Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Вправи для зниження високого рівня тривожності у дітей
»
Взяти участь Всі події
Вебквест:

Повторення вивченого з української мови за І семестр (6 клас)

12.07.2022
0 0
Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаю! Вже зовсім скоро закінчення семестру, тому я пропоную пригадати усе, що ми встигли вивчити. Кожна кімната - це окремий розділ мовознавства. Повтори їх усі, щоб отримати високу оцінку і сертифікат.

Бажаю успіхів!

Рівень №1 — Лексикологія переглянути шаблон

Цей рівень містить 7 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

6 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/7 Двері  Вихід з рівня  Для виходу достатньо відкрити підказки з відповідями
Фінальне повідомлення:

Молодчинка! Ти чудово пам'ятаєш вивчене з теми "Лексикологія"! Прямуємо далі...03012j6l-ad75-940x940.jpg

Мітка №2/7 Подарунок Завдання з відповіддю
Завдання:

Слова, які нещодавно увійшли до української мови і ще не набули активного вжитку - це ...

Правильні варіанти відповіді:
неологізми Неологізми неологізм Неологізм
Відповідь на завдання:

Неологізм – це новостворене слово, словосполучення чи фразеологізм, що з'явилося у мові внаслідок необхідності номінації нових явищ, понять, предметів.

Мітка №3/7 Подарунок Завдання з відповіддю
Завдання:

Як називаються такі пари слів: адресант//адресат, освітлений//освічений, музичний//музикальний.

Правильні варіанти відповіді:
Пароніми пароніми паронім Паронім
Відповідь на завдання:

Пароніми – це слова схожі (не однакові) за звучанням, але різні за значенням і написанням.

Мітка №4/7 Подарунок Завдання з відповіддю
Завдання:

Слова, які вийшли з активного вжитку, бо зникли поняття, які вони позначали (гетьман, жупан, дискета) - це ...

Правильні варіанти відповіді:
історизми Історизми історизм Історизм
Відповідь на завдання:

Історизм — лінгвістичне поняття про слова або стійкі словосполучення, що являють собою назви зниклих предметів, явищ людського життя.

Мітка №5/7 Подарунок Завдання з відповіддю
Завдання:

Слова, що вийшли з ужитку, бо їх замінили іншими (уста-губи, перст-палець, товмач-перекладач) - це ...

Правильні варіанти відповіді:
архаїзми Архаїзми Архаїзм архаїзм
Мітка №6/7 Подарунок Завдання з відповіддю
Завдання:

Слова, які увійшли в українську мову з інших, називають ...

Правильні варіанти відповіді:
іншомовні Іншомовні Іншомовного походження іншомовного походження Запозичені запозичені
Відповідь на завдання:

Іншомовні слова (запозичені) – це лексика, яка прийшла в нашу мову з іншої; вона усвідомлюється як чужорідна і зберігає ознаки свого походження.

Мітка №7/7 Подарунок Завдання з відповіддю
Завдання:

Словник, у якому міститься значення слів називається...

Правильні варіанти відповіді:
тлумачний Тлумачний тлумачним Тлумачним
Відповідь на завдання:

Тлумачний словник — словник, що подає лексико-фразеологічний склад мови з поясненням значення, граматичних та стилістичних особливостей уживання реєстрових одиниць.

Рівень №2 — Фразеологія переглянути шаблон

Цей рівень містить 9 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

8 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/9 Вікно  Вихід з рівня  Для виходу достатньо відкрити підказки з відповідями
Фінальне повідомлення:

Фразеологія тобі теж по зубам! Пишаюся твоїми знаннями. 03012j6n-dc15-940x940.jpg

Мітка №2/9 Іграшка Завдання з відповіддю
Завдання:

Погляньте на зображення. Кожен з малюнків позначає окреме слово у складі фразеологізму. Розшифруйте сталі вирази і запишіть їх:

03012j5k-2331-828x264.png

Правильні варіанти відповіді:
Води в рот набрати води в рот набрати Воду в рот набрати воду в рот набрати води до рота набрати Води до рота набрати Води у рот набрати води у рот набрати
Відповідь на завдання:

Води в рот набрати – уперто мовчати; нічого не говорити

Мітка №3/9 Лампа Завдання з відповіддю
Завдання:

Погляньте на зображення. Кожен з малюнків позначає окреме слово у складі фразеологізму. Розшифруйте сталі вирази і запишіть їх:03012j5r-0716-829x260.png

Правильні варіанти відповіді:
Воду решетом носити воду решетом носити воду у решеті носити воду в решеті носити Воду в решеті носити Воду у решеті носити Воду в решеті несе воду в решеті несе
Відповідь на завдання:

Воду решетом носити – робити дурну роботу, марно витрачати час на що-небудь, займатися чимось непотрібним, марно гаяти час.

Мітка №4/9 Подушка Завдання з відповіддю
Завдання:

Погляньте на зображення. Кожен з малюнків позначає окреме слово у складі фразеологізму. Розшифруйте сталі вирази і запишіть їх:03012j5x-5638-828x254.png

Правильні варіанти відповіді:
Вставляти палиці в колеса Вставляти палиці у колеса Вставляти палицю в колеса вставляти палиці в колеса вставляти палиці у колеса вставляти палицю в колеса
Відповідь на завдання:

Вставляти палки в колеса – навмисно перешкоджати (перешкодити), заважати кому-небудь у здійсненні чогось, досягненні мети.

Мітка №5/9 Картина Завдання з відповіддю
Завдання:

Погляньте на зображення. Кожен з малюнків позначає окреме слово у складі фразеологізму. Розшифруйте сталі вирази і запишіть їх:03012j63-c870-827x269.png

Правильні варіанти відповіді:
комар носа не підточить Комар носа не підточить
Відповідь на завдання:

Комар носа не підточить – не буде до чого причепитися, прискіпатися.

Мітка №6/9 Картина Завдання з відповіддю
Завдання:

Погляньте на зображення. Кожен з малюнків позначає окреме слово у складі фразеологізму. Розшифруйте сталі вирази і запишіть їх: 03012j65-06b3-766x306.png

Правильні варіанти відповіді:
ні риба, ні м'ясо Ні риба, ні м'ясо ні риба ні м'ясо Ні риба ні м'ясо
Відповідь на завдання:

Ні риба, ні м ясо - кажуть про людину, яка нічого особливого з себе не представляє. Від неї немає ні шкоди, ні користі.

Мітка №7/9 Шкарпетка Завдання з відповіддю
Завдання:

Погляньте на зображення. Кожен з малюнків позначає окреме слово у складі фразеологізму. Розшифруйте сталі вирази і запишіть їх:03012j66-28a2-736x279.png

Правильні варіанти відповіді:
Пекти раки пекти раки Пекти раків пекти раків пече раків Пече раків
Відповідь на завдання:

Пекти раків – червоніти від чогось (найчастіше від сорому). Ніяковіти, зашарітися, соромитися, почервоніти.

Мітка №8/9 Фоторамка Завдання з відповіддю
Завдання:

Погляньте на зображення. Кожен з малюнків позначає окреме слово у складі фразеологізму. Розшифруйте сталі вирази і запишіть їх03012j67-fcb1-824x259.png

Правильні варіанти відповіді:
Слова застрягли в горлі слова застрягли в горлі Слова застрягли у горлі слова застрягли у горлі
Відповідь на завдання:

Слова застрягли в горлі (розм.) - слова залишилися не висловленими (від збентеження, страху, внаслідок небажання тощо).

Мітка №9/9 Лампа Завдання з відповіддю
Завдання:

Погляньте на зображення. Кожен з малюнків позначає окреме слово у складі фразеологізму. Розшифруйте сталі вирази і запишіть їх03012j6a-11b4-822x265.png

Правильні варіанти відповіді:
Як гриби після дощу як гриби після дощу мов гриби після дощу Мов гриби після дощу Ніби гриби після дощу ніби гриби після дощу Неначе гриби після дощу Наче гриби після дощу
Відповідь на завдання:

Як гриби після дощу – дуже швидко з'являтися. Щось виникає швидко і у великій кількості.

Рівень №3 — Словотвір переглянути шаблон

Цей рівень містить 9 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

8 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/9 Вікно  Вихід з рівня  Для виходу достатньо відкрити підказки з відповідями
Фінальне повідомлення:

Вітаю! Квест завершено. Бажаю веселих свят і щасливого Нового року. Зустрінемось у ІІ семестрі. 03012j7j-b3e7-678x381.jpg

Мітка №2/9 Ялинкова іграшка Завдання з відповіддю
Завдання:

Укажіть за допомогою якого способу словотвору утворено похідне слово:

Писати - підписати

Правильні варіанти відповіді:
префіксальний Префіксальний Префіксального префіксального
Відповідь на завдання:

Префіксальний — спосіб творення слів за допомогою префіксів.

Мітка №3/9 Ялинкова іграшка Завдання з відповіддю
Завдання:

Укажіть за допомогою якого способу словотвору утворено похідне слово:

Істина - істинний

Правильні варіанти відповіді:
суфіксальний Суфіксального суфіксального Суфіксальний
Відповідь на завдання:

Суфіксальний — спосіб творення слів за допомогою суфіксів.

Мітка №4/9 Ялинкова іграшка Завдання з відповіддю
Завдання:

Укажіть за допомогою якого способу словотвору утворено похідне слово:

Кордон - прикордонник.

Правильні варіанти відповіді:
Префіксально-суфіксальний префіксально-суфіксальний Префіксально-суфіксальним префіксально-суфіксальним Конфіксальний конфіксальний Конфіксальним конфіксальним
Відповідь на завдання:

Префіксально-суфіксальний — спосіб творення слів шляхом одночасного приєднання до твірної основи префіксів і суфіксів.

Мітка №5/9 Ялинкова іграшка Завдання з відповіддю
Завдання:

Укажіть за допомогою якого способу словотвору утворено похідне слово:

Пускати-пуск.

Правильні варіанти відповіді:
Безафіксний безафіксний Безафіксним безафіксним безсуфіксальний Безсуфіксальний Безсуфіксальни безсуфіксальни
Відповідь на завдання:

Безафіксний — це спосіб творення нових слів шляхом усічення твірної основи (усічення морфем).

Мітка №6/9 Ялинкова іграшка Завдання з відповіддю
Завдання:

Укажіть за допомогою якого способу словотвору утворено похідне слово:

Народна поезія - народнопоетичний.

Правильні варіанти відповіді:
Словоскладання словоскладання словоскладанням Словоскладанням Основоскладання Основоскладанням основоскладання основоскладанням Складання слів складання слів складання основ Складання основ
Відповідь на завдання:

Складання слів або основ слів — способ творення слів, при якому дві і більше основ поєднуються в одне слово.

Мітка №7/9 Ялинкова іграшка Завдання з відповіддю
Завдання:

Укажіть за допомогою якого способу словотвору утворено похідне слово:

Європейський союз - ЄС

Правильні варіанти відповіді:
Абревіація абревіація абревіацією Абревіацією
Відповідь на завдання:

Абревіація — спосіб творення слів від усічених основ (часто є поєднанням початкових букв декількох слів).

Мітка №8/9 Ялинкова іграшка Завдання з відповіддю
Завдання:

Укажіть за допомогою якого способу словотвору утворено похідне слово:

Час - сучасний

Правильні варіанти відповіді:
суфіксально-префіксальний Суфіксально-префіксальний суфіксально-префіксальним Суфіксально-префіксальним Конфіксальний конфіксальний Конфіксальним конфіксальним
Відповідь на завдання:

Префіксально-суфіксальний — спосіб творення слів шляхом одночасного приєднання до твірної основи префіксів і суфіксів.

Мітка №9/9 Ялинкова іграшка Завдання з відповіддю
Завдання:

Укажіть за допомогою якого способу словотвору утворено похідне слово:

Маювати - намалювати.

Правильні варіанти відповіді:
Префіксальний Префіксальним префіксальний префіксальним
Відповідь на завдання:

Префіксальний — спосіб творення слів за допомогою префіксів.

Рівень №4 — Іменник переглянути шаблон

Цей рівень містить 9 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

8 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/9 Будинок  Вихід з рівня  Для виходу достатньо відкрити підказки з відповідями
Фінальне повідомлення:

Чудово! Усі завдання позаду.

Мітка №2/9 Дитина Завдання з відповіддю
Завдання:

Розв'яжи ребус, запиши відповідь. Зверни увагу, що всі ребуси пов'язані з темою "Іменник".03012kch-eae1-669x260.png

Правильні варіанти відповіді:
відмінок Відмінок
Відповідь на завдання:

Відмінок - граматична словозмінна категорія іменних частин мови. Іменник має 7 відмінкових форм.

Мітка №3/9 Дитина Завдання з відповіддю
Завдання:

Розв'яжи ребус, запиши відповідь. Зверни увагу, що всі ребуси пов'язані з темою "Іменник".03012kci-45b3-812x260.png

Правильні варіанти відповіді:
власні Власні
Відповідь на завдання:

Іменники можуть позначати загальні та власні назви. Загальні назви вирізняють предмет з ряду однорідних.

