Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Вебквест:

Вступне випробування

19.12.2022
Дорослі
1 рівнів
12 підказок
Час виконання: 20 хвилин

82

46

0

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Квест має на меті перевірку рівня засвоєння понятійного апарату креативної економіки

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Час за який потрібно виконати всі завдання: 20 хвилин

Доступна загальна кількість невдалих спроб введення ключа: 20 разів

По завершенню гри буде видано сертифікат

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаю вас в творчій спільноті "Креативі". Перевіримо, як ви засвоїли основні поняття, правила та принципи нашого комьюніті , та чи можете стати його гідними членами . Відповіді на усі завдання складають з 2-х слів, проте вказувати слід лише одне- друге.

Рівень №1 — Креативна економіка переглянути шаблон

Цей рівень містить 13 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

12 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/13 Скульптура 2  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

особливий тип ....., сукупність галузей, що базуються на індивідуальних творчих навичках та талантах; система взаємодії творчих ідей, інтелектуальної власності, знань, технологій.

Фінальне повідомлення:

Курс успішно завершено Бажаю подальших творчих успіхів, розвитку креативності, багато цікавих ідей ідей та проектів, задоволення від творчості!

Мітка №2/13 Холст Завдання з відповіддю
Завдання:

Узагальнююча назва таких видів економічної діяльності як : реклама, архітектура, художній та антикварний ринок, ремесла, дизайн, мода, виробництво кіно- та відеопродукції, програмування, в том числі створення розважальних та інтерактивних програм і комп’ютерних іграшок, музика, виконавчі мистецтва, видавнича справа, теле-, радіо- та Інтернет- трансляції-?

Правильна відповідь:
індустрія
Відповідь на завдання:

Ай да молодець!

Мітка №3/13 Вуста Завдання з відповіддю
Завдання:

товари та послуги, що створені/надані за результатами культурного (мистецького) та/або креативного вираження і мають високу додану вартість.

Правильна відповідь:
продукт
Відповідь на завдання:

А ти крутий !

Мітка №4/13 Холст 3 Завдання з відповіддю
Завдання:

ДНК креативної економіки — це здатність генерувати інтелектуальний ..., який має високий потенціал дохідності, створення робочих місць та експорту, одночасно сприяючи соціальній інклюзії, культурному різноманіттю та розвитку людського потенціалу.

Правильна відповідь:
капітал
Відповідь на завдання:

Норма прибутковості в креативних індустріях дуже висока. Поспішай!

Мітка №5/13 Скатертина Завдання з відповіддю
Завдання:

бізнес-діяльність, яка ґрунтується на культурній творчості, мистецтві, креативності і здатності капіталізувати інтелектуальну власність в будь-якій сфері економіки. Особливістю та відмінністю від інших є креативність , яка проявляється у процесі розробки, впровадження і прибутковій реалізації бізнес-ідей.

Правильна відповідь:
підприємництво
Відповідь на завдання:

Спробуй себе в цій сфері підприємництва !

Мітка №6/13 Руки Завдання з відповіддю
Завдання:

Різноманітні просторові форми організації креативних індустрій та суміжних видів економічної діяльності, які локалізовані на певній території і характеризуються щільними просторово-функціональними та синергетичними зв’язками з метою генерування інноваційних і креативних ідей, виробництва культурно- креативного продукту та надання послуг

Правильна відповідь:
кластер
Відповідь на завдання:

Побач себе його частинкою , скористайся ефектом синергії!

Мітка №7/13 Свиток паперу 2 Завдання з відповіддю
Завдання:

творчі центри, які надають простір і забезпечують умови для творчої роботи; способи організації роботи, в основі яких лежить динамічне поєднання різноманітних талантів, дисциплін і навичок для посилення інноваційного потенціалу проекту. До їх складу можуть входити коворкінги, майстерні, інкубатори, лабораторії та кластери -це ?

Правильна відповідь:
хаб
Відповідь на завдання:

Відвідай нас !

Мітка №8/13 Скульптура Завдання з відповіддю
Завдання:

Поняття, запропоноване Річардом Флоридою для позначення соціальної групи населення, включеної до постіндустріального сектора економіки.

Правильна відповідь:
клас
Відповідь на завдання:

Тепер ти знаєш свій рід!

Мітка №9/13 Фарба Завдання з відповіддю
Завдання:

людина, яка має внутрішні передумови (особистісні утворення, нейрофізичні задатки, специфіку когнітивної сфери), що забезпечують її творчу активність.

Правильна відповідь:
особистість
Відповідь на завдання:

Підтримуй себе: здорове харчування, спорт чи хобі, достатня тривалість сну - і творчі успіхи гарантовані!

Мітка №10/13 Дашка Завдання з відповіддю
Завдання:

місце, яке надихає на творчість

Правильна відповідь:
простір
Відповідь на завдання:

Ти маєш створити його в себе вдома!

Мітка №11/13 Холст 6 Завдання з відповіддю
Завдання:

орієнтована на розвиток творчих здібностей людини, на закріплення в його професійній свідомості установки на інновації, що включають аналіз проблем і варіантів діяльності. Вона мотивує самостійне осмислення дійсності, самопізнання індивідуальності, перетворення знань на потенціал мислення та саморозвитку.

Правильна відповідь:
освіта
Відповідь на завдання:

це не окремий тип освіти, а ознака та вимога до змісту будь якої освіти в 21 сторіччі

Мітка №12/13 Великий пензлик Завдання з відповіддю
Завдання:

специфічна галузь науки, яка спрямована на формування, утримання та розвиток креативних працівників, на формування середовища виникнення та втілення креативних ідей, створення креативних продуктів та послуг

Правильна відповідь:
менеджмент
Відповідь на завдання:

Будь який менеджмент сьогодні має використовувати креативні підходи до свого здійснення, але плутати його з креативним не варто!

Мітка №13/13 Олівець Завдання з відповіддю
Завдання:

компетентність особистості продуктивно залучатися до генерування, оцінювання та вдосконалювання ідей, результатом чого може стати прийняття оригінальних та ефективних рішень, поступ у знаннях і дієвий прояв фантазії

Правильна відповідь:
мислення
Відповідь на завдання:

Ось це ми і намагалися формувати та розвивати!

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

2 0

Зрозумілий:

2 0

Потрібні роз'яснення:

1 1
Рекомендуємо

Квест з предмету "Основи ринкової економіки"

Квест з предмету "Основи ринкової економіки"

115

83 грн

Хатина історичних скарбів

Хатина історичних скарбів

352

Вступ до історії
5 клас

50 грн

Зборівський договір 1649 рік

Зборівський договір 1649 рік

127

ЗНО історія України
8 клас

35 грн

25 грн

Схожі вебквести

Економічні терміни

Товарознавство та технологія торгівлі

Товарознавство та технологія торгівлі

50

Економіка
дорослі

Квест по темі "Ринок ,торгівля ,гроші"

Квест по темі "Ринок ,торгівля ,гроші"

195

Економіка
10—11 клас

Історія української гривні

РОДИННА СКАРБНИЧКА