Веб-квест до проекту "Trash-art". Створений для перевірки знань учнів на тему збереження довкілля через призму мистецтва. Також виступає в ролі активізації мотивації дітей.
Бібліотека вебквестів
49
197
0
5
Веб-квест до проекту "Trash-art". Створений для перевірки знань учнів на тему збереження довкілля через призму мистецтва. Також виступає в ролі активізації мотивації дітей.
По завершенню гри буде видано сертифікат
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Доброго дня!
Сьогодні ми потрапимо в незвичний світ мистецтва.
Правила гри прості: знаходити підказки та відповідати на важливі запитання.
Вкінці Ви отримаєте сертифікат за кмітливість та допитливість!
Перша підказка, зверніть увагу на постер...
Цей рівень містить 5 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
1 сповіщення.
3 сповіщення з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Ви впорались з першим етапом квесту.
Продовжуйте в тому ж дусі!
На вас чекає наступний рівень...
Зверни увагу на дітей.
Мистецтво приховане в найбільш незвичних місцях...
Зверніть увагу на верхню поличку.
А ось і перше запитання.
Чи можна зі "сміття" зробити гарну та корисну річ?
Зверніть увагу на комп'ютер...
Чи можна зменшити використання одноразових пластикових виробів (пакетів, одноразового посуду, пляшок)?
Зверніть увагу на забруднення в кімнаті...
Чи потрібно сортувати сміття?
Зверніть увагу на живий організм в кімнаті...
Цей рівень містить 5 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
1 сповіщення.
3 сповіщення з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Ой, а з чого є мені будувати гніздо?
Замість листя на деревах скоро ростимуть пластикові кришки! Катастрофа!
А чим ви можете допомогти природі, щоб зберегти її красу на багато поколінь вперед?
Молодці! Ви справжні друзі природи!
На вас чекає останній етап квесту!
Зверніть увагу на полотно для малювання...
Друзі, Ви навіть не уявляєте, як важко нашій планеті.
Як Ви вважаєте, чи можемо ми допомогти природі?
Зверніть увагу на домашнього улюбленця...
Любі друзі, як мені важко жити серед звалищ. Там стільки всього небезпечного! Я можу поранитись!
Чи може мені стати погано, якщо я з'їм рибку, яка плавала в отруйних хімікатах, яка харчувалась одними відходами?
Зверніть увагу на живі організми океану...
Охх, як мені недобре...В океані стільки пластику! Я плутаюсь в тенетах сіток з пляшок, а могла б плавати посеред коралових рифів!
Допоможіть! Чи можна уникнути потрапляння пляшок в океан?
Поговоріть з ластівкою...
Цей рівень містить 4 інтерактивні об'єкти:
1 вихід.
1 сповіщення.
2 сповіщення з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Я думаю, що у вас вийшло все чудово! Так тримати!
Не забувайте, що будь-яку роботу потрібно починати з себе.
Ми зможемо зберегти довкілля та братів наших менших тільки завдяки свідомому розумінні того, що проблема існує, і її потрібно починати викорінювати вже зараз.
Наші земляки створюють справжні дива зі сміття! Давайте поглянемо:
https://www.radiosvoboda.org/a/video/29768488.html
Зверніть увагу вчителя...
Дійсно гарно! Діти, а чи можна диво створити власноруч, без спеціальних додаткових інструментів?
Зверніть увагу на дерев'яну частину тіла...
А давайте створимо свій витвір мистецтва зі "сміття"?
Кожен з вас має пластикові пляшки вдома.
Отож, створимо з них справжнісінький букет, який ніколи не зав'яне?
Зверніть увагу на монумент...
Рефлексія від 3 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: