Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Вправи для зниження високого рівня тривожності у дітей
»
Взяти участь Всі події
Вебквест:

Пристрої та знайомство з будовою ПК

22.10.2022
1 0
5 Клас
3 рівнів
19 підказок
Час виконання: необмежений

93

52

0

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Кінцевою метою виконання серії завдань є закріплення та структуризація отриманих знань. В останній кімнаті веб-квесту, умовою для успішного закінчення гри буде переглянути всі підказки для ознайомлення з компонентами ПК.

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня

Привітання на початку гри (показується учням)

Привіт!
У кімнатах знаходяться пристрої, які ми використовуємо у повсякденні. Твоє завдання - знайти їх та відповісти на запитання.

А в останній кімнаті ознайомитися з будовою комп'ютера.

Рівень №3 — Студія звукозапису переглянути шаблон

Цей рівень містить 4 інтерактивні об'єкти:

1 вихід.

3 сповіщення з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/4 Мікрофон  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

До якої групи пристроїв можна віднести мікрофон (введи відповідну цифру) ? :

  1. Введення

  2. Виведення

  3. Зберігання даних

  4. Опрацювання даних

Ключ:
1
Повідомлення після введення ключа:

Молодець! Все вірно!

А тепер допоможи дизайнеру розібратися в гаджетах на столі й знайти спосіб надіслати малюнок.

Мітка №2/4 Монітор Завдання з відповіддю
Завдання:

До якої групи пристроїв можна віднести монітор (введи відповідну цифру) ? :

  1. Введення

  2. Виведення

  3. Зберігання даних

  4. Опрацювання даних

Правильна відповідь:
2
Відповідь на завдання:

Молодець! Так тримати! Шукай підказки далі =)

Мітка №3/4 Колонка 4 Завдання з відповіддю
Завдання:

До якої групи пристроїв можна віднести колонку (введи відповідну цифру) ? :

  1. Опрацювання даних

  2. Зберігання даних

  3. Введення

  4. Виведення

Правильна відповідь:
4
Відповідь на завдання:

Молодець! Так тримати! Шукай підказки далі =)

Мітка №4/4 Колонка Завдання з відповіддю
Завдання:

До якої групи пристроїв можна віднести цю колонку (введи відповідну цифру) ? :

  1. Введення

  2. Зберігання даних

  3. Виведення

  4. Опрацювання даних

Правильна відповідь:
3
Відповідь на завдання:

В цій кімнаті є пристрій без якого записати голос було б неможливо. Знайди його - знайдеш вихід.

Рівень №4 — Робочій стіл дизайнера переглянути шаблон

Цей рівень містить 9 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

4 сповіщення.

4 сповіщення з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/9 Мишка  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Мишка – це пристрій для :

  1. Зберігання даних;

  2. Виведення даних;

  3. Введення даних;

  4. Опрацювання даних.

Ключ:
3
Повідомлення після введення ключа:

Супер! Ти знайшов спосіб, як надіслати малюнок другу! Клавіатура теж може цьому слугувати, але зазвичай використовують мишку.

А зараз останній рівень, в якому ми трішки познайомимося з будовою системного блоку комп’ютера.

Мітка №2/9 Кава Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Допоможи знайти спосіб відправити малюнок другу.

Мітка №3/9 Телефон Завдання з відповіддю
Завдання:

Чи можна за допомогою телефону подивитися погоду на завтра (введи відповідну цифру)? :

  1. Так

  2. Ні

Правильна відповідь:
1
Відповідь на завдання:

Правильно!

Мітка №4/9 Флешка Завдання з відповіддю
Завдання:

Флеш – накопичувач - це пристрій для ... :

  1. Введення даних

  2. Виведення даних

  3. Зберігання даних

  4. Опрацювання даних

Правильна відповідь:
3
Відповідь на завдання:

Все правильно! Продовжуй в тому дусі!

Мітка №5/9 Навушники Завдання з відповіддю
Завдання:

Навушники - це пристрій, який виводить дані якого типу (введи відповідну цифру) ?

  1. Графічні

  2. Текстові й числові

  3. Звукові

Правильна відповідь:
3
Відповідь на завдання:

Молодець! Так тримати! Можливо ти знайдеш ще щось цікаве? =)

Мітка №6/9 Клавіатура Завдання з відповіддю
Завдання:

Клавіатура - це пристрій, який вводить дані якого типу (введи відповідну цифру) ?

  1. Графічні

  2. Текстові й числові

  3. Звукові

Правильна відповідь:
2
Відповідь на завдання:

Правильно!

Мітка №7/9 Монітор Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Що таке монітор ти добре знаєш, але за допомогою чого можна надіслати те що на ньому?

Мітка №8/9 Пончик Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Мммм... Який апетитний пончик, але це не те що зараз потрібно =)

Мітка №9/9 Графічний планшет Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Графічний планшет - пристрій для вводу планшетного типу, призначений для створення, введення та редагування цифрової інформації у графічній формі.

Рівень №5 — Системний блок переглянути шаблон

Цей рівень містить 9 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

8 сповіщень.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/9 Вінчестер  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

Жорсткий магнітний диск (або вінчестер), як правило, використовують для зберігання різних даних: текстів, числових даних, зображень, музичних композицій, фільмів, ігор тощо.

Фінальне повідомлення:

Вітаю! Ти тепер набагато краще знаєш про комп'ютер та різні пристрої.

До нових зустрічей і успіхів у навчанні.

Мітка №2/9 Материнська плата Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Материнська плата, системна плата, базова плата[1](англ. motherboard), відома також як головна плата (англ. mainboard) — плата, на якій містяться основні компоненти комп'ютера, що забезпечують логіку. Плата є основою не лише персонального комп'ютера, а також смартфонів, гральних консолей.

Мітка №3/9 Відеокарта Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Відеокарта електронний пристрій, частина комп'ютера, призначена для генерації та обробки зображень з подальшим їхнім виведенням на екран периферійного пристрою.

Мітка №4/9 CPU Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Проце сор (англ. processor, нім. Prozessor) — основний компонент комп'ютера, призначений для керування всіма його пристроями та виконання арифметичних і логічних операцій над даними.

Мітка №5/9 Оперативна пам'ять 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Оперативна пам’ять — швидкодійна комп'ютерна пам'ять, призначена для запису, зберігання та читання інформації у процесі її обробки.

Мітка №6/9 Оперативна пам'ять Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Оперативна пам’ять — швидкодійна комп'ютерна пам'ять, призначена для запису, зберігання та читання інформації у процесі її обробки.

Мітка №7/9 Охолодження цп Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Система охолодження комп'ютера - набір засобів для відведення тепла від комп'ютерних компонентів, які нагріваються в процесі роботи.

В даному випадку представлено систему повітряного (аерогенного) охолодження, за способом відведення тепла від нагріваються елементів.

Мітка №8/9 Вінтелятор Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Кулер — пристрій в системі повітряного охолодження.

Мітка №9/9 Корпус Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Системний блоккорпус комп'ютера, який захищає внутрішні компоненти комп'ютера від зовнішнього впливу та механічних пошкоджень.

Рефлексія від 15 учнів

Сподобався:

15 0

Зрозумілий:

14 1

Потрібні роз'яснення:

14 1
Рекомендуємо

Шукач комп'ютерного пристрою

Шукач комп'ютерного пристрою

124

Аватар профіля Чайковський Олександр Олександрович
Інформатика
4 клас

150 грн

Будова комп'ютера

Будова комп'ютера

816

Аватар профіля Яценко Ірина Григорівна
Інформатика
8 клас

50 грн

Будова та різноманітність кишковопорожнинних

Будова та різноманітність кишковопорожнинних

315

Аватар профіля Остапець Ірина Петрівна
Біологія
7 клас

25 грн

Повторення за розділом "Пізнаємо будову речовин"

Повторення за розділом "Пізнаємо будову речовин"

505

Аватар профіля Устименко Ірина Сергіївна
Пізнаємо природу
5 клас

33 грн

Текстовий процесор. 8 клас

Текстовий процесор. 8 клас

267

Аватар профіля Токар Юлія Валеріївна
Інформатика
8 клас

50 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

1152

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

960

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

362

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

529

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Інформація

Інформація

128

Аватар профіля Семенченко Катерина Анатоліївна
Інформатика
5 клас