Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Індивідуалізація навчання засобами інтерактивних цифрових ресурсів Всеосвіти. Проєктуємо сучасний електронний урок
»
Взяти участь Всі події
25 грудня 2023 о 17:31
25 0

Помилки учнів: так чи ні?

Марафон:
1—11 жовтня
5 днів
30 годин ПК

ОБ'ЄДНАНІ СЕРВІСИ ВСЕОСВІТИ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО КЕРУВАННЯ ЧАСОМ

Покрокове опанування інструментів яким ви довіряєте.

Навчання є невід'ємною частиною дитинства, і однією з ключових аспектів навчання є здатність визначати та виправляти помилки. Педагоги в початковій школі грають важливу роль у навчанні учнів, як правильно вказувати на їхні помилки в роботах. Нижче ми розглянемо декілька ефективних методів, які сприяють правильному корегуванню помилок учнів початкової школи, не ображаючи їх і стимулюючи подальший розвиток навчальних навичок.

1. Знайомство з дитиною

Першим і найважливішим кроком у виправленні помилок є створення атмосфери довіри та відношення між вчителем і учнем. Педагогу важливо зрозуміти, як дитина реагує на корекцію помилок, її страхи та амбіції.

2. Позитивний підхід

Важливо зосереджуватися на позитивних аспектах роботи учня, перед тим як вказувати на помилки. Похвала за те, що вірно зроблено, може підняти самооцінку дитини і зробити її більш відкритою до корекції помилок.

3. Об'єктивність та конкретність

При вказуванні на помилки в роботах важливо бути об'єктивними і конкретними. Наприклад, замість загального коментаря «Помилка!», краще сказати: «Тут ти можеш виправити помилку, додавши пропущену літеру в цьому слові».

4. Акцент на процесі, а не на результаті

Засуджування за помилки може відлякувати дітей. Замість цього вчителі можуть акцентувати увагу на процесі навчання та старанні. Наприклад, «Добре, що ти спробував! Тепер ми можемо подивитися, як можна покращити цю роботу».

5. Уроки з помилок

Помилки можуть слугувати важливими уроками. Допоможіть учням розуміти, що помилки є частиною навчання і можуть сприяти подальшому зростанню. Запитайте: «Що ти можеш вивчити з цієї помилки?»

6. Конструктивне обговорення

Проводьте обговорення помилок з учнями, де вони мають можливість висловлювати свої думки та ідеї щодо того, як можна виправити помилки. Це сприяє їхньому активному навчанню та розвитку аналітичних навичок.

7. Підтримка і вдячність

Після того, як учень виправив помилку, підтримайте його та висловіть вдячність за зусилля. Заохочення та підтримка важливі для підтримки морального становища дитини.

Вказані методи допоможуть вчителям правильно та конструктивно вказувати на помилки учнів початкової школи, розвиваючи їхні навички та сприяючи позитивному відношенню до навчання. Навчання та виправлення помилок можуть бути веселими та продуктивними, коли вони спрямовані на підтримку та розвиток дитини.

З власного досвіду також додам, що діти, особливо у 1 класі, дуже бояться помилок та хочуть одразу ідеальні роботи, тому ми маємо з перших занять говорити, що це нормально помилятися і за помилку ніхто сварити не буде, а ми будемо разом її виправляти та вдосконалювати свої знання, адже ми самі іноді помиляємося. Також, для підбадьорення учнів, я можу сама спеціально помилятися, щоб учні мене виправляли та бачили, що так, помилки — це нормально і, навіть дорослі, їх роблять!:)