Бібліотека вебквестів
208
140
0
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Вітаю на заключному уроці з теми
Цей рівень містить 8 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
7 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Визначити спосіб словотворення дієслова перемагати й назвати слово, від якого воно утворено.
Це справжня перемога! Швидше до наступного рівня)
Самостійна частина мови, що вказує на дію або стан предмета й відповідає на питання «що робити?», «що зробити?»
Молодці! Рушаймо далі!
На скільки дієвідмін поділяються дієслова?
Так тримати! А як визначити дієвідміну?
Яку літеру слід писати в закінченнях І дієвідміни (е,є чи и,ї)?
Браво! А в закінченнях ІІ дієвідміни?
З дієсловами якого способу завжди вживається частка б (би)?
Супер! А які ще способи можете назвати?
У дієсловах наказового способу Ь пишемо після букв: д, ..., з, с, ц, л, н. Яка літера пропущена?
Клааааас! Як ви здогадались?
Форма дієслова світає
Залишилось ще трохи! Не зупиняйтесь)
Безособові дієслова в реченні завжди виконують синтаксичну роль ... .
Й останній ривок! У вас усе вийде!
Цей рівень містить 6 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
5 сповіщень.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Складіть твір-мініатюру, використавши такі безособові слова: вечоріє, підмерзає, трусить, замело, щастить.
Ви успішно підготувалися до контрольної роботи)
Виконайте вправу:
Виконайте вправу 167 з підручника:
Виконайте розбір як частини мови дієслова з речення: "Ми любимо українську мову!"
Виконайте вправу:
https://learningapps.org/4215158
Оберіть правильний варіант:
Рефлексія від 6 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: