Шкільна олімпіада з математики
Бібліотека вебквестів
Шкільна олімпіада з математики
Доступна загальна кількість невдалих спроб введення ключа: 3 рази
По завершенню гри буде видано сертифікат
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня
Вітаю, друже!
Ти приймаєш участь у шкільній олімпіаді з математики!
Це означає, то ти вже - переміг!
Цей рівень містить 7 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
6 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Розв'язати рівняння:
Дуже добре!
Назвемо число «дзеркальним», якщо справа наліво воно читається так само, як і зліва направо. Наприклад, число 78887 – «дзеркальне». Знайдіть усі «дзеркальні» п’ятицифрові натуральні числа, в записі яких використовуються тільки цифри 1 та 0. У відповідь запишіть суму цих чисел.
Підказка: таких чисел- чотири.
Молодець!!!
Зустрілись два пастухи Іван та Петро. Іван говорить Петру: «Віддай мені 1 вівцю, тоді у мене буде вдвічі більше овець, ніж у тебе» А Петро йому відповідає: «Ні! Краще ти мені віддай 1 вівцю, тоді у нас буде порівну овець». Скільки овець було у кожного пастуха?
Відповідь надати у вигляді: m і n (тобто, наприклад: 3 і 2)
Прямокутники ABCD та KLMN зі сторонами AB=3см , BC=5 см , MN=4см та ML=6см розташовані, як це показано на рисунку. Відомо, що площа сірої частини прямокутника ABCD дорівнює 10 см2. Визначте, чому дорівнює площа чорної частини прямокутника KLMN.
Підказка: у відповідь записати тільки число, без одиниць вимірювання.
Наприклад: 36
У квадраті АВСD точка М є серединою відрізка АВ. Знайдіть площу квадрата АВСD, якщо площа затемненої частини дорівнює 7 см2? |
Підказка: у відповідь надайте лише число без урахування одиниць вимірювання.
Наприклад: 6
У магічному квадраті суми елементів у кожному рядку, стовпці та діагоналі є однаковими. На малюнку зображено магічний квадрат, з якого викинули два числа, а три числа закрили картками А,В,С. Які числа викинули з квадрата? Знайдіть їх суму.
16 | 3 | А |
С | 10 | ? |
В | ? | 4 |
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: