Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Інклюзивне навчання в реаліях сучасності: виклики та досвід успішної практики
»
Взяти участь Всі події
8 червня 2023 о 12:06
1 0

Звіт як симфонія. Чи ораторія?

Мабуть, підібрати до згаданого документу найвідповіднішу назву з музикального світу ви зможете й самі, а я просто його покажу. Так, звіт нашого найкращого у питаннях медіаосвіти закладу - Запорізької гімназії №19. Відразу видно, як продуктивно люди працюють, правда ж? І хочеться мати такі звіти у кожній школі. Або ще кращі. Ну, ми з паном Андрієм Єлькіним поговоримо про це на прикладі планів гімназії на 23-24 навчальний рік, а ви вже приєднуйтесь, разом воно ж краще.

1. Мета

Дійсно, якою може бути мета у випадку, коли масив тої виховної роботи виглядає як Монблан. Чи Еверест? Ну куди вже далі? А я сформулюю. У напрямку формування журналістського колективу з учнів. Або розподіленої учнівської редакції. Де журналістами виступають саме учні, саме вони генерують контент. Під проводом, звісно, педагогів, скажімо, шеф-редакторів відділів чи напрямків, але з таким прицілом, щоб до завершення навчання в гімназії вже і редактори були з числа учнів. Ну це так, на перспективу.

2. Структура кластеру. Ескіз

Спочатку про кластер. Далі вже пропозиції. У першому наближенні, для обговорення.

В центрі, зрозуміло, газета, Вісник-Новий формат. До речі, можна перейменувати, щоб було коротше, ну, скажімо, Вісник19 чи щось подібне.

У Віснику пише пан Андрій, окреслює тему і подає посилання на тексти у класних кластерах тобто кластерах класів. Що складаються з класних газет (газет класів) і класних форумів (груп окремих класів чи тем, напрямків роботи на сторінці гімназії).

А пишуть в газети і форуми класів учні. Ні, ну можна й педагогам, батькам, як хто хоче і вміє, але то вже так, на додаток чи на закуску. А основний корпус журналістів - то учні відповідного класу. І зверніть увагу на важливу деталь: в газету класу фізично пише не тільки її редактор, а кілька авторів, що утверджені саме як автори колективного блогу. Тут приклад. Це вже крок до того, щоб виростити власних блогерів. Потрібні вони Новій українській школі? А то!

3. Модель

Щоб побачити, як це може виглядати саме на рівні класу, використаємо газету Рада класу і форуми Гімназії Макаренка (бо в 19 поки що нема на сторінці різних тематичних чи класних груп, є тільки загальна). Підіть, понатискайте на посилання, подумайте і пишіть, чи сподобалась ідея.

А обговорювати будемо тут. Ні, не виключно, але в першу чергу.

Читайте також: