Вебквест:

Подорож у країну інформатики (До Дня безпечного інтернету)

08.02.2022
0 0
5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас
7 рівнів
35 підказок
Час виконання: необмежений

196

253

0

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Вебквест складається з кількох рівнів. Побудований у вигляді подорожі школою, де в окремих класах розміщені різні станції, які мають свої завдання. Квест починається у шкільному коридорі і завершується там же.

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе

Привітання на початку гри (показується учням)

Привіт!

Пропоную тобі захопливу подорож школою, під час якої ти дізнаєшся цікаві факти про інформаційні технології, зрозумієш як поводитись із шахраями, прокачаєш свої знання і просто цікаво проведеш час.

Почни із сміттєвого бака!

Рівень №1 — Старт переглянути шаблон

Цей рівень містить 3 інтерактивні об'єкти:

1 вихід.

2 сповіщення.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/3 Двері 1  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Щоб потрапити до царства Математики, введіть назву станції куди прямуєте. Потрапивши на станцію, перевір прожектор.

Ключ:
код
Повідомлення після введення ключа:

Так тримати!

Мітка №2/3 Сміттєвий бак Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Щоб знайти де шукати підказку, спочатку розгадай загадку:

Ніг не маю, а ходжу,
Рота не маю, а скажу,
Коли обідати, коли спати,
Коли роботу починати.

Мітка №3/3 Годинник Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Прямуй на станцію "Код". Вона знаходиться у цариці Математики.

Знайди двері у царство!

Рівень №2 — Станція "Код" - клас математики переглянути шаблон

Цей рівень містить 8 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

7 сповіщень.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/8 Двері  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Далі прямуй на станцію "Алгоритми" до королеви Фізики.

Там почни з годинника.

Ключ:
Добре інформована людина коштує двох
Повідомлення після введення ключа:

Молодець!

Мітка №2/8 Прожектор Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Заглянь у ноутбук. Там для тебе є завдання.

Мітка №3/8 Ноутбук Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

У шафі є предмети. Ці предмети містять коди. Розшифруй їх і склади речення (в пригоді стане алфавіт). Це і буде твої ключем виходу. Почни з першого предмета.

Мітка №4/8 Додекаедр Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Перший код: 6, 19, 2, 21, 7

Мітка №5/8 Велика піраміда Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Другий код: 12, 18, 25, 19, 21, 17, 19, 3, 1, 18, 1

Мітка №6/8 Замкнена фігура Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Третій код: 16, 32, 6, 11, 18, 1

Мітка №7/8 Куля Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Четвертий код: 15, 19, 29, 23, 24, 8

Мітка №8/8 Скульптура Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

П'ятий код: 6, 3, 19, 26

Рівень №3 — Станція "Алгоритми" - кабінет фізики переглянути шаблон

Цей рівень містить 9 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

8 сповіщень.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/9 Двері  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

На станції "QR-КОД" почни з дошки.

Ключ:
Інтернет
Повідомлення після введення ключа:

Неперевершено!

Мітка №2/9 Годинник Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

У класі захований алгоритм включення комп’ютера. Щоб знайти першу складову алгоритму подивись під плакатом.

Мітка №3/9 Плакат 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Перша дія: Під'єднати комп’ютер до мережі (системний блок, екран).

Наступну дію знайдеш у горщику кімнатної рослини!

Мітка №4/9 Кактус Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Друга дія: Під'єднати або увімкнути всі додаткові (периферійні) пристрої (мишка, клавіатура, принтер і т.д.) якщо потрібно.

Наступний крок пошукай на полиці з приладами!

Мітка №5/9 Вольтметр 1 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Третя дія: Увімкнути монітор.

Четвертий крок знаходиться під стільцем!

Мітка №6/9 Стілець 6 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Четверта дія: Увімкнути системний блок.

Останній крок поряд з магнітом!

Мітка №7/9 Зошит зеленого кольору Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

П'ята дія: Ввести пароль, якщо стоїть на комп’ютері, і працювати.

Ти відтворив послідовність вмикання комп'ютера.

Щоб перейти на наступну станцію, поглянь у вікно!

Мітка №8/9 Вікно 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Вирушай на станцію "QR-КОД"!

Але не забудь про кодове слово, яке відкриває двері! Його ти знайдеш на дошці.

Мітка №9/9 Стікер 1 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Інтернет

Рівень №4 — QR-КОД переглянути шаблон

Цей рівень містить 5 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

4 сповіщення.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/5 Двері  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Наступна станція почнеться з дошки!

Ключ:
Безпека
Повідомлення після введення ключа:

Чудово!

Мітка №2/5 Дошка 1 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Завдання: Прочитайте відомості про QR-коди. Їх знайдеш у підручнику на парті!

Мітка №3/5 Книга 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Систему QR-кодів (англ. quick response — швидкий відгук) винайшов Масахіро Хара в 1994 році в японській компанії Denso Wave. На початковий дизайн його надихнули чорно-білі фігури з китайської настільної гри Ґо. Спочатку коди використовували для відстеження автівок на виробництві. Їх спеціально виготовили, щоб сканувати об’єкти, які швидко рухаються. На відміну від звичайних штрих-кодів, QR-коди містять більше інформації, оскільки вони можуть зберігати дані як по горизонталі, так і по вертикалі.

Штрих-коди використовують лише горизонтальну інформацію. І хоча чудово працюють, наприклад, для сканування товарів у супермаркетах, QR-коди мають набагато вищу здатність передавати інформацію. Така універсальність зробила їх популярними для різних сфер.

Усе більше компаній помічали зручність QR-кодів та переваги для бізнесу. Зокрема, їх почали застосовувати в харчовій та фармацевтичній галузях. Хара вирішив не зберігати патентні права, і QR-коди швидко знайшли застосування в повсякденному житті людей.

У 2000 році QR-коди додали до міжнародних стандартів ISO. Незважаючи на те, що термін “QR code” і є зареєстрованим товарним знаком DENSO Corporation, використання кодів не обкладається жодними ліцензійними відрахуваннями. Це дозволило використовувати їх по всьому світу.

Із винайденням та поширенням смартфонів популярність QR-кодів вийшла на новий рівень. Зараз QR-коди використовують у різних галузях: як під час виготовлення та дистрибуції продукції, так і в повсякденних комунікаціях — у сфері послуг та рекламі.

Далі знайди глобус!

Мітка №4/5 Глобус Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Тепер ти знаєш історію QR-кодів.

Поспішай на станцію "Шахраї".

Ключ, що відкриє двері, знайдеш на паперовому літачку!

Мітка №5/5 Паперовий літачок 1 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Безпека

Рівень №5 — Станція "Шахраї" переглянути шаблон

Цей рівень містить 6 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

5 сповіщень.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/6 Двері  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

На станції спочатку зверни увагу на дошку!

Ключ:
смартфон
Повідомлення після введення ключа:

Приголомшливо!

Мітка №2/6 Дошка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

На твій смартфон приходить повідомлення з текстом:

"Ви виграли 1.000.000 доларів! Наші поздоровлення!

Щоб отримати гроші вкажіть,будь ласка, вашу

банкову картку та пароль від неї."

Як діяти в такій стуації? Знайди відповідь за телевізором!

Мітка №3/6 Телевізор Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Подивись під мікроскоп!

Мітка №4/6 Мікроскоп Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Відповідь: зателефонувати за номером 102, або вирушити до найближчого відділення, зібравши всі докази факту шахрайства. Покарати інтернет- злочинця в Україні можна за допомогою спеціального органу, який займається розслідуванням інтернет-злочинів. Це Департамент кіберполіції.

Тепер ти знаєш що робити!

Підказка: хапай рюкзак!

Мітка №5/6 Синій ранець Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Вирушай на станцію "Реанімація".

Ключ від дверей у яблуці!

Мітка №6/6 Яблуко Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Смартфон

Рівень №6 — Станція "Реанімація" - клас хімії переглянути шаблон

Цей рівень містить 9 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

8 сповіщень.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/9 Двері  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Ключ:
Інтелект
Повідомлення після введення ключа:

Супер!

Мітка №2/9 Дошка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

У кабінеті хімії є робот-помічник. З ним сталася біда: він став жертвою

вірусів та, як наслідок, у нього в голові перемішалися всі знання про себе.

Допоможіть йому все згадати.

Завдання знайдеш на полиці з реактивами!

Мітка №3/9 Молекули Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Допоможи згадати що таке комп’ютерна пам'ять.

Пошукай на полиці!

Мітка №4/9 Книги Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Комп’ютерна пам'ять — функціональна частина комп'ютера, фізичний пристрій або середовище для зберігання даних протягом певного часу.

Пошукай наступні значення!

Заглянь під парту.

Мітка №5/9 Стіл 5 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Оперативна пам'ять — швидкодійна комп'ютерна пам'ять, призначена для запису, зберігання та читання інформації у процесі її обробки.

Продовжуй шукати за таблицею Менделєєва.

Мітка №6/9 Полакат 1 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Штучний інтелект — здатність інженерної системи обробляти, застосовувати та вдосконалювати здобуті знання та вміння.

Заглянь у мікроскоп!

Мітка №7/9 Микроскоп 1 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Ти знайшов(-ла) усі терміни!

Не забудь поглянути на годинник!

Мітка №8/9 Годинник Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Ти впорався із завданням! Прямуй на коридор, там тебе чекає ключовий вислів, який допоможе завершити квест. Уважно його пошукай! Але не забудь про ключ від дверей, він під столом.

Мітка №9/9 Вчительський стіл Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Інтелект

Рівень №7 — Фініш переглянути шаблон

Цей рівень містить 2 інтерактивні об'єкти:

1 вихід.

1 сповіщення.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/2 Двері 6  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Ключ:
Безпека в інтернеті!
Повідомлення після введення ключа:

Молодець!

Мітка №2/2 Вікно Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Безпека в інтернеті!

Це і є ключ!

Щоб завершити гру скористайся останніми дверими праворуч!

Відповідь на завдання:

Молодець!

Рефлексія від 3 учнів

Сподобався:

3 0

Зрозумілий:

3 0

Потрібні роз'яснення:

3 0
Рекомендуємо

Онлайн-квест до Дня безпечного Інтернету

Онлайн-квест до Дня безпечного Інтернету

900

Аватар профіля Нагула Вікторія Сергіївна
Інформатика
6—11 клас

49 грн

Квест "Безпечний інтернет"

Квест "Безпечний інтернет"

398

Аватар профіля Придаток Ангеліна Олександрівна
Інформатика
10—11 клас та I курс

50 грн

“Подорож у країну толерантності”

“Подорож у країну толерантності”

57

Аватар профіля Криволапова Алла Романівна
Позашкільна освіта
5—8 клас

33 грн

Подорож до Країни Іменників

Подорож до Країни Іменників

314

Аватар профіля Говорова Вікторія
Українська мова
4 клас

30 грн

День Захисника/ День козацтва

День Захисника/ День козацтва

107

Аватар профіля Могилевець Тетяна Юріївна
Виховна робота
1—4 клас

33 грн

Схожі вебквести

Соціалізація інклюзивних дітей

Соціалізація інклюзивних дітей

378

Аватар профіля Шевчук Христина Юріївна
Виховна робота
5—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

14 жовтня - день Українського Козацтва та день захисників та захисниць України!!!

14 жовтня - день Українського Козацтва та день захисників та захисниць України!!!

221

Аватар профіля Портнова Оксана Юріївна
Виховна робота
8—11 клас

День козацтва

День козацтва

181

Аватар профіля Нікітенко Катерина Аркадіївна
Виховна робота
6 клас

День українського козацтва

День українського козацтва

121

Аватар профіля Тітова Валентина Василівна
Виховна робота
5—6 клас

Козацька медицина

Козацька медицина

169

Аватар профіля Костенюк Лариса Василівна
Виховна робота
3—6 років, 1—12 клас та дорослі