Вебквест складається з кількох рівнів. Побудований у вигляді подорожі школою, де в окремих класах розміщені різні станції, які мають свої завдання. Квест починається у шкільному коридорі і завершується там же.
Бібліотека вебквестів
196
253
0
Вебквест складається з кількох рівнів. Побудований у вигляді подорожі школою, де в окремих класах розміщені різні станції, які мають свої завдання. Квест починається у шкільному коридорі і завершується там же.
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе
Привіт!
Пропоную тобі захопливу подорож школою, під час якої ти дізнаєшся цікаві факти про інформаційні технології, зрозумієш як поводитись із шахраями, прокачаєш свої знання і просто цікаво проведеш час.
Почни із сміттєвого бака!
Цей рівень містить 3 інтерактивні об'єкти:
1 вихід.
2 сповіщення.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Щоб потрапити до царства Математики, введіть назву станції куди прямуєте. Потрапивши на станцію, перевір прожектор.
Так тримати!
Щоб знайти де шукати підказку, спочатку розгадай загадку:
Ніг не маю, а ходжу,
Рота не маю, а скажу,
Коли обідати, коли спати,
Коли роботу починати.
Прямуй на станцію "Код". Вона знаходиться у цариці Математики.
Знайди двері у царство!
Цей рівень містить 8 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
7 сповіщень.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Далі прямуй на станцію "Алгоритми" до королеви Фізики.
Там почни з годинника.
Молодець!
Заглянь у ноутбук. Там для тебе є завдання.
У шафі є предмети. Ці предмети містять коди. Розшифруй їх і склади речення (в пригоді стане алфавіт). Це і буде твої ключем виходу. Почни з першого предмета.
Перший код: 6, 19, 2, 21, 7
Другий код: 12, 18, 25, 19, 21, 17, 19, 3, 1, 18, 1
Третій код: 16, 32, 6, 11, 18, 1
Четвертий код: 15, 19, 29, 23, 24, 8
П'ятий код: 6, 3, 19, 26
Цей рівень містить 9 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
8 сповіщень.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
На станції "QR-КОД" почни з дошки.
Неперевершено!
У класі захований алгоритм включення комп’ютера. Щоб знайти першу складову алгоритму подивись під плакатом.
Перша дія: Під'єднати комп’ютер до мережі (системний блок, екран).
Наступну дію знайдеш у горщику кімнатної рослини!
Друга дія: Під'єднати або увімкнути всі додаткові (периферійні) пристрої (мишка, клавіатура, принтер і т.д.) якщо потрібно.
Наступний крок пошукай на полиці з приладами!
Третя дія: Увімкнути монітор.
Четвертий крок знаходиться під стільцем!
Четверта дія: Увімкнути системний блок.
Останній крок поряд з магнітом!
П'ята дія: Ввести пароль, якщо стоїть на комп’ютері, і працювати.
Ти відтворив послідовність вмикання комп'ютера.
Щоб перейти на наступну станцію, поглянь у вікно!
Вирушай на станцію "QR-КОД"!
Але не забудь про кодове слово, яке відкриває двері! Його ти знайдеш на дошці.
Інтернет
Цей рівень містить 5 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
4 сповіщення.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Наступна станція почнеться з дошки!
Чудово!
Завдання: Прочитайте відомості про QR-коди. Їх знайдеш у підручнику на парті!
Систему QR-кодів (англ. quick response — швидкий відгук) винайшов Масахіро Хара в 1994 році в японській компанії Denso Wave. На початковий дизайн його надихнули чорно-білі фігури з китайської настільної гри Ґо. Спочатку коди використовували для відстеження автівок на виробництві. Їх спеціально виготовили, щоб сканувати об’єкти, які швидко рухаються. На відміну від звичайних штрих-кодів, QR-коди містять більше інформації, оскільки вони можуть зберігати дані як по горизонталі, так і по вертикалі.
Штрих-коди використовують лише горизонтальну інформацію. І хоча чудово працюють, наприклад, для сканування товарів у супермаркетах, QR-коди мають набагато вищу здатність передавати інформацію. Така універсальність зробила їх популярними для різних сфер.
Усе більше компаній помічали зручність QR-кодів та переваги для бізнесу. Зокрема, їх почали застосовувати в харчовій та фармацевтичній галузях. Хара вирішив не зберігати патентні права, і QR-коди швидко знайшли застосування в повсякденному житті людей.
У 2000 році QR-коди додали до міжнародних стандартів ISO. Незважаючи на те, що термін “QR code” і є зареєстрованим товарним знаком DENSO Corporation, використання кодів не обкладається жодними ліцензійними відрахуваннями. Це дозволило використовувати їх по всьому світу.
Із винайденням та поширенням смартфонів популярність QR-кодів вийшла на новий рівень. Зараз QR-коди використовують у різних галузях: як під час виготовлення та дистрибуції продукції, так і в повсякденних комунікаціях — у сфері послуг та рекламі.
Далі знайди глобус!
Тепер ти знаєш історію QR-кодів.
Поспішай на станцію "Шахраї".
Ключ, що відкриє двері, знайдеш на паперовому літачку!
Безпека
Цей рівень містить 6 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
5 сповіщень.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
На станції спочатку зверни увагу на дошку!
Приголомшливо!
На твій смартфон приходить повідомлення з текстом:
"Ви виграли 1.000.000 доларів! Наші поздоровлення!
Щоб отримати гроші вкажіть,будь ласка, вашу
банкову картку та пароль від неї."
Як діяти в такій стуації? Знайди відповідь за телевізором!
Подивись під мікроскоп!
Відповідь: зателефонувати за номером 102, або вирушити до найближчого відділення, зібравши всі докази факту шахрайства. Покарати інтернет- злочинця в Україні можна за допомогою спеціального органу, який займається розслідуванням інтернет-злочинів. Це Департамент кіберполіції.
Тепер ти знаєш що робити!
Підказка: хапай рюкзак!
Вирушай на станцію "Реанімація".
Ключ від дверей у яблуці!
Смартфон
Цей рівень містить 9 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
8 сповіщень.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Супер!
У кабінеті хімії є робот-помічник. З ним сталася біда: він став жертвою
вірусів та, як наслідок, у нього в голові перемішалися всі знання про себе.
Допоможіть йому все згадати.
Завдання знайдеш на полиці з реактивами!
Допоможи згадати що таке комп’ютерна пам'ять.
Пошукай на полиці!
Комп’ютерна пам'ять — функціональна частина комп'ютера, фізичний пристрій або середовище для зберігання даних протягом певного часу.
Пошукай наступні значення!
Заглянь під парту.
Оперативна пам'ять — швидкодійна комп'ютерна пам'ять, призначена для запису, зберігання та читання інформації у процесі її обробки.
Продовжуй шукати за таблицею Менделєєва.
Штучний інтелект — здатність інженерної системи обробляти, застосовувати та вдосконалювати здобуті знання та вміння.
Заглянь у мікроскоп!
Ти знайшов(-ла) усі терміни!
Не забудь поглянути на годинник!
Ти впорався із завданням! Прямуй на коридор, там тебе чекає ключовий вислів, який допоможе завершити квест. Уважно його пошукай! Але не забудь про ключ від дверей, він під столом.
Інтелект
Цей рівень містить 2 інтерактивні об'єкти:
1 вихід.
1 сповіщення.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Молодець!
Безпека в інтернеті!
Це і є ключ!
Щоб завершити гру скористайся останніми дверими праворуч!
Молодець!
Рефлексія від 3 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: