Повторення повісті Шолом - Алейхем "Пісня над піснями": зміст, герої, тема, проблематика.
Бібліотека вебквестів
Повторення повісті Шолом - Алейхем "Пісня над піснями": зміст, герої, тема, проблематика.
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе
Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня
Привіт! Пропоную згадати твір Шолом-Алейхема «Пісня над піснями» та пройти квест в шкільній кімнаті, почавши від дошки. Бажаю успіху!
Цей рівень містить 14 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
1 сповіщення.
12 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Підберіть іменники, що асоціюються з настроєм-відчуттям героїв.
Вітаю! Ви успішно виконали всі завдання та скористались підказками. Все правильно !
«Пісня над піснями» — поетична розповідь про перше чисте кохання двох героїв. Назвіть імена хлопчика і дівчинки.
Прямуйте до наплічника, впишіть відповідь. Якщо ви це зробите правильно, відкриється наступна підказка, знайдіть її.
Молодець!
«Пісня над піснями» — поетична розповідь про перше чисте кохання двох героїв. Назвіть імена хлопчика і дівчинки.
Правильно!
Лови підказку.
Шимек добре знав Святе письмо, бо навчався в єврейській початковій релігійній школі. Як вона називалась?
Впишіть відповідь в книгу. Знайди наступну підказку, сховану в книзі на парті.
Шимек добре знав Святе письмо, бо навчався в єврейській початковій релігійній школі. Як вона називалась?
Хлопчик постійно звертається до тексту Біблії. Який був для нього найулюбленішим? Згадайте назву цієї історії.
Прямуйте до квітки на першому вікні. Впишіть назву історії з Біблії. Знайдіть наступну підказку.
Хлопчик постійно звертається до тексту Біблії. Який був для нього найулюбленішим? Згадайте назву цієї історії.
Правильно! Молодець!
Ліричні герої поеми з Біблії щиро кохали один одного. Тому ця історія - це світлий гімн коханню. Назвіть імена закоханих. (... і ...)
Знайди ще квітку на підвіконні, впишіть відповідь. Отримаєте наступну підказку.
Ліричні герої поеми з Біблії щиро кохали один одного. Тому ця історія - це світлий гімн коханню. Назвіть імена закоханих. (... і ...)
Саме так! І Це прекрасно!
Ось підказка.
І мені здається, що вона звертається до мене мовою Суламіфі з «Пісні пісень». Так Шимек сприймав ...( ім'я в родовому відмінку)
Впишіть відповідь в яблуко. Там схована ще підказка.
І мені здається, що вона звертається до мене мовою Суламіфі з «Пісні пісень». Так Шимек сприймав ...( ім'я в родовому відмінку)
Молодець! Рухайся далі!
Шимек - поетична і обдарована дитина. Він сприймав світ так: " Усе подвір’я явилося в новому вигляді. Подвір’я — замок, дім — палац, він — принц, Бузя — ...". Ким для нього уявлялась подружка дитинства? ( іменник в називному відмінку)
Прямуй до першої парти біля стіни. Впиши відповідь і відкрий наступну підказку.
Завершіть речення.
А також Бузі, що жила в сім'ї родичів хотілось провчити ...( іменник в родовому відмінку)
Правильно! Відгадали!
Підказка
Завершіть речення.
Шимек подорослішав і вирішив ... ( що робити?)
Напиши продовження цього речення на плакаті справа від дошки. Отримуй підказку.
Шимек - поетична і обдарована дитина. Він сприймав світ так: " Усе подвір’я явилося в новому вигляді. Подвір’я — замок, дім — палац, він — принц, Бузя — ...". Ким для нього уявлялась подружка дитинства? ( іменник в називному відмінку)
Правильно! Ти - супер!
Підказка для тебе.
Завершіть речення.
Бузя в святковий день сумувала, вона хотіла полетіти туди, де була її ...
Прямуй до першої парти від вікна. Впиши відповідь і знайди підказку.
Завершіть речення.
Бузя в святковий день сумувала, вона хотіла полетіти туди, де була її ...
Правильно! Дівчинка страждала від втрати рідних.
Наступна підказка
Завершіть речення.
А також Бузі, що жила в сім'ї родичів хотілось провчити ...( іменник в родовому відмінку)
Далі рухайся до глобуса та напиши відповідь. Отримай підказку.
Шимек дуже поспішав додому, отримавши звістку про те, що Бузя повинна ...(завешіть речення 2 словами).
Правильно! І це сумно.
Підказка .
Продовжте ( додайте іменник в знахідному відмінку)
Проте змінити рішення про шлюб було неможливо. Занадто пізно згадав Шимек про ...
Знайдіть другий плафон та впишіть слово.
Завершіть речення.
Шимек подорослішав і вирішив ... ( що робити?)
Молодець! Все правильно!
Ось підказка.
Який жанр визначив Шолом – Алейхем своєму твору в підзаголовку «Пісні над піснями»?
Напиши відповідь на екрані, що над дошкою. Тут схована підказка.
Який жанр визначив Шолом – Алейхем своєму твору в підзаголовку «Пісні над піснями»?
Правильно!
Наступна підказка така.
Шимек дуже поспішав додому, отримавши звістку про те, що Бузя повинна ...(завешіть речення 2 словами).
Прямуйте до плафону. Впишіть продовження цього речення, отримаєте підказку.
Продовжте ( додайте іменник в знахідному відмінку)
Проте змінити рішення про шлюб було неможливо. Занадто пізно згадав Шимек про ...
Молодець!
Остання підказка
Знайдіть зображення героїв на дошці, на плакаті .
Рефлексія від 13 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: