Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Виклики для команди психолого-педагогічного супроводу в новому 2024/2025 навчальному році
»
Взяти участь Всі події
24 травня 2021 об 11:19
0 0

За рік пандемії рівень якості освіти в Україні впав на 8%, – Сергій Шкарлет

Міністр освіти додав, що від первинних навичок і того, що заклала родина дитині, залежить весь процес навчання.
Марафон:
1—11 жовтня
5 днів
30 годин ПК

ОБ'ЄДНАНІ СЕРВІСИ ВСЕОСВІТИ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО КЕРУВАННЯ ЧАСОМ

Покрокове опанування інструментів яким ви довіряєте.

За рік карантину в Україні рівень якості освіти знизився на 8%. За словами очільника Міністерства освіти і науки Сергія #Шкарлета, це насправді не критично. Заздалегідь було зрозуміло, що якість освіти у будь-якому разі падатиме.

Про це міністр освіти розповів в інтерв’ю РБК-Україна.

Від чого це залежить? Є трикутник – учень, вчитель і сім'я. Насамперед від первинних навичок і того, що заклала сім'я дитині, в принципі, первинно буде залежати весь процес навчання. Якщо батькам не байдуже, в будь-якому разі навіть в дистанційній освіті втрата якості не критична, – зазначив Шкарлет.

Він зазначив, що мінімум раз на два місяці Державна служба якості освіти проводить моніторинг якості та наявності залишкових знань після вивчення тієї чи іншої частини освітньої програми.

Наразі у в порівнянні з грудневим моніторингом якість і рівень дистанційної освіти на 10-15% покращилася і зараз становить 70-75%, – наголосив міністр освіти.

Він додав, що вчитель сьогодні, крім батьків та родини, є основним носієм знань.

Є різні вчителі. Здебільшого я вдячний всім вчителям за те, що у період пандемії, у період специфічних умов ведення освітнього процесу ми все-таки вистояли. Критичного падіння якості в українській освіті немає, – акцентував Шкарлет.

Нагадаємо, що 65% респондентів, які взяли участь в опитуванні Державної служби якості освіти, позитивно оцінили організацію освітнього процесу, якість надання освітніх послуг закладами, а також результати навчання.

Вас також можуть зацікавити такі матеріали: Інтерес учнів до навчання безупинно знижується через дистанційку: результати дослідження