💥 Ну ось тепер з упевненістю можна сказати, що свята практично закінчилися (ще трішечки - і початок 2-го семестру).
❄️ Учні повернулися додому від бабусь і дідусів, друзів і з відпочинку
❄️ Батьки з новими силами відправляють дітей на заняття
А ось тут вже починається наша місія, педагогів 😅 Як же багато належить зробити: і нагадати дитині, що таке cat 🐈 , і хто такі he / she / it , а вже про граматику навіть страшно подумати на перших заняттях 😹
💡Але ми вже точно знаємо як розбуркати учня після тривалого новорічного відриву - ігри 🎮 та warm up завдання 🤸🏻♂️ (нагадую для тих, хто забув - це завдання, зазвичай, на початку уроку, для розігріву) !
🏆Ділюся цікавою і зовсім не новою ідеєю : Ялинки. 🎄 Дивні і незвичайні ялинки.
Отже . Я вибрала креативні і творчі ялинки для обговорення . Але за запитом в тому ж Pinterest, можете підібрати будь-які .
Для дітей без ООП обіграти можна по повній: що ж можна сказати про ці ялинки, крім того, що вони дивні якісь? 🤪
1️⃣ З чого зроблені?
2️⃣ Хто їх зробив (професія людини, працівник, сфера діяльності, статус людини тощо)?
3️⃣ Де вони можуть бути розташовані (біля магазину, центр міста, вдома у стоматолога)?
4️⃣ Посил створення незвичайної ялинки (а чому саме таку вирішили зробити)
5️⃣ Обрати із запропонованих ту, яка найбільше запам'яталася і чому
6️⃣ А ось наприкінці такого розігріву, пропоную намалювати свою власну дивну ялинку. Природно, зроблену з оригінальних речей
Для нашої малечі з ООП спростити по максимуму: показати дивні новорічні ялинки, подумати про свою - і намалювати на готовому фоні (прикріплю у себе в каналі - https://t.me/plans_smart_junior). А потім спробувати описати словами, які пам'ятають: green, white, big, with toys і т.д.
#ІнтерактивДляДітей #ВчимоГраючи
#ООП #Інклюзія #АнглійськаДляДітей #Englishforeveryone #specialneeds #Englishforhardhearing