Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
LEGO-технології як засіб розвитку та підтримки учнів з ООП в інклюзивному середовищі
»
Взяти участь Всі події
Вебквест:

Порушуючи круговерть марнотратства

27.09.2023
0 0
1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас
3 рівнів
11 підказок
Час виконання: необмежений

49

197

0

5

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Веб-квест до проекту "Trash-art". Створений для перевірки знань учнів на тему збереження довкілля через призму мистецтва. Також виступає в ролі активізації мотивації дітей.

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

По завершенню гри буде видано сертифікат

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Привітання на початку гри (показується учням)

Доброго дня!

Сьогодні ми потрапимо в незвичний світ мистецтва.

Правила гри прості: знаходити підказки та відповідати на важливі запитання.

Вкінці Ви отримаєте сертифікат за кмітливість та допитливість!

Перша підказка, зверніть увагу на постер...

Рівень №1 — Порушуючи круговерть марнотратста. переглянути шаблон

Цей рівень містить 5 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

1 сповіщення.

3 сповіщення з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/5 Дерево  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

Ви впорались з першим етапом квесту.

Продовжуйте в тому ж дусі!

Фінальне повідомлення:

На вас чекає наступний рівень...

Зверни увагу на дітей.

Мітка №2/5 Плакат Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Мистецтво приховане в найбільш незвичних місцях...

Зверніть увагу на верхню поличку.

Мітка №3/5 Статуетка Завдання з відповіддю
Завдання:

А ось і перше запитання.

Чи можна зі "сміття" зробити гарну та корисну річ?

Правильні варіанти відповіді:
Так Можливо
Відповідь на завдання:

Зверніть увагу на комп'ютер...

Мітка №4/5 Жовте вікно Завдання з відповіддю
Завдання:

Чи можна зменшити використання одноразових пластикових виробів (пакетів, одноразового посуду, пляшок)?

Правильна відповідь:
Так
Відповідь на завдання:

Зверніть увагу на забруднення в кімнаті...

Мітка №5/5 Паперова склянка 2 => Паперова склянка Завдання з відповіддю
Завдання:

Чи потрібно сортувати сміття?

Правильні варіанти відповіді:
Так Обов'язково
Відповідь на завдання:

Зверніть увагу на живий організм в кімнаті...

Рівень №2 — Ми для природи, чи природа для нас? переглянути шаблон

Цей рівень містить 5 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

1 сповіщення.

3 сповіщення з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/5 Ластівка  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

Ой, а з чого є мені будувати гніздо?

Замість листя на деревах скоро ростимуть пластикові кришки! Катастрофа!

А чим ви можете допомогти природі, щоб зберегти її красу на багато поколінь вперед?

Фінальне повідомлення:

Молодці! Ви справжні друзі природи!

На вас чекає останній етап квесту!

Зверніть увагу на полотно для малювання...

Мітка №2/5 Дитина з віником => Сашко Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Друзі, Ви навіть не уявляєте, як важко нашій планеті.

Мітка №3/5 Дитина з сміттям => Марічка Завдання з відповіддю
Завдання:

Як Ви вважаєте, чи можемо ми допомогти природі?

Правильна відповідь:
Так
Відповідь на завдання:

Зверніть увагу на домашнього улюбленця...

Мітка №4/5 Кіт => Кіт Том Завдання з відповіддю
Завдання:

Любі друзі, як мені важко жити серед звалищ. Там стільки всього небезпечного! Я можу поранитись!

Чи може мені стати погано, якщо я з'їм рибку, яка плавала в отруйних хімікатах, яка харчувалась одними відходами?

Правильні варіанти відповіді:
Так Тебе потрібно рятувати
Відповідь на завдання:

Зверніть увагу на живі організми океану...

Мітка №5/5 Риба 2 => Рибка Завдання з відповіддю
Завдання:

Охх, як мені недобре...В океані стільки пластику! Я плутаюсь в тенетах сіток з пляшок, а могла б плавати посеред коралових рифів!

Допоможіть! Чи можна уникнути потрапляння пляшок в океан?

Правильні варіанти відповіді:
Так Звісно
Відповідь на завдання:

Поговоріть з ластівкою...

Рівень №3 — Дива мистецтва переглянути шаблон

Цей рівень містить 4 інтерактивні об'єкти:

1 вихід.

1 сповіщення.

2 сповіщення з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/4 Statue => Монумент  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

Я думаю, що у вас вийшло все чудово! Так тримати!

Фінальне повідомлення:

Не забувайте, що будь-яку роботу потрібно починати з себе.

Ми зможемо зберегти довкілля та братів наших менших тільки завдяки свідомому розумінні того, що проблема існує, і її потрібно починати викорінювати вже зараз.

Мітка №2/4 Canvas 10 => Полотно Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Наші земляки створюють справжні дива зі сміття! Давайте поглянемо:

https://www.radiosvoboda.org/a/video/29768488.html

Зверніть увагу вчителя...

Мітка №3/4 Human => Вчитель Завдання з відповіддю
Завдання:

Дійсно гарно! Діти, а чи можна диво створити власноруч, без спеціальних додаткових інструментів?

Правильні варіанти відповіді:
Так Звісно
Відповідь на завдання:

Зверніть увагу на дерев'яну частину тіла...

Мітка №4/4 Wooden Hand => Рука Завдання з відповіддю
Завдання:

А давайте створимо свій витвір мистецтва зі "сміття"?

Кожен з вас має пластикові пляшки вдома.

Отож, створимо з них справжнісінький букет, який ніколи не зав'яне?

Правильна відповідь:
так
Відповідь на завдання:

Зверніть увагу на монумент...

Рефлексія від 3 учнів

Сподобався:

3 0

Зрозумілий:

2 1

Потрібні роз'яснення:

2 1
Рекомендуємо

Вебквест "Юридичний калейдоскоп"

Вебквест "Юридичний калейдоскоп"

197

Аватар профіля Кривко Наталія Юріївна
Основи правознавства
9—11 клас

44 грн