Вебквест створено відповідно до матеріалу підручника "Біологія та екологія, 10 клас " ( Соболь В.І.). Розробку можна використовувати для перевірки знань учнів, узагальнення, систематизації та повторення.
Бібліотека вебквестів
Вебквест створено відповідно до матеріалу підручника "Біологія та екологія, 10 клас " ( Соболь В.І.). Розробку можна використовувати для перевірки знань учнів, узагальнення, систематизації та повторення.
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Вітаю! Успіхів у проходженні гри!
Цей рівень містить 11 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
10 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Вихід знайдено!
Вітаю з проходженням гри!
Група організмів, гомозиготна за всіма генами
Правильно!
Який об'єкт вибрав для своїх досліджень Г. Мендель? ( відповідь друкувати маленькими літерами)
Правильно!
При моногібридному схрещуванні батьківські особини різняться проявами
а) 2 ознак
б) однієї ознаки
в) трьох ознак
Вірно!
Явище появи обох проявів ознаки у гібридів другого покоління, отриманих від схрещування гетерозиготних особин
а) розщеплення ознак
б) домінування ознак
в) різноманітність ознак
Правильно!
Форма взаємодії алельних генів, за якої у гетерозиготного організму домінантний алель повністю пригнічує дію рецесивного
а) повне домінування
б) неповне домінування
в) рецесивне домінування
Правильно!
Вказати тип домінування ( відповідь друкувати маленькими літерами, одне слово)
Правильно!
Взаємодія алельних генів, за якої у фенотипі організму проявляються обидва алелі гена
Правильно!
Ген - ділянка молекули АТФ ( так чи ні)
Правильно!
Домінантні алелі позначають великими латинськими літерами ( так чи ні)
Правильно!
Генотип - сукупність усіх генів організму ( так чи ні)
Правильно!
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: