Міністерством освіти і науки затверджена Інструкція з ведення ділової документації у закладах загальної середньої освіти в електронній формі.
Інструкція встановлює загальні вимоги ведення шкільної документації в електронній формі.
Ведення ділової документації в електронній формі запроваджується з метою удосконалення управління школою, забезпечення достовірності інформації, що використовується в освітній діяльності, спрощення ведення документації та зменшення витрат часу на її ведення, а також забезпечення органів управління у сфері освіти актуальною інформацією про діяльність закладів освіти для прийняття управлінських рішень.
Інструкцією визначено, що в електронній формі мають бути створені та вестися класні журнали, журнали обліку пропущених і замінених уроків, журнали факультативних і гурткових занять, журнали реєстрації інструктажів.
Окрім того, в електронній формі мають вестися особові справи учнів, алфавітна книга здобувачів освіти, особові справи вчителів, журнал реєстрації наказів руху здобувачів освіти, накази керівника з кадрових питань, річний план роботи школи, розклад навчальних занять, свідоцтва досягнень здобувачів освіти тощо.
Дані, що збираються в електронній освітній інформаційній системі школи, передаватимуться до центральної бази даних програмно-апаратного комплексу «Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту» та опрацьовуватимуться для заповнення статистичних звітів.
«Всеосвіта» пропонує українським вчителям електронний журнал, схвалений грифом МОН до використання в освітньому процесі, який значно полегшить процес документування та заповнення.
Електронні журнали — це як звичайний журнал, тільки в електронному вигляді.
Також «Всеосвіта» ділиться з освітянами конструктором тестів — інструментом, який стане надійним помічником у проведенні перевірок, самостійних і контрольних робіт тощо.
Електронні школи — це дистанційна освіта. Туди включено все: журнали, класи учнів, є можливість створення розкладу уроків, розкладу дзвінків. Все, що потрібно українським вчителям для дистанційної освіти.
Нагадаємо, Державна служба якості освіти підготувала методичні рекомендації щодо заповнення анкети самооцінювання учасником сертифікації власної педагогічної майстерності.
Їх розробили для учасників сертифікації, які за результатами першого етапу — незалежного тестування — допущені до другого етапу сертифікації педагогічних працівників — самооцінювання власної педагогічної майстерності з формування в учнів ключових компетентностей i вмінь.
Користувач:
Нікішина Тетяна Олександрівна