Закріплення множення і делення у межах 100
Бібліотека вебквестів
Закріплення множення і делення у межах 100
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Привіт, друзі!😊 Я знаю, що ви вже умієте множити і ділити в межах 100.😀 Тому пропоную вам пройти квест, повторивши усі отримані знання! Будьте уважними! Бажаю успіху! 🏆
Цей рівень містить 29 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
14 сповіщень.
14 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Сподіваюся, що тобі було цікаво!
До нових зустрічей 🖐💌
Обчисли 7 • 8
Так тримати! 👍
Шукай далі 🌞
Перемнож числа останнього прикладу між собою
Лише вперед!
25 : 25
Юхуууу! 😚
Перший множник 7, другий множник 7, знайди добуток
Круто!
Ділене 81, дільник 9, частка ?
Молодець!
❗ Щоб знайти, на скільки одне число більше (менше) від іншого, треба від більшого числа відняти менше.
Від перестановки доданків сума не змінюється.
Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок.
Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від’ємник.
А скільки буде, якщо 63 зменшити у 9 разів?
Сууууупер!
8 збільшити у 9 разів
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
А чи підсилу виконати дію?
100 - (12 + 24) : 6
Ти точно другокласник?
А таке розв'яжеш?
56 : 8 ● 5
💙💛
Ці квіточки такі сумні. Допоможи їх звеселити. Виконай дії
(44 + 4) : 8 : 2
Ох і темп у тебе крутезний!
Збільш 5 у 6 разів
😁😁
Якщо у виразі без дужок є тільки дії додавання та віднімання, то їх виконують у тому порядку, в якому вони записані.
Щоб знайти невідомий від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю.
Числа, величини, геометричні фігури часто позначають буквами латинського алфавіту.
а + 2 — це вираз зі змінною.
Периметр многокутника — це сума довжин його сторін.
87 : 87
Квадрат — це прямокутник, у якого всі сторони рівні.
Від перестановки множників добуток не змінюється.
Якщо у виразі є дужки, то спочатку виконують дії в дужках.
Чотирикутник, у якого всі кути прямі, називають прямокутником.
Якщо я перемножу числа 4 і 6, то отримаю
Вісім збульшити у шість разів
Рефлексія від 20 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: