За допомогою даного вебквесту можливе вивчення як нового матеріалу, так і перевірка знань. Сприяє розвитку логічного та креативного мислення.
Бібліотека вебквестів
За допомогою даного вебквесту можливе вивчення як нового матеріалу, так і перевірка знань. Сприяє розвитку логічного та креативного мислення.
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе
Шановні мандрівники! Любите пригоди? Сьогодні ми вирушаємо в цікаву морську подорож разом з учасниками Великих географічних відкриттів! Щасти!
Цей рівень містить 21 інтерактивний об'єкт:
1 вихід.
10 сповіщень.
10 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Тосканеллі
Створення нових і вдосконалення існуючих навігаційних приладів і карт, нових типів морських кораблів: морського компаса, астролябії, портолана (морської компасної карти), трищоглової каравели дали можливість здійснити ці події. Запишіть назву цього явища.
Щоб отримати частину ключа, треба вписати назву цього явища у предмет, з допомогою якого можна ілюструвати їх.
перша пара - Т
Мореплавець вирішив спробувати досягти берегів Індії, пливучи через Атлантичний океан.
Впиши прізвище мрійника в предмет, де повинен висіти його портрет
друга пара - о
Улітку 1497 р. він із чотирма кораблями вирушив із Лісабона. Пропливши вздовж західного узбережжя Африки та обминувши мис Доброї Надії, мореплавець дістався Мозамбіку, знайшов провідника до берегів Індії. Впиши його ім'я в предмет, який би міг вмістити майбутні його прибутки
третя пара - с
За ім’ям мандрівника, який, дослідивши ці землі, заявив, що це не Азія, а «Новий Світ», названо цей материк, відкритий іншим.
Впиши його прізвище в предмет, який він міг створити
четверта пара - к
Запиши досягнення цього мореплавця на предметі, де можна вмістити це зображення
п'ята пара - а
«Вони приносили клубки бавовняної пряжі, папуг, дротики та інші речі, які довелося б довго описувати, і все віддавали за будь-який предмет, що їм пропонували. Я був дуже уважним до них і наполегливо дізнавався, чи мають ці люди золото…» - так описав Колумб народ, з яким зустрівся, як він думав, в Індії.
Впиши назву народу в предмет, який росте в пустелях відкритого Колумбом материка.
Шоста пара - н
Індіанці вирощували невідомі у Європі культури — кукурудзу, картоплю, томати, соняшник та інші, які стали улюбленими на теренах України.
Напиши збірну назву цих культур на предметі, схожому на даний.
сьома пара - е
Багато шукачів пригод, незважаючи на небезпеку, відправлялися на пошуки короткого шляху в казкову Індію.
Напиши на предметі, який часто дружить з даним предметом, метал, що манив європейців в мандрівку.
восьма пара - л
На предметі , на якому можна описати його подорож, напиши прізвище цього мореплавця
дев'ята пара - л
Сприятливе географічне положення, оволодіння арабською географією та математикою, морською справою сприяли перетворенню її в XV ст. на морську державу.
Запиши назву цієї держави в предмет, який міг би, і не один, вмістити розповіді про її мандрівників
пара десята - і
Рефлексія від 8 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: