Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Час за який потрібно виконати всі завдання: 30 хвилин

Доступна загальна кількість невдалих спроб введення ключа: 3 рази

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе

Привітання на початку гри (показується учням)

04004mwp-0ab9-940x665.png

Рівень №1 — Запитання 1 переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Дошка => Запитання 1  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Леся Українка (1), Тарас Шевченко(2), Гаррі Поттер(3), Павло Чубинський(4), Віталій Кличко(5) і Роксолана(6) – хто з них принципово відрізняється від інших?

(Вкажіть номер особистості)

Ключ:
3
Повідомлення після введення ключа:

Крокуємо до наступного питання!

Рівень №2 — Запитання 2 переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Зуб => Запитання 2  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Закінчіть ряд, обравши цифру біля тваринки, яка має бути наступною.04004mio-bc72-537x379.png

Ключ:
2
Повідомлення після введення ключа:

Дякуємо за відповідь! Рухаємось далі✊

Рівень №3 — Запитання 3 переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Сіно 2 => Запитання 3  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Чи правильними є пропоновані твердження? (напишіть кількість правильних тверджень)

- Всі кози їдять капусту. Лада – коза. Тоді вона їсть капусту.
- Всі кози їдять капусту. Лада їсть капусту. Тоді вона – коза.

Ключ:
1
Повідомлення після введення ключа:

Ти молодець! Перейдемо до наступного питання👉

Рівень №4 — Запитання 4 переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Лампа => Запитання 4  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Скільки коштує набір?

04004xoa-3c81-536x378.png

Ключ:
10
Повідомлення після введення ключа:

Рухаємось далі!

Рівень №5 — Запитання 5 переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Скульптура 3 => Запитання 5  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Стрічку розрізали на 10 частин.

Скільки розрізів було зроблено?

Ключ:
9
Повідомлення після введення ключа:

Третина гри - пройдена!

Рівень №6 — Запитання 6 переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Фігура => Запитання 6  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Складіть з двох картинок одну.

04004y05-c351-512x362.png

Ключ:
1
Повідомлення після введення ключа:

Крокуємо далі!

Рівень №7 — Запитання 7 переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Плакат 4 => Запитання 7  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Одна людина поклала олівець на підлогу так, що жоден не зміг його перестрибнути.
Поясніть як таке сталося?

  1. Олівець уявний

  2. Олівець поклали під стінкою

  3. Обидві відповіді вірні

Ключ:
2
Повідомлення після введення ключа:

Ви великі молодці!

Рівень №8 — Запитання 8 переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Дошка => Запитання 8  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Одна грань куба відмічена точкою. Вкажіть, якою цифрою вказана протилежна грань кожного куба.
(Цифри вказуються без коми, через пробіл)

0400501f-9e9e-517x366.png

Ключ:
3 2
Повідомлення після введення ключа:

Більше половини шляху пройдено!

Рівень №9 — Запитання 9 переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Годинник => Запитання 9  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Що більше:

  1. сума всіх цифр

  2. добуток всіх цифр

Ключ:
1
Повідомлення після введення ключа:

Продовжуємо в тому ж темпі!

Рівень №10 — Запитання 10 переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Трактор 2 => Запитання 10  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Де перебуває жук?

040051tj-d11c-535x378.png

Ключ:
1
Повідомлення після введення ключа:

Ювілейне питання! Ще 5 і ми перетнемо фініш!

Рівень №11 — Запитання 11 переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Bartender_x27_s Counter 1 => Запитання 11  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Марійка і Сергійко відкрили коробку цукерок. Марійка узяла собі 1/4 усіх цукерок, а Сергійко 1/7 всіх цукерок. Та виявилося, що у Марійки на 6 цукерок більше, ніж у Сергійка.
Скільки цукерок у кожного та скільки цукерок було в коробці?

Відповідь вкажіть трьома числами без коми (через пробіл), де перше число - кількість цукерок у Марійки, друге - кількість цукерок у Сергійка, а третє - загальна кількість.

Ключ:
14 8 56
Повідомлення після введення ключа:

Рухаємось далі!

Рівень №12 — Запитання 12 переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Кіт 1 => Запитання 12  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Які фігури наклеїли між кругами?

  1. Ромб, квадрат

  2. Ромб, трикутник

  3. Всі фігури знаходяться між кругами

  4. Трикутник, квадрат

04005253-f242-533x376.png

Ключ:
4
Повідомлення після введення ключа:

Три останні стрибки залишились!

Рівень №13 — Запитання 13 переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Сарай => Запитання 13  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Якщо гусак стоїть на двох ногах, то він важить 4 кг.
Скільки буде важити гусак, якщо він стоїть на одній нозі?

(У відповіді вкажіть лише число)

Ключ:
4
Повідомлення після введення ключа:

Вперед до перемоги!

Рівень №14 — Запитання 14 переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Машина => Запитання 14  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Продовжіть ряд ...

04006pa5-b1cd-531x375.png

Ключ:
1
Повідомлення після введення ключа:

Останній крок і ми на фініші!

Рівень №15 — Запитання 15 переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Іван => Запитання 15  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

На гілці сиділо три пташки, дві вирішило полетіти.

Скільки залишилося сидіти на гілці пташок?

Ключ:
3
Повідомлення після введення ключа:

Дякуємо за гру! Ви чудові!

Рефлексія від 5 учнів

Сподобався:

5 0

Зрозумілий:

3 2

Потрібні роз'яснення:

4 1
Схожі вебквести

Розслідування. Справа 407.

Розслідування. Справа 407.

142

Аватар профіля LIASKOVETSKYI Dmytro
Rory’s Story Cubes: розробки, вправи, активності
4—11 клас

Вебквест до Дня Вишиванки

Вебквест до Дня Вишиванки

1273

Аватар профіля Тараненко Вікторія Сергіївна
Rory’s Story Cubes: розробки, вправи, активності
5—10 клас та дорослі

Зимові веселощі

Зимові веселощі

308

Аватар профіля Дудар Антоніна
Rory’s Story Cubes: розробки, вправи, активності
3—6 років, 1—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

Адвент календар ❤️🎄

Адвент календар ❤️🎄

190

Аватар профіля Подрєза Діана Миколаївна
Rory’s Story Cubes: розробки, вправи, активності
3—6 років, 1—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

Свято Миколая

Свято Миколая

247

Аватар профіля Корнійчук Ольга
Rory’s Story Cubes: розробки, вправи, активності
1—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані