Бібліотека вебквестів
344
946
0
Доступна загальна кількість невдалих спроб введення ключа: 1 раз
По завершенню гри буде видано сертифікат
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Вітаю! Пропоную розпочати вебквест!
Цей рівень містить 11 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
10 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Вітаю!
На малюнку зображено графік функції y = f(x) заданої на проміжку [–6; 5]. Знайдіть найменше значення даної функції на цьому проміжку
-2
-6
5
3
На малюнку зображено графік функції y = f(x) заданої на проміжку [–6; 5]. Знайдіть найбільше значення даної функції на цьому проміжку.
5
3
-6
2
Знайдіть найбільше значення функції f(x) = 10 – 5х на проміжку [–2; 3].
3
-2
20
-5
Знайдіть найменше значення функції f(x) = х + 5 на проміжку [–5; 0].
0
5
-5
10
Знайдіть найбільше значення функції f(x) = х2 + 4х на проміжку [–2; 3].
-4
21
12
26
Знайдіть найменше значення функції f(x) = 2х3 + 3х2 – 3 на проміжку [–2; 3].
-2
-7
-3
78
Поділіть відрізок завдовжки 10 см на два таких відрізки, щоб прямокутник сторонами якого вони будуть мав найбільшу площу. Відповіддю буде найбільше значення площі.
24 см2
25 см2
28 см2
36 см2
Знайдіть суму найбільшого та найменшого значення функції f(x)=2x3+3x2-12x+1 на проміжку [0;3].
20
30
40
50
Знайти найбільше значення функції f(x)= - x2+6x-1 на проміжку [2;4].
8
9
4
18
Функція f(х) = х4 - 2х2 + 3 набуває найменшого значення на відрізку [1;3] в точці х=...
-1
1
0
3
Рефлексія від 3 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: