7 лютого 2023 о 17:14
7 0

ІнПроСам

Курсова робота з курсу "Інструменти професійного саморозвитку"

Так, знаю, у педагогів це не практикується, а в нас, інженерів, є така звичка, пов'язана з навчанням, скажімо, з питань ІТ. То я, прослухавши вебінар, що його ви вже побачили на обкладинці, хочу ще і "продовження банкету".

Почнемо з подяки авторці, зрозуміло, що таку тему за один раз не здолати, але лекція всім, хто там був, сподобалась. А я, от, придумав ще курсову роботу. Як приклад власного професійного зростання. З конкретним результатом. Нехай поки що проміжним, але давайте спробуємо.

Почнемо з принципів андрагогіки.

0401ljm1-3bfe-940x368.png

Бачте, поки учасники вебінару не здійснили разом певну спільну навчальну діяльність, не визначили конкретну (власну, індивідуальну) мету того навчання, не досягли тої мети, воно ще не відбулось. Ну повною мірою. Загально так, в режимі знайомства з проблемою - без сумніву. Але ж ми хочемо більшого?

Тоді, взявши до прикладу з тексту презентації вебінару перші три компетенції (інформаційну, комунікаційну й продуктивну) розглянемо уважно ще один малюнок, на якому ті самі компетенції (дитини чи її вчителя) вже зібрані докупи:

0401ljxp-c10f-940x700.png

І тепер пропозиція для всіх учасників вебінару (включно, звісно, з пані Марією, вже ми з нею потоваришували) стосовно того, щоб продовжити спільну роботу з означених питань вже в Фейсбук-групі (природничій чи гуманітарній - яка вам ближча). А порядок чи навчальна технологія можуть бути такими:

А. Визначити для себе у першому наближенні ту чи іншу конкретну мету професійного зростання (наприклад, запустити власний сайт чи блог, шкільну (чи класну?) Фейсбук-сторінку або групу (а може газету?), сформувати авторську навчальну технологію (дистанційну?) тощо; в подальшому мету, цілком можливо, буде переформульовано чи уточнено, це нормально, але її треба мати від самого початку;

Б. Зреалізувати означену мету шляхом:

  • читання,

  • знайомства з тими чи іншими варіантами технологій,

  • практичних вправ з тими чи іншими ІТ-технологіями, методичними засобами,

  • запитань і обговорення проблем і результатів в форумі навчальної групи,

  • обміну досвідом з колегами в межах пропонованих навчальних груп (а ще паралельно - у своєму шкільному, а також міському чи ОТГшному методоб'єднанні).

В. Описати процес і результат в статті для власного блогу на Всеосвіті;
нема блогу - то тепер буде, ну от вам і конкретна мета професійного зростання;
статтю (есей, як хочете) поставити на обговорення в навчальних групах як власну курсову роботу з цього вебінару (о, бачте, кільце замкнулося).

Ну от і все. Дуже просто. Але зреалізувати можна тільки разом.

О, згадав. Теж можна поставити собі за мету. На найближчі 2-3 місяці. Не вірите? Думаєте, що це ж так складно, так важко... І взагалі не для вас. Може бути.

А от ще: в процесі запрошення учасників вебінару до розмови з'ясувалось, що акаунт Фейсбуку є тільки в одної колеги. Ну от вам і ще одна можлива мета чи стадія самовдосконалення. Ключова для сучасної людини, фахівця, бо без спілкування - ефективного, електронного - який же ви фахівець?

Обговорення

Відбулось по різних форумах (наприклад) і дало нам тут 125 переглядів, а також 6 лайків. До перегляду вебінару ніхто не додавсь. А головне, що жодної відповіді, як не брати до уваги авторку вебінару пані Марію, з якою ми зараз обмірковуємо, що ж робити далі? Хочеться продовжити.

А, ще треба сказати, що в пропоновані робочі групи додалась одна колега. Але поки що теж мовчить.

Читайте також: