Сьогодні о 16:00
Марафон. День 4:
«
Об'єднані сервіси Всеосвіти для ефективного керування часом
»
Взяти участь Всі події
Вебквест:

Робота з мультимедійними даними

26.11.2022
1 0
8 Клас
3 рівнів
18 підказок
Час виконання: необмежений

1 087

186

0

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Веб-квест для повторення понять, пов'язаних із мультимедійними даними та роботою із ними.

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

По завершенню гри буде видано сертифікат

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаю!

Твоя мета у цьому квесті - знайти вихід із кімнат. Треба буде відповідати на нескладні питання, щоб отримати ключ для виходу з кожної кімнати.

Усі питання стосуються мультимедійних даних, пристроїв для роботи із ними та програм для їх обробки.

Нічого складного! Я впевнений, ти все знаєш!

Отже, розпочнемо!

Натискай спочатку на ФЛЕШКУ!

Рівень №1 — Мультимедійні дані переглянути шаблон

Цей рівень містить 8 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

1 сповіщення.

6 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/8 Клавіатура  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Отже, текст, відео, анімація, зображення, звук - це і є мультимедійні ...

__ __ ' __ __ __ __

(к б є т и о)

Правильні варіанти ключа:
обєкти об'єкти
Повідомлення після введення ключа:

Молодець!

Адже текст, відео, звук, анімація, зображення -

це і є об'єкти мультимедіа!

В наступній кімнаті починай із СИНТЕЗАТОРА!

Мітка №2/8 Флешка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Вітаю!

Це перша кімната, і вона присвячена усьому, що містить в собі поняття "мультимедійні дані".

Отже, тобі треба розгадати "закодовані слова". Постав літери у правильному порядку!

Клікай на жовтий блокнот для першого завдання!

Успіхів тобі!

Мітка №3/8 Блокнот Завдання з відповіддю
Завдання:

Склади з літер термін, що стосується мультимедійних даних:

к с т е т

Правильна відповідь:
текст
Відповідь на завдання:

Правильно!

Далі клікай на відкритому блокноті!

Мітка №4/8 Блокнот 3 Завдання з відповіддю
Завдання:

Наступна комбінація літер:

р з н о ж б я а е н

Склади слово!

Правильна відповідь:
зображення
Відповідь на завдання:

Молодець!

Далі клікай на монітор!

Мітка №5/8 Монітор Завдання з відповіддю
Завдання:

Наступна загадка для тебе:

о в д і е

Що це за слово?

Правильна відповідь:
відео
Відповідь на завдання:

І знову правильно! У тебе добре виходить!

Наступний ключ шукай у смартфоні!

Мітка №6/8 Телефон Завдання з відповіддю
Завдання:

Отже, подивимось, як ти справишся із наступним "заплутаним" словом:

а і а м я ц і н

Що це за термін?

Правильна відповідь:
анімація
Відповідь на завдання:

Правильно!

Наступну підказку шукай у планшеті!

Мітка №7/8 Графічний планшет Завдання з відповіддю
Завдання:

Отже, що за термін "сховався" в наступному рядочку?

в з к у

Правильна відповідь:
звук
Відповідь на завдання:

І ти абсолютно правий!

У навушниках ти знайдеш наступну підказку!

Мітка №8/8 Навушники Завдання з відповіддю
Завдання:

Остання загадка:

с ч о и л

Правильна відповідь:
число
Відповідь на завдання:

Ура!

Ти знайшов усі ключі.

Тепер переходь на клавіатуру!

Рівень №2 — Пристрої мультимедіа переглянути шаблон

Цей рівень містить 6 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

5 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/6 Пластинка в рамці 2  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Вітаю!

Вихід знайдено!

Залишилось "підібрати" ключ.

Пристрій, який ми використовуємо для запису найцікавіших моментів нашого життя. Вона вбудована у кожен смартфон.

__ __ __ __ __ __

Ключ:
камера
Повідомлення після введення ключа:

МОЛОДЕЦЬ!

Отже, ти правильно все зрозумів, і ти добре знаєш тепер пристрої для роботи із мультимедійними даними!

В натсупній кімнаті починай свій шлях із ВІДКРИТОЇ ШАФИ!

Мітка №2/6 Синтезатор Завдання з відповіддю
Завдання:

Пристрій, за допомогою якого відбувається запис звуку на комп'ютер -це ...

Правильна відповідь:
мікрофон
Відповідь на завдання:

Молодець!

Ну а наступна підказка захована якраз там, де мікрофон

Мітка №3/6 Мікрофон Завдання з відповіддю
Завдання:

Пристрій, за допомогою якого ми прослуховуємо музику, відео, але ... не заважаємо іншим - це ...

Правильна відповідь:
навушники
Відповідь на завдання:

Точно!

Нуступну підказку шукай у гітарі!

Мітка №4/6 Гітара Завдання з відповіддю
Завдання:

Пристрій, який дозволяє нам побачити малюнки, картинки, відео - це ...

Правильні варіанти відповіді:
монітор екран
Відповідь на завдання:

Абсолютно правильно!

Наступний ключ шукай у моніторі!

Мітка №5/6 Монітор Завдання з відповіддю
Завдання:

Пристрій, за допомогою якого ми чуємо звуки, що є у аудіо- або відео-файлі - це ...
(запиши це слово в однині)

Правильні варіанти відповіді:
колонка динамік
Відповідь на завдання:

Молодець!

Ну а наступну підказку шукай якраз у колонці.

А в якій - то треба пошукати ;)

Мітка №6/6 Колонка 3 Завдання з відповіддю
Завдання:

Цей пристрій незамінний у ігроманів, але лише в тих, які грають у автомобільні гонки.

Що ж це?

Правильні варіанти відповіді:
руль кермо
Відповідь на завдання:

Чудово!

Тепер треба знайти об'єкт, що є виходом з кімнати.

Їх не так багато. Але треба поспішати!

Рівень №3 — Програми для роботи з мультимедійними даними переглянути шаблон

Цей рівень містить 7 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

1 сповіщення.

5 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/7 Табличка  Вихід з рівня  Для виходу достатньо відкрити підказки з відповідями
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

Вихід знайдено!

Фінальне повідомлення:

Вітаю тебе!

Сьогодні ти справився з трьома нелегкими завданнями, проявив наполегливість та кмітливість!

Пишаюся тобою!

Мітка №2/7 Шафа Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Вітаю!

Це остання кімната (ну вірніше, це коридор), з якої тобі потрібно знайти вихід.

Відповідай на питання, записуючи НОМЕР ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ і поспішай до перемоги!

Перше питання ти знайдеш на дошці оголошень!

Мітка №3/7 Записка Завдання з відповіддю
Завдання:

Програма для запису подій, які відбуваються на екрані вашого комп'ютера, смартфона або для запису звуку, вашого голосу - це ...

1) грабер (рекордер)
2) кодек
3) конвертер
4) плеєр
5) редактор

Нагадую, тобі треба ввести НОМЕР правильної відповіді!

Правильна відповідь:
1
Відповідь на завдання:

Абсолютно правильно!

Наступну підказку шукай на годиннику!

Мітка №4/7 Годинник Завдання з відповіддю
Завдання:

Програма для перегляду фільмів або прослуховування аудіозаписів - це ...
1) грабер (рекордер)
2) кодек
3) конвертер
4) плеєр
5) редактор

Правильна відповідь:
4
Відповідь на завдання:

Молодець!

Наступну підказку шукай у дзвонику!

Мітка №5/7 Дзвоник Завдання з відповіддю
Завдання:

Програма, що змінює формат файлу - це ...

1) грабер (рекордер)
2) кодек
3) конвертер
4) плеєр
5) редактор

Правильна відповідь:
3
Відповідь на завдання:

Нічого собі! Ти все знаєш!

Наступну підказку шукай у смітнику...

Мітка №6/7 Смітник Завдання з відповіддю
Завдання:

Програмне забезпечення, що перетворює потік даних або сигналів у цифрові коди або навпаки, - це...

1) грабер (рекордер)
2) кодек
3) конвертер
4) плеєр
5) редактор

Правильна відповідь:
2
Відповідь на завдання:

І це правильно!

Наступне завдання у вогнегаснику!

Мітка №7/7 Вогнегасник Завдання з відповіддю
Завдання:

Залишилось останнє питання:

Програма для вирізання фрагментів, компонування, додавання субтитрів - це ...

1) грабер (рекордер)
2) кодек
3) конвертер
4) плеєр
5) редактор

Правильна відповідь:
5
Відповідь на завдання:

Молодець!

Ти знайшов усі ключі і правильно відповів на всі питання!

Шукай вихід!

Він так і кличе "Поспішай"!

Рефлексія від 46 учнів

Сподобався:

45 1

Зрозумілий:

41 5

Потрібні роз'яснення:

44 2
Рекомендуємо

Бази даних. Підводимо підсумки

Бази даних. Підводимо підсумки

185

Аватар профіля Тірон Ольга Олександрівна
Інформатика
9—11 клас

30 грн

Мова програмування та структури даних. 10 клас

Мова програмування та структури даних. 10 клас

218

Аватар профіля Токар Юлія Валеріївна
Інформатика
10 клас

50 грн

Поняття таблиці, поля, запису, ключа таблиці бази даних, СУБД

Поняття таблиці, поля, запису, ключа таблиці бази даних, СУБД

207

Аватар профіля Беркут Юлія Іванівна
Інформатика
9—11 клас

41 грн

Правила безпечної роботи за комп’ютером

Правила безпечної роботи за комп’ютером

498

Аватар профіля Зайченко Аліна Олександрівна
Інформатика
5 клас

33 грн

Діагностична робота "Речення"

Діагностична робота "Речення"

136

Аватар профіля Щербина Вікторія Вікторівна
Українська мова
3 клас

41 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

995

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

901

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

284

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

477

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Інформація

Інформація

78

Аватар профіля Семенченко Катерина Анатоліївна
Інформатика
5 клас