СlassDojo – це безкоштовний освітній онлайн-інструмент, який дозволяє планувати роботу та ефективно взаємодіяти вчителю, учням та батькам у режимі реального часу. Завдяки креативному мультяшному дизайну СlassDojo відмінно підходить для дистанційної роботи з учнями молодших та середніх класів.
Проєкт було засновано ще у 2011 році за ініціативи британського шкільного вчителя Сема Чодхарі та програміста Лайама Дона.
Наразі платформа є мультимовною та з успіхом використовується вчителями з багатьох країн світу (адаптованість українською недосконала, тому радимо використовувати автоматичний українськомовний онлайн-перекладач, встановивши спеціальне розширення для Chrome).
Переваги і можливості ресурсу СlassDojo
Різні рівні доступу.
На платформі можна зареєструватися, обравши відповідну приналежність.
Учитель керує процесом: створює віртуальний «Клас», відкриває доступ для школярів, розміщує пости із завданнями, мотивує та заохочує учнів бонусними балами, відправляє групові розсилки, за потреби відкриває доступ іншим колегам (у межах одного класу можна залучати онлайн декілька педагогів).
Учень / студент: приєднується у свій віртуальний «Клас» за допомогою персонального коду, може коментувати пости вчителя, виконувати та відправляти домашні завдання.
Батьки: спостерігають за прогресом навчання своєї дитини (оцінки автоматично фіксуються у профілі кожного учня та відображаються у профілі його батьків).
Керівник школи: має доступ до усіх курсів у межах віртуальної школи.
Можливість працювати з будь-яких пристроїв.
До СlassDojo можна приєднатися як з комп'ютера, так і з планшету чи смартфону. Для цього потрібно завантажити відповідні мобільні застосунки – Google Play чи Apps Store.
Наочна система заохочення та яскравий дизайн.
Із використанням цієї програми школярів легко мотивувати додатковими балами, які автоматично позначаються у їхньому профілі та рейтингу.
Облік успішності та відвідування з подальшою візуалізацією. Сервіс автоматично генерує статистику щодо прогресу кожного окремого учня або класу в цілому упродовж будь-якого обраного періоду (день, тиждень, місяц та інше). Результати можна вивантажити у таблиці або зобразити графіком.
Створення групової розсилки. Опція Messages дозволяє відправляти повідомлення певним учасникам або усім користувачам (наприклад, у такий спосіб можна нагадати батькам про батьківські збори або школярам про створення поробок для конкурсу та інше.
З чого почати роботу з платформою СlassDojo
Інтерфейс сервісу інтуїтивно зрозумілий, тому вчителі з легкістю опанують специфіку його роботи.
Для того, щоб почати користуватися СlassDojo, потрібно обрати категорію «Вчитель» та зареєструватись.
Якщо у переліку запропонованих шкіл немає вашої, натисніть на напис «Я не вчу в школі». У такому випадку ваш віртуальний клас не буде прив'язаний до віртуальної школи (віртуальну школу може додати Керівник школи).
Натиснувши на кнопку «Новий клас», оберіть цифру класу та додайте учнів (це можна зробити як вручну, прописавши кожне прізвище усіх школярів класу, або завантаживши список з окремого файлу).
Ваш віртуальний клас буде виглядати ось так: кожному учню система автоматично присвоює аватар із симпатичним монстриком. А кожна вкладка віртуального класу має свій функціонал.
Для того, щоб учні могли долучитися до вашого віртуального класу, натисніть на кнопку «Вхід для студентів» та у вкладці «Студенти» натисніть на кнопку «Вхід у клас. Показати інструкцію щодо класу».
Оберіть тип генерації коду:
QR-код;
текстовий шифр;
посилання.
Система автоматично згенерує персональні коди доступу для кожного учня. Pdf-файл із кодами можна завантажити,натиснувши на кнопку «Вдома увійдіть. Показати домашні інструкції». У залежності від того, який саме формат кодування ви попередньо обрали, вони будуть у вигляді QR-коду, текстового шифру чи посилання.
Для школярів.
Учні можуть приєднатися до віртуального класу, обравши категорію «Учень» або «Студент» та вказавши відповідний код, який було надіслано вчителем (мобільні додатки лише російсько- або англомовні).
Щойно вчитель додасть нове завдання, в кожного учня воно миттєво відобразиться у профілі. Загалом програма відображує усі невиконані учнем завдання (у даному випадку графа «2 занятия»). Відповідно, щойно учень відправить виконане завдання, у вчителя також прийде сповіщення.
Кожен учень із класу може бачити поточні завдання, стрічку новин, персональні коментарі педагога до виконаних робіт та лише свої бали.
У залежності від набраних балів кожному відкриваються опції до вдосконалення своїх монстриків на аватарці.
Для батьків.
Щоб батьки могли спостерігати за прогресом у навчанні своєї дитини, достатньо вказати їхню електронну адресу та запросити приєднатися до платформи (є можливість додати обох батьків, вказавши дві електронні адреси).
Батькам відображаються усі здані дитиною домашні завдання, коментарі педагога, бали із заохоченнями та штрафами та загальна статистика за обраний період.
Як створювати завдання для учнів
Перейшовши у вкладку «Портфелі», натисніть на позначку «Створити активність». Укажіть тему, опишіть завдання та оберіть, у якому саме форматі учні мають надсилати виконані роботи (текст, відео, фото чи малюнок).
Також, перейшовши на вкладку «Розповідь класу», учитель може писати пости, додавати фото, файли, посилання на цікаві матеріали або створювати подію (наприклад, термін здачі певної роботи).
Усі активності у межах класу відображаються у хронологічному порядку на кшталт стрічки новин у фейсбуці. Кожен опублікований пост учні та батьки можуть коментувати та лайкати. Це створює передумови для невимушеної дискусії з теми. Однак опцію коментування постів можна вимкнути.
Як оцінювати успішність школярів
У правому верхньому правому куті, натиснувши на кнопку «Вхід для студентів», перейдіть у вкладку «Навички».
Натиснувши на вкладку «Позитивний», ви можете встановити заохочувальні бали за певні види активностей (від 1 до 5). У вкладці «Потреби працюють» (потребують доопрацювання) за необхідності можна створити систему штрафів з вказанням балів (наприклад, за неохайність, порушення терміну здачі роботи та інше).
Отримані штрафні бали учні можуть відпрацювати виконанням додаткових творчих завдань, які встановлює вчитель.
Усі створені вами завдання для учнів та їхні виконані роботи відображаються у вкладку «Портфелі». Перейшовши на цю вкладку ви побачите такі відомості:
кількість учнів у класі та батьків, що долучилися до участі (у цьому класі, відповідно, 12 учнів та 3 батьків);
створені завдання (мініфільм, та план і карта);
виконані роботи учнів з певного завдання, а також інформацію, скільки з класу перевірених, не перевірених та ще не доданих робіт.
Щоб виставити заохочувальні бали за виконання завдання, необхідно перейти у вкладку «Класна кімната», обрати учня, чию роботу ви щойно перевіряли, та натиснути на сіру кнопку. Згодом тут відображатимуться всі набрані учнем бали.
Усі отримані учнем бали відображаються також у його профілі та можуть переглядатися вчителем, самим учнем і лише його батьками.
Увімкнувши додаткову опцію, вчитель може створити загальний рейтинг класу та зробити його загальнодоступним для всіх учасників віртуального класу.
За допомогою мотивуючих балів можна організувати для учнів своєрідний змагальний марафон, упродовж якого їхні монстрики мають набрати певну кількість балів.
Читайте також:
Пояснюємо етичні проблеми при використанні сучасних технологій за допомогою онлайн-гри
Три зручні сервіси для створення інтерактивних зображень
Гра Stronghold: вивчаємо історію Середньовіччя за допомогою віртуального простору
Сучасні ігри для вивчення англійської мови онлайн (початковий рівень)
Зручні сервіси для створення хмар слів онлайн
10 безкоштовних онлайнсервісів для роботи проактивного вчителя