилки виправляла. Мій брат Анджей казав, про що краще розказувати, бо мені багато всього хотілося зняли.
Я не очікувала, що буду переможцем, і дуже зраділа, бо в таких творчих конкурсах не перемагала, тільки в спортивних.
Фото з подарунками вислати не можу, бо їх отримав мій дідусь, він живе у Києві. У лютому він прилетить в ОАЕ у гості, тоді і привезе подарунки. Я їх вже бачила на фото, чекаю, коли буду писати ручками у красивих зошитах та носити пенал у школу. Дякую вам, що дозволили отримати перемогу.
Проєкт Анджалі Кумар на тему «Що для мене бути гідним»:
Завантажити проєкт: https://vseosvita.ua/library/kumar-andzali-so-dla-mene-buti-gidnimi-504448.html
Дар’я Марцинішена, учениця 3-го класу Утківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Мереф’янської міської ради Харківської області
Я вперше брала участь у такій олімпіаді. Запропонувала мені проявити себе класний керівник – Верьовкіна Ірина Вікторівна. Кожен тур олімпіади був дуже цікавим, і кожен учень зміг проявити свої здібності. Перші два тури були легкими, а ось над завданням третього туру довелося гарненько попрацювати. Але для мене він був найцікавішим, бо саме у ньому я відкрила у себе здібність до написання віршів.
Ми з вчителем багато працювали над темою «Що для мене гідність». Мені здається, що саме після цих довгих бесід у мене з'явилося бажання написати власний вірш, щоб розкрити тему. Після того, як я написала вірш, мені здалося, що цього замало. І я ще вирішила всі емоції цього вірша передати особисто аудіозаписом.
Я з нетерпінням чекала на результати саме цього етапу. Мені хотілося скоріше дізнатися, як оцінять мою роботу члени журі. Я навіть не могла уявити, що я стану призером у своїй категорії.
Після того, як я отримала такі чудові подарунки, я зрозуміла, що моя робота над кожним етапом олімпіади пройшла недарма. З великим задоволенням буду брати участь в олімпіадах від «Всеосвіти»!
Проєкт Дар’ї Марцинішеної на тему «Що для мене бути гідним»
Завантажити проєкт: https://vseosvita.ua/library/marcinisena-dara-so-dla-mene-buti-gidnim-504456.html
Поліна Супруненко, учениця 4-С класу міжнародного ліцею «Глобус», м. Київ
Моя донька Поліна Супруненко бере участь в олімпіадах від «Всеосвіти» вже другий рік поспіль. Це виключно ініціатива нашого вчителя Семеног Тетяни Миколаївни, яка всебічно розвиває своїх учнів та надає їм можливість проявити себе. Перед проходженням олімпіади Тетяна Миколаївна давала всім учням завдання для підготовки. Перший та другий тури були за складністю посильними та відповідали програмі, по якій Поліна навчається в школі. Були деякі питання «із зірочкою», але й на них моя донька знайшла відповідь.
Третій тур був творчим завданням, а тому, на нашу думку, – найскладнішим. Зі змістом проблем не виникло. Моя донька вже кілька років пише казки, у неї досить добре розвинена уява та фантазія. Тому вона одразу ж вирішила, що саме у вигляді казки виразить свої думки на задану тему. З технічної сторони виконати завдання у третьому турі було для нас викликом, адже досвіду створення презентації, а тим паче з анімацією ні у Поліни, ні у нас не було. Тому технічно ми їй, звичайно, трохи допомогли оформити роботу у вигляді презентації, щоб виконати умови конкурсу. Але це був досить цікавий та корисний досвід, який спонукав нас до вивчення нової для нас технології. Поліна приймала активну участь у виборі розміщення тексту, малюнків, анімації, сама намалювала всі ілюстрації до своєї роботи та склала текст казки.
Поліна дуже хотіла перемогти. Коли вона дізналася, що її роботу гідно оцінили та вона посіла почесне ІІ місце в ІІІ турі Всеукраїнської олімпіади з української мови, вона була дуже щаслива. Чудовим бонусом стали заохочувальні призи. Моя донька з радістю відкрила посилку від «Всеосвіти» та всім навкруги розказувала про свою маленьку перемогу.
Проєкт Поліни Супруненко на тему «Що для мене бути гідним»:
Завантажити проєкт: https://vseosvita.ua/library/suprunenko-polina-so-dla-mene-buti-gidnim-504466.html
Призерами всеукраїнської трьохетапної олімпіади «Всеосвіта – Осінь 2021» з української мови також стали: Ілля Дмитрик, Влад Куничак, Оксана Павлишин. На жаль, з певних причин ці призери не змогли надіслати відгук, однак сподіваємося, що вони також отримали позитивні враження та емоції.
На цьому приємні сюрпризи не закінчуються! «Всеосвіта» готує ще безліч бомбезних розіграшів, конкурсів та акцій. Уже відкрита дистанційна олімпіада «Всеосвіта – Зима 2021/2022»! Слідкуйте за оновленнями та будьте на хвилі успіху разом з нами!
Вас також може зацікавити такий матеріал: Відгуки переможців розіграшу в рамках шкільної дистанційної олімпіади «Всеосвіта – Осінь 2021»
Користувач:
Паламарчук Юлія Вікторівна