Вебквест:

"Спадковість"

20.11.2022
0 0
10 Клас
1 рівнів
5 підказок
Час виконання: необмежений

108

91

0

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Веб-квест створено відповідно до матеріалу підручника "Біологія та екологія, 10 клас, рівень стандарт" ( Соболь В.І.). Розробку можна використовувати для перевірки знань учнів, узагальнення, систематизації та повторення.

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Привітання на початку гри (показується учням)

Щоб пройти веб-квест, потрібно згадати дещо про закони генетики. Успіхів к проходженні гри!

Рівень №1 — Шкільний кабінет біології переглянути шаблон

Цей рівень містить 6 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

5 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/6 ДНК  Вихід з рівня  Для виходу достатньо відкрити підказки з відповідями
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

ВІтаю, вихід знайдено!

Фінальне повідомлення:

Вітаю з подоланням перешкод і проходженням гри!

Мітка №2/6 Мікроскоп Завдання з відповіддю
Завдання:

Вказати вид взаємодії алельних генів ( відповідь друкувати маленькими літерами)

0400mapf-28af-699x492.png

Правильна відповідь:
неповне домінування
Відповідь на завдання:

Так, правильно!

Мітка №3/6 Зуб Завдання з відповіддю
Завдання:

Вказати вид взаємодії алельних генів

0400marx-fca7-321x305.png

Правильна відповідь:
повне домінування
Відповідь на завдання:

Правильно!

Мітка №4/6 Кактус Завдання з відповіддю
Завдання:

Взаємодія алельних генів, за якої у фенотипі організму проявляються обидва алелі гену

Правильна відповідь:
кодомінування
Відповідь на завдання:

Правильно!

Мітка №5/6 Вікно Завдання з відповіддю
Завдання:

Тип схрещування, при якому батьківські особини відрізняються проявами однієї ознаки

Правильна відповідь:
моногібридне
Відповідь на завдання:

Правильно!

Мітка №6/6 Тумба Завдання з відповіддю
Завдання:

Явище появи обох проявів ознаки у гібридів другого покоління, отриманих від схрещування гетерозиготних особин ( у відповіді два слова)

Правильна відповідь:
розщеплення ознак
Відповідь на завдання:

Правильно!

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

2 0

Зрозумілий:

2 0

Потрібні роз'яснення:

2 0
Рекомендуємо

Хімічний склад живих організмів

Хімічний склад живих організмів

377

Аватар профіля Кубинець Юлія Іванівна
Біологія
9 клас

20 грн

Тип Кільчасті черви. Загальна характеристика та різноманітність типу

Тип Кільчасті черви. Загальна характеристика та різноманітність типу

224

Аватар профіля Остапець Ірина Петрівна
Біологія
7 клас

25 грн

Будова та різноманітність кишковопорожнинних

Будова та різноманітність кишковопорожнинних

279

Аватар профіля Остапець Ірина Петрівна
Біологія
7 клас

25 грн

Світ у краплині води

Світ у краплині води

877

Аватар профіля Штучка Маргарита Русланівна
Біологія
6 клас

20 грн

Знавці природи

Знавці природи

164

Аватар профіля Корнієнко Ольга Валеріївна
Біологія
6 клас

41 грн

Схожі вебквести

Мікро- та макроелементи в живих організмах

Мікро- та макроелементи в живих організмах

371

Аватар профіля Слівінська Аліночка
Біологія
10 клас

Дихання та виділення людини

Дихання та виділення людини

223

Аватар профіля Понурок Ольга Володимирівна
Біологія
8 клас

Бактерії

Бактерії

137

Аватар профіля Понурок Ольга Володимирівна
Біологія
10 клас

Клітина-одиниця живого

Клітина-одиниця живого

195

Аватар профіля Макашутіна Юлія Олегівна
Біологія
6 клас

Вітаміни

Вітаміни

226

Аватар профіля Слівінська Аліночка
Біологія
10 клас