Мітка №4/9 Дитина Завдання з відповіддю
Завдання:

Розв'яжи ребус, запиши відповідь. Зверни увагу, що всі ребуси пов'язані з темою "Іменник".03012kcj-a8c8-678x260.jpg

Правильні варіанти відповіді:
іменник Іменник
Відповідь на завдання:

Іменник – це самостійна частина мови, що означає предметність, відповідає на питання хто? (до істот) і що? (до неістот), виконує синтаксичну функцію як головних членів речення (підмет, присудок), так і другорядних (додаток, означення, обставина).

Мітка №5/9 Дитина Завдання з відповіддю
Завдання:

Розв'яжи ребус, запиши відповідь. Зверни увагу, що всі ребуси пов'язані з темою "Іменник".03012kcl-3452-499x260.png

Правильні варіанти відповіді:
істоти Істоти
Відповідь на завдання:

Іменники, що позначають назви істот, відповідають на питання ХТО?

Мітка №6/9 Дитина Завдання з відповіддю
Завдання:

Розв'яжи ребус, запиши відповідь. Зверни увагу, що всі ребуси пов'язані з темою "Іменник".03012kcm-d75d-683x260.png

Правильні варіанти відповіді:
неістоти Неістоти
Відповідь на завдання:

Іменники, що позначають назви неістот, відповідають на питання ЩО?

Мітка №7/9 Діти Завдання з відповіддю
Завдання:

Розв'яжи ребус, запиши відповідь. Зверни увагу, що всі ребуси пов'язані з темою "Іменник".03012kco-6e7e-492x260.png

Правильні варіанти відповіді:
особа Особа
Відповідь на завдання:

Іменник може позначати назви осіб чи преметів.

Мітка №8/9 Дитина Завдання з відповіддю
Завдання:

Розв'яжи ребус, запиши відповідь. Зверни увагу, що всі ребуси пов'язані з темою "Іменник".03012kcq-5245-456x260.png

Правильні варіанти відповіді:
рід Рід
Відповідь на завдання:

Рід притаманний кожному іменнику в однині. Виділяють 3 основні форми роду: чоловічий, жіночий та середній. Існують іменники, що можуть позначати осіб як чоловічого, так і жіночого родів. їх рід визначається як спільний.

Мітка №9/9 Діти Завдання з відповіддю
Завдання:

Розв'яжи ребус, запиши відповідь. Зверни увагу, що всі ребуси пов'язані з темою "Іменник".03012kcx-f7db-584x260.png

Правильні варіанти відповіді:
число Число
Відповідь на завдання:

Число – морфологічна ознака, яка виявляється у протиставленні однини і множини.

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

2 0

Зрозумілий:

2 0

Потрібні роз'яснення:

2 0
Рекомендуємо

Квест "Повторення вивченого в І семестрі". Українська література. 6 клас

Квест "Повторення вивченого в І семестрі". Українська література. 6 клас

667

Аватар профіля Бортник Світлана Анатоліївна
Українська література
6 клас

50 грн

Повторення вивченого в І семестрі. Українська література. 8 клас

Повторення вивченого в І семестрі. Українська література. 8 клас

415

Аватар профіля Бортник Світлана Анатоліївна
Українська література
8 клас

41 грн

Повторення вивченого в І семестрі. Українська література. 5 клас

Повторення вивченого в І семестрі. Українська література. 5 клас

338

Аватар профіля Бортник Світлана Анатоліївна
Українська література
5 клас

41 грн

Українська мова. Повторення виченого за І семестр. 5 клас. НУШ

Українська мова. Повторення виченого за І семестр. 5 клас. НУШ

298

Аватар профіля Кушнір Анастасія Миколаївна
Українська мова
5 клас

41 грн

Повторення вивченого матеріалу з математики в І семестрі (5 клас)

Повторення вивченого матеріалу з математики в І семестрі (5 клас)

110

Аватар профіля Василик Мар'яна Ігорівна
Математика
5 клас

39 грн

Схожі вебквести

Форми дієслова. Безособові дієслова.

Форми дієслова. Безособові дієслова.

1010

Аватар профіля Капінус Наталя Анатоліївна
Українська мова
7 клас

Лексикологія

Лексикологія

522

Аватар профіля Коверсун Вікторія Михайлівна
Українська мова
5—6 клас

Іменник

Іменник

1454

Аватар профіля Войтович Діана Михайлівна
Українська мова
6 клас та 10 клас

Фразеологія. Вебквест

Фразеологія. Вебквест

1383

Аватар профіля Максимів Андрій Петрович
Українська мова
7—11 клас

Лексикологія

Лексикологія

326

Аватар профіля Капінус Наталя Анатоліївна
Українська мова
5 клас