Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Дитячі вікові кризи: причини та способи подолання складних періодів розвитку
»
Взяти участь Всі події
Вебквест:

Веб-квест "Детективна історія"

20.04.2022
3 0
6 Клас
2 рівнів
16 підказок
Час виконання: необмежений

1 880

541

0

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Веб квест "Детективна історія" пропонується для 5-6 класу як узагальнення матеріалу з програмування у середовищі Scratch. Містить два рівні. У першому рівні учням пропонуються завдання на відтворення загальних понять, такі як спрайт, скрипт, образ та ін. Другий рівень надає можливість учням отримати або відпрацювати навички читання фрагментів коду та уміти пояснити їх призначення.

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Доступна загальна кількість невдалих спроб введення ключа: 3 рази

По завершенню гри буде видано сертифікат

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаю вас, діти! сьогодні ви проведете урок у незвичній формі - а саме у вигляді веб - квесту, який пройде у кабінеті детективу.Надіюсь ви знаєте , що то за дятько, і чим він займається.

Уважно огляньте речі у його робочій світлині. За деякими з цих предметів господар заховав від зайвих очей підказки до свого надзвичайно важливої справи. Хм...? Над якою ж справою він працює? Спробуємо дізнатися. Якщо ви успішно виконаєте дане завдання, то можливо вас навіть запросять співпрацювати і ви отримаєте про це справжній документ. Бажаю успіхів.

Рівень №1 — Кімната детектива переглянути шаблон

Цей рівень містить 10 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

9 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/10 Друк  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

Молодець!! Але ти опрацював лише частину матеріалів справи. Пошукай докази у іншому місці

Фінальне повідомлення:

Ви пройшли перший рівень квесту, спробуємо далі

Мітка №2/10 Люстра Завдання з відповіддю
Завдання:

Виконавець у середовищі Скретч має назву

Правильні варіанти відповіді:
спрайт Спрайт
Відповідь на завдання:

О, молодець! Це вірна відповідь наступну підказку ти знайдеш у ящику з документами.

Мітка №3/10 Коробка => Ящик з документами Завдання з відповіддю
Завдання:

Цей виконавець постійнозмнює свій вигляд. То він вуса причепить, то колір змінить. Ця властивість виконавця називається

Правильні варіанти відповіді:
образ костюм
Відповідь на завдання:

All right!! Ви все ближче до цілі. Відкрийте наступну підказку. Можливо вона десь серед рослин.

Мітка №4/10 Квітка Завдання з відповіддю
Завдання:

Поговоримо зміну зовнішності. Хм... У Scratch є ціла група команд, які можуть це робити. Блоки якого кольору відповідають за дану функцію

Правильна відповідь:
фіолетового
Відповідь на завдання:

Так, так. Це неперевершено! Ви робите великі успіхи!

Але все не так просто. Може на дошці с з стікерами знайдете наступні підказки

Мітка №5/10 Стікер 15 Завдання з відповіддю
Завдання:

М... Цікаві зображення

0300lbt2-6b3b-368x68.png

А яке з цих зображень ( вкажіть цифру 1 або 2) надасть можливість повертати виконавця по кругу.

Правильна відповідь:
1
Відповідь на завдання:

Ого! Ви великий молодець. І це вірна відповідь.

Мітка №6/10 Стікер 14 Завдання з відповіддю
Завдання:

Ох уж ці дивні картинки.

0300lbz0-3a91-331x77.png 1

0300lbz6-da4c-330x71.png 2

А яка з них розміщує виконавця на 100 одиниць вгору від центра сцени (вкажіть номер зображення 1 або 2)

Правильна відповідь:
2
Відповідь на завдання:

Можливо ви і всезнайка, але є загадки, які навіть вам не під силу.

Мітка №7/10 Фото 1 Завдання з відповіддю
Завдання:

Знову картинки....

0300lc2h-ba2f-215x64.png

Але тут захований цілий список властивостей. А яка властивість з цього списку має назву, повязану з ефектом зникнення

Правильна відповідь:
привид
Відповідь на завдання:

"Успіх — це ще не крапка ..єдине, що має значення, — це мужність продовжувати боротьбу" - ці слова Вінстона Черчилля візьміть на озброєння.

Мітка №8/10 Стікер 8 Завдання з відповіддю
Завдання:

Новий образ об’єкта можна обрати з бібліотеки (1), намалювати (2), завантажити з файла(3) чи сфотографувати за допомогою веб-камери(4) та завантажити.

Що з переліченого можна зробити звернувшись до команди на рисунку ( вкажіть цифру)

0300lcb4-bc64-193x198.png

Правильна відповідь:
1
Мітка №9/10 Фото 3 Завдання з відповіддю
Завдання:

Скільки образів має спрайт з фото бібліотеки (запишіть цифру)

0300lcdv-7713-179x165.png

Правильна відповідь:
4
Відповідь на завдання:

Повірте, ви можете, і ви на півдорозі. (Теодор Рузвельт)

І так ви знаєте який вигляд має підозрюваний, можливо ви знайдете його імя на компютері.

Мітка №10/10 Комп'ютер Завдання з відповіддю
Завдання:

Хм... голова йде обертом. Дізнайтеся ім'я підозрювального з фото. Можливо вам потрібно скористатися бібліотекою Scratch..

Правильні варіанти відповіді:
Ben Бен
Відповідь на завдання:

Логіка може провести з пункту "А" до пункту "Б", а уява – куди завгодно.

Альберт Ейнштейн

Це правильна відповідь. Можливо потрібно роздрукувати дані..

Рівень №2 — Слон в офісі переглянути шаблон

Цей рівень містить 8 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

1 сповіщення.

6 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/8 Квітка  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

Вихід.

Фінальне повідомлення:

Так, це завершення завдання. Якщо ви дали відповідь на всі завдання ви великий молодець.

В нагороду ви отримаєте сертифікат про проходження навчального курсу помічника детиктива. Вітаю вас.

Мітка №2/8 Слон Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Основний герой нашого рівня - слон. Злочинець на імя Бен зпрограмував його на різні витівки . Деякі фрагменти скриптів потрапили до нас. Ми повинні дізнатися наперед, на що здатна ця тварина

Мітка №3/8 Стікер 1 Завдання з відповіддю
Завдання:

0300lcx7-52dd-241x338.png

Цікавий фрагмент. Дослідіть цей скрипт і визначіть, що буде робити слон дотримуючись таких вказівок. Виберіть номер правильної відповіді.

  1. буде танцювати на столі

  2. заспівє пісню "Ой у лузі калина.."

  3. намалює квадрат

  4. переверне стіл офісу

Правильна відповідь:
3
Відповідь на завдання:

О молодець, одна з витівок буде попереджена.

Мітка №4/8 Папір 4 Завдання з відповіддю
Завдання:

0300ld46-c63c-219x268.png

Знову частина злого умислу Бена. Як ви гадаєте, що буде робити слон за цими вказівками ( запишіть номер відповіді)

  1. влаштує показ моделей між столами офісу

  2. створить створить пять копій самого себе і вистроїть їх у шеренгу

  3. запросить друзів і влаштує вечірку

Правильна відповідь:
2
Відповідь на завдання:

Основна частина успіху – це з’явитися в потрібному місці в потрібний час.

Вуді Аллен

Це правильна відповідь

Мітка №5/8 Теки 1 Завдання з відповіддю
Завдання:

О то тут цілий стос потрібних паперів. І сере д них...

0300ldbs-fb62-334x301.png

Визначіть зміст витівки слона (у відповідь запишіть цифру)

  1. Слон почне хаотично рухатися по офісу

  2. Слон буде співати пісню "Ой у лузі калина"

  3. Якщо торкнутися слона, то він почне хаотично рухатися по офісу, пританцьовуючи і співатиме пісню "Ой у лузі калина..."

Правильна відповідь:
3
Відповідь на завдання:

Дивно. І як вам вдається долати такі складні загадки.

Мітка №6/8 Коробка з папером 1 Завдання з відповіддю
Завдання:

Ми точно знаємо, що слон буде малювати на стінах різні фігури. До нас потрапив один з фрагментів його художніх планів:

0300ldja-4dfe-287x120.png

З яких фігур буде утворене майбутній хулігантський мистецький витвір. У відповідь запишіть номер правильної відповіді.

  1. коло

  2. трикутник

  3. квадрат

  4. пятикутник

  5. шестикутник

Правильна відповідь:
5
Мітка №7/8 Сверток паперу 1 => Жмаканий папірець Завдання з відповіддю
Завдання:

Цей доказ вирішили знищити? чи це витівки нашого слона?

Тут знову уривок коду. Що ж буде робити слон?

0300ldrv-521a-260x401.png

У відповідь запишіть номер правильного твердження

  1. Слон напочатку вітається, а потім хаотично гарцює по офісу

  2. Слон напочатку вітається, а потім шепоче "Ой ! боляче!!"

  3. Слон вітається, рухається за вашою вказівкою, але якщо торкається стін чи вікон валає "Ой! Боляче!!"

Правильна відповідь:
3
Відповідь на завдання:

Та ви справжній геній детиктивного розшуку. Знову в ціль.

Мітка №8/8 Комп'ютер 1 Завдання з відповіддю
Завдання:

Ми знаємо, що у всіх скриптах для слона, є одна умова виконання хуліганських вчинків. Вони виконуються якщо розмір слона рівний і перевищує уявні 100 одиниць. Слон збільшує свій розмір, коли їсть. Тому ми можемо передбачити початок його керованих вчинків. Офісні програмісти запропонували змінити у кодах одну умову, яка припинить всі його дії.

Як ви думаєте, яку з цих запропонованих умовних конструкцій хочуть застосувати офісні працівники

  1. 0300le0k-0adf-155x49.png

  2. 0300le0n-22cc-142x41.png

  3. 0300le0r-763a-149x47.png

Правильна відповідь:
2
Відповідь на завдання:

Лише повіривши, що ви можете – і ви вже на пів шляху до цілі

Теодор Рузвельт

Ви впоралися з складним завданням!

Рефлексія від 42 учнів

Сподобався:

40 2

Зрозумілий:

38 4

Потрібні роз'яснення:

38 4
Рекомендуємо

Веб-квест "Ти як?"

Веб-квест "Ти як?"

565

Аватар профіля Любович Аліна Андріївна
Психологія
змішані

58 грн

Веб-квест "Паросток-2023"

Веб-квест "Паросток-2023"

225

Аватар профіля Рибалка Артем Кирилович
Інтерактивні методи навчання
3—6 років, 1—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

25 грн

Веб-квест "Як добре ти знаєш творчість Тараса Шевченка?"

Веб-квест "Як добре ти знаєш творчість Тараса Шевченка?"

793

Аватар профіля Міхновець Наталія Віталіївна
Виховна робота
3—9 клас

33 грн

Веб-квест з музичного мистецтва на узагальнення знань, 6 клас,1 семестр.

Веб-квест з музичного мистецтва на узагальнення знань, 6 клас,1 семестр.

461

Аватар профіля Рассолова Світлана Петрівна
Мистецтво
6 клас

25 грн

Квест "Безпечний інтернет"

Квест "Безпечний інтернет"

351

Аватар профіля Придаток Ангеліна Олександрівна
Інформатика
10—11 клас та I курс

50 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

1110

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

934

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

335

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

514

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Інформація

Інформація

115

Аватар профіля Семенченко Катерина Анатоліївна
Інформатика
5 клас