2 січня 23:57
2 0

Життя після святкувань, або як почати перші уроки

💥 Ну ось тепер з упевненістю можна сказати, що свята практично закінчилися (ще трішечки - і початок 2-го семестру).

❄️ Учні повернулися додому від бабусь і дідусів, друзів і з відпочинку

❄️ Батьки з новими силами відправляють дітей на заняття

А ось тут вже починається наша місія, педагогів 😅 Як же багато належить зробити: і нагадати дитині, що таке cat 🐈 , і хто такі he / she / it , а вже про граматику навіть страшно подумати на перших заняттях 😹

💡Але ми вже точно знаємо як розбуркати учня після тривалого новорічного відриву - ігри 🎮 та warm up завдання 🤸🏻‍♂️ (нагадую для тих, хто забув - це завдання, зазвичай, на початку уроку, для розігріву) !

🏆Ділюся цікавою і зовсім не новою ідеєю : Ялинки. 🎄 Дивні і незвичайні ялинки.

Отже . Я вибрала креативні і творчі ялинки для обговорення . Але за запитом в тому ж Pinterest, можете підібрати будь-які .

Для дітей без ООП обіграти можна по повній: що ж можна сказати про ці ялинки, крім того, що вони дивні якісь? 🤪

1️⃣ З чого зроблені?

2️⃣ Хто їх зробив (професія людини, працівник, сфера діяльності, статус людини тощо)?

3️⃣ Де вони можуть бути розташовані (біля магазину, центр міста, вдома у стоматолога)?

4️⃣ Посил створення незвичайної ялинки (а чому саме таку вирішили зробити)

5️⃣ Обрати із запропонованих ту, яка найбільше запам'яталася і чому

6️⃣ А ось наприкінці такого розігріву, пропоную намалювати свою власну дивну ялинку. Природно, зроблену з оригінальних речей

Для нашої малечі з ООП спростити по максимуму: показати дивні новорічні ялинки, подумати про свою - і намалювати на готовому фоні (прикріплю у себе в каналі - https://t.me/plans_smart_junior). А потім спробувати описати словами, які пам'ятають: green, white, big, with toys і т.д.

#ІнтерактивДляДітей #ВчимоГраючи

#ООП #Інклюзія #АнглійськаДляДітей #Englishforeveryone #specialneeds #Englishforhardhearing