Бібліотека вебквестів
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе
Вітаю, п'ятикласники і п'ятикласниці!
Вам потрібно знайти предмети, за якими ховаються завдання, потім ввести відповіді, які є ключами, у відповідні віконця.
Успіхів!
Цей рівень містить 8 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
7 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Молодці! Вихід знайдено!
Загадка-жарт
Чого немає в дині, а є в гарбузах та огірках?
Пам'ятай! Ми вчимо тему "Фонетика. Графіка")))
Змінивши один приголосний звук на інший, перетворіть свійську тварину, що відзначається впертістю, на птаха.
Два цих слова запишіть через "пробіл"
Вгадай слова.
Комаха, що нагадує бджолу. Без першого злитого звука, позначуваного двома буквами, - метелик, гусінь якого псує шерстяні речі.
Хто криється за маскою?
- Увага, друзі,- звернулася до учнів Графіка, - маскарад починається! Спробуйте упізнати моїх дітей.
У цей час на сцену вийшла пара букв.
- Ці друзі схожі між собою в тому, що завжди позначають два звуки. Які букви криються за масками?
Яка буква себе презентує?
Я один в сім'ї такий.
Кажуть, надто вже м'який.
Хоч мовчун, та не дивак,
В слові я не зайвий знак.
Четверте зайве
Знайдіть ознаку, що об'єднує три слова. Запишіть зайве.
Ялина, троянда, бур'ян, зілля.
Розгадайте ребус
Скільки звуків у слові?
Рефлексія від 34 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: