70% учнів задоволені організацією дистанційного навчання. У порівнянні з минулим роком цей показник зріс на 15% – наразі спостерігається позитивна динаміка. Про це свідчать дані опитування Державної служби якості освіти.
МОН здійснює постійний моніторинг якості дистанційної освіти. Результати, які ми отримали сьогодні, значно відрізняються від тих, що були в березні-квітні минулого року, – розповів міністр освіти і науки Сергій Шкарлет.
Понад 70% здобувачів освіти в закладах фахової передвищої та вищої освіти вважають рівень організації освітнього процесу в ІІ семестрі 2020/2021 навчального року «значно кращим».
65% респондентів позитивно оцінили організацію освітнього процесу, якість надання освітніх послуг закладами, а також результати навчання.
Для нас важливо, що ефективність дистанційного навчання з кожним моніторингом отримує дедалі вищі позитивні показники. Ми продовжуємо вдосконалювати інструменти дистанційної освіти й прагнемо максимального задоволення потреб і педагогів, і здобувачів, – наголосив Сергій Шкарлет.
Міністр також висловив вдячність учителям, батькам та учням за те, що всі виклики пандемії долаються спільно та з високими результатами ефективності.
Нагадаємо, Державна служба якості освіти виокремила чотири чинники якості організації дистанційного навчання:
досвід упровадження онлайн-навчання;
забезпечення комп’ютерною технікою і доступом до Інтернету;
мотивація учнів, вчителів, батьків, директорів шкіл і засновників;
безпека в Інтернеті.
Ці чинники водночас є і перепонами якості освіти, суголосними з тими, які виокремлюють інспектори країн Європи, як-от:
низька мотивація дітей до навчання за відсутності структурованого режиму дня;
неузгодженість змісту навчальних предметів, які викладаються онлайн, із навчальним планом;
необмежений доступ учнів до Інтернету, відеоігор під час онлайн-навчання.
Вас також можуть зацікавити такі матеріали: Інтерес учнів до навчання безупинно знижується через дистанційку: результати дослідження
Користувач:
Кремзель Дарія Андріївна