Вебквест створено відповідно до матеріалу підручника "Біологія, 10 клас" ( Соболь В.І.). Розробку можна використовувати для перевірки знань учнів, узагальнення, систематизації та повторення.
Бібліотека вебквестів
Вебквест створено відповідно до матеріалу підручника "Біологія, 10 клас" ( Соболь В.І.). Розробку можна використовувати для перевірки знань учнів, узагальнення, систематизації та повторення.
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Вітаю! Успіхів у проходженні гри!
Цей рівень містить 11 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
10 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Вихід знайдено!
Вітаю з проходженням гри!
Схрещування батьківських особин, які різняться за однією парою альтернативних ознак
Правильно!
Вказати тип схрещування
а) дигібридне
б) моногібридне
в) полігібридне
Правильно!
Вказати тип схрещування
а) моногібридне
б) полігібридне
в) дигібридне
Правильно!
Схрещування гібрида з невідомим генотипом з рецесивною гомозиготою
( відповідь друкувати маленькими літерами)
Так!
Якщо при схрещуванні особини з домінантною ознакою (А) з рецесивною гомозиготою (аа) серед отриманих нащадків розщеплення 1:1, то досліджувана особина з домінантною ознакою ...
Результатом гібридологічного аналізу є визначення характеру успадкування ознаки ( так чи ні)
Правильно!
Існує реципрокне схрещування ( так чи ні)
Правильно!
Схрещування особини, яка має невідомий генотип, з особиною, гомозиготною за рецесивними алелями усіх досліджуваних генів має назву "аналізуюче" ( так чи ні)
правильно!
Результатом гібридологічного аналізу не може бути визначення груп зчеплення ( так чи ні)
Правильно!
Схрещування батьківських особин, які різняться за трьома і більше парами альтернативних ознак
Так!
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: