В квесті використовуються різнотипні завдання. Повторюється навчальний матеріал за рік. Теми: "Фонетика. Лексикологія. Синтаксис".
Бібліотека вебквестів
В квесті використовуються різнотипні завдання. Повторюється навчальний матеріал за рік. Теми: "Фонетика. Лексикологія. Синтаксис".
По завершенню гри буде видано сертифікат
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе
Вітаю, мандрівнику! Ось нарешті і закінчується навчальний рік. Ти багато працював/працювала цього року. Сьогодні на тебе чекає завершальне випробування. Бажаю успіху!
Цей рівень містить 29 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
28 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Молодець! Всі завдання виконані. Ти успішно опанував/ опанувала навчальний матеріал за 5 клас. Вітаю з перемогою!
Фонетика вивчає:
А) звуки мови;
Б) словосполучення і речення;
В) правила написання слів.
Добре!
Синтаксис вивчає
А) звуки мови
Б) словосполучення і речення
В) слово як основну одиницю мови і словниковий склад мови
Супер!
Лексикологія вивчає:
А) Звуки мови;
Б) слово як основну одиницю мови і словниковий склад мови
В) правила літературної вимови.
Укажіть слова, у яких правильно вжито апостроф.
А) св'ято, присв'ячений, сузір'язів'ялий, присв'ячений, цв'ях
Б) Лук'ян, пір'я, здоров'я
В) зів'ялий, бур'як, солов'ї
Гарна робота!
Я, Ю, Є позначають два звуки в рядку
А) Юність, буряк, пір’я
Б) Єнот, лялька, Європа
В)М’яч, яблуня, прем’єра
Вірно!
Укажіть слова, у яких правильно вжито знак м’якшення.
А) батенько, молотьба, військо
Б) козацький, Харьків, ненька
В) проміньчик, людськість, льон
Молодець!
Спрощення в групах приголосних не відбувається в усіх словах рядка
А) тиж…невий, заздріс....ний
Б) жаліс....ний, свис....нути
В) пес...ливий, хвас...ливий
Все вірно!
Виберіть лише словосполучення(кілька відповідей). Відповідь запишіть в алфавітному порядку через кому.
А) дівчина вишиває Б) кольорові сни В) у мріях Г) зелене жито Д) відповідати правильно
Молодець!
Складним є речення:
А) Зацвіли вишні і сливи, абрикоси і персики.
Б) Море невинно голубіє над стінами скель, і сонце так світить ласкаво.
В) Вітер крутить у повітрі листям, устеляє ним землю.
Не здавайся!
Однорідні члени речення - це:
А) усі члени речення, крім головних
Б) члени речення, які відповідають на одне й те питання та відносяться до одного й того самого члена речення
В) члени речення, що становлять граматичну основу
Супер!
Складіть схему до речення. Відповідь запишіть самостійно, без пропусків.
Я запитав Батьку що таке людська байдужість.
Все вірно!
Укажiть речення, що вiдповiдає схемi: А: «П?» (роздiловi знаки вилучено)
А) Я люблю зиму сказала дiвчинка.
Б) Мала крапля лупає скелю говорить прислів'я.
В) Марина запитала подругу Ти бачила виставу.
Продовжуй далі. Не здавайся!
Визнач головні слова в словосполученнях.(слова запиши з маленької літери, по-порядку, через кому )
Гарно співати, чарівна мелодія, читати вголос.
Все вірно!
Правильно визначено головне слово в словосполученнях рядка
(головне слово підкреслено):
А) чарівна мелодія, зоряне намисто;
Б) колискова пісня, служити вірно;
В) синє небо, читати вголос.
Успіх!
Діалог – це
А) слово, що вживається жителями певної території;
Б) різновид прямої мови, що передає розмову двох або кількох осіб;
В) чиясь мова, передана від імені автора у формі складного речення.
Я в тебе вірю!
Пряма мова – це
А) слово, що вживається жителями певної території;
Б) передача чужого мовлення зі збереженням змісту, інтонації, лексичних і граматичних особливостей.
В) чиясь мова, передана від імені автора у формі складного речення.
Все вірно!
Вкажіть рядок, в якому всі слова неологізми
А) Десниця, ланіти, вої
Б) Боярин, бурлака, князь
В) Фоловер, біткойн, блог
Вкажіть рядок, в якому всі слова архаїзми
А) Десниця, ланіти, вої
Б) Боярин, бурлака, князь
В) Фоловер, біткойн, блог
Добре!
Вкажіть правильну характеристику речення.
Любіть красу своєї мови!
А) Розповідне, окличне
Б) Спонукальне, окличне
В) Питальне , окличне
Гарна робота!
Вкажіть правильну характеристику речення.
Хто знає, як вночі дельфіни сплять?!
А) Розповідне, окличне
Б) Спонукальне, окличне
В) Питальне , окличне
Все вірно!
Вкажіть букви, які можуть бути твердими/м`якими
А) Б, д, з, ж, г, дз, дж
Б) І, я, ю, є, ь
В) Д, т, з, с, ц, л, н, дз, р
Вкажіть букви, що пом`якшують попередні
А) Б, д, з, ж, г, дз, дж
Б) І, я, ю, є, ь
В) Д, т, з, с, ц, л, н, дз, р
Запиши антоніми до слів. (Слова запиши з маленької літери, через кому, по-порядку)
ТЕПЛИЙ, ДРУЖИТИ, ВОГОНЬ
Все вірно!
Вкажіть речення з прямою мовою.
А) Хто знає, як вночі дельфіни сплять?!
Б) Мама попросила Маринку: «Полий квіти».
В) Весна відчувалася в усьому: у подиху вітру, у клекоті журавлів, у дитячому сміху.
Молодець!
Вкажіть речення з узагальнювальним словом.
А) Хто знає, як вночі дельфіни сплять?!
Б) Мама попросила Маринку: «Полий квіти».
В) Весна відчувалася в усьому: у подиху вітру, у клекоті журавлів, у дитячому сміху.
Молодець!
Запишіть слово ДОЩИК фонетичною транскрипцією. (слово записуєте без дужок)
Все вірно!
Визнач граматичну основу в реченні.
Листя на деревах починає зрідка жовтіти ще в серпні.
А) листя жовтіти
Б) листя починає жовтіти
В) листя на деревах
Все вірно!
Визнач граматичну основу в реченні.(відповідь запиши самостійно)
Земля вже не просихає скоро .
Молодець!
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: