Вебквест:

Подорож країною Інформатики

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе

Привітання на початку гри (показується учням)

Привіт, дорогі учні!

Сьгодні я пропоную Вам відправитися в подорож до країни Інформатики, зарахунок проходження веб-квесту. Вас очікують тематичні запитання, цікаві завдання та повторення великого спектру тем. Пам'ятайте, веб-квест вміщує в собі 5 рівнів, для того щоб переходити з одного на інший, необхідно зібрати всі ключі. Ключі - це ваші відповіді на поставлені запитання чи результат виконаного завдання. Уважно читайте завдання та вірте в себе!

Бажаю Вам насолодитися цією подорожжю!

P.S. Щоб розпочати подорож, відгадай наступну загадку та натисни на відгадайний об'єкт у наступній кімнаті :)

Ось на нім комп'ютер пише
І малює без зупинки
Найцікавіші картинки
А влаштовує цей хор
Чарівник наш - ......

Рівень №1 — Початок квесту - "Інформатика - це?" переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Монітор  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Ось і почалась наша з тобою подорож країною Інформатикою, але для початку пригадай, що означає термін інформатика, що вона вивчає?

Чи правильний термін?

Інформатика - це наука про інформацію та інформаційні процеси в природі та в суспільстві.

Варіанти відповідей (вибери правильну відповідь та вдрукуй її у порожнє віконечко):

  1. так

  2. ні

Ключ:
так
Повідомлення після введення ключа:

Молодець, тепер вирушаємо до школи, де продовжимо нашу подорож!

P.S. В мене є для тебе невеличка підказка, наступний рівень про безпеку в комп'ютерному класі :)

Рівень №2 — Категорія № 1. "Безпека в комп'ютерному класі" переглянути шаблон

Цей рівень містить 8 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

7 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/8 Стілець 4  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Фінальне повідомлення:

Молодець, ти пройшов/ла цей рівень, ти добре опанував/ла правила безпеки в комп'ютерному класі! Вирушай до наступного рівня!

P.S. Щоб потрапити до наступного рівня знайди необхідні двері та відгадай загадку :)

Мітка №2/8 Телевізор Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Яка відстань має бути від монітора до очей?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. 30 см

  2. 50 см

  3. не має обмежень

Правильна відповідь:
50 см
Мітка №3/8 Шафка Завдання з відповіддю
Завдання:

Продовж речення:

Якщо виникає якась проблема, то потрібно...

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. промовчати про неї

  2. промовчати та нагатися вирішити її самостійно

  3. сказати вчителю

Правильна відповідь:
сказати вчителю
Мітка №4/8 Плафон Завдання з відповіддю
Завдання:

Продовж речення:

Яка відстань має бути від монітора до очей?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. проводів

  2. стільців

  3. комп'ютерну мишку

Правильна відповідь:
проводів
Мітка №5/8 Папірець 2 Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Якими мають бути руки в комп'ютерного користувача?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. брудними і вологими

  2. сухими і чистими

  3. з залишками їжі на них

Правильна відповідь:
сухими і чистими
Мітка №6/8 Яблуко Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Що можна їсти за комп'ютерним столом?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. яблуко

  2. бутерброд

  3. нічого

Правильна відповідь:
нічого
Мітка №7/8 Вікно Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Скільки часу можна працювати за комп'ютером у школі?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. 15 хв

  2. 30 хв

  3. не має обмежень

Правильна відповідь:
15 хв
Мітка №8/8 Наплічник Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Чи можна працювати за комп'ютером у верхньому одязі?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. так

  2. ні

Правильна відповідь:
ні
Рівень №3 — Шкільний коридор переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Двері  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Відгадай загадку:

Ця техніка непроста,

Багатьом допомага.

Може швидко рахувати

Та малюнки малювати.

Про цікаве розказати,

Складний текст перекладати,

Різні фільми показати,

Гарну пісню заспівати.

Ключ:
комп'ютер
Повідомлення після введення ключа:

Молодець, ось тепер можна й приступати до наступного рівня, який присвячується комп'ютерним пристроям!

Рівень №4 — Категорія № 2. "Комп'ютерні пристрої" переглянути шаблон

Цей рівень містить 8 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

7 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/8 CPU  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Фінальне повідомлення:

Молодець, ти знову вражаєш своїми знаннями, так тримати! Переходь на наступний рівень!

P.S. Щоб перейти на наступний рівень тобі необхідно натиснути на предмет, який видає наступні звуки:

Мітка №2/8 Вінтелятор Завдання з відповіддю
Завдання:

Замініть одну букву у слові і отримайте нове слово, пов'язане із інформатикою та комп'ютерами:

Слово - бант

Правильна відповідь:
байт
Мітка №3/8 Оперативна пам'ять Завдання з відповіддю
Завдання:

Замініть одну букву у слові і отримайте нове слово, пов'язане із інформатикою та комп'ютерами:

Слово - вектор

Правильна відповідь:
сектор
Мітка №4/8 Вінчестер Завдання з відповіддю
Завдання:

Замініть одну букву у слові і отримайте нове слово, пов'язане з комп'ютерами:

Слово - буфет

Правильна відповідь:
буфер
Мітка №5/8 Викрутка Завдання з відповіддю
Завдання:

Замініть одну букву у слові і отримайте нове слово, пов'язане з комп'ютерами:

Слово - ваза

Правильна відповідь:
база
Мітка №6/8 Елемент 3 Завдання з відповіддю
Завдання:

Замініть одну букву у слові і отримайте нове слово, пов'язане з комп'ютерами:

Слово - жакет

Правильна відповідь:
пакет
Мітка №7/8 Материнська плата Завдання з відповіддю
Завдання:

Замініть одну букву у слові і отримайте нове слово, пов'язане з комп'ютерами:

Слово - кафель

Правильна відповідь:
кабель
Мітка №8/8 Цвях 7 Завдання з відповіддю
Завдання:

Замініть одну букву у слові і отримайте нове слово, пов'язане з комп'ютерами:

Слово - драйзер

Правильна відповідь:
драйвер
Рівень №5 — Шкільний коридор переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Годинник  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Отже, що це був за звук?

Ключ:
годинник
Повідомлення після введення ключа:

Молодець, це й справді звук годинника! Наступний рівень присвячується текстовому редактору Word.

Рівень №6 — Категорія № 3. "Word" переглянути шаблон

Цей рівень містить 9 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

1 сповіщення.

7 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/9 Рослина  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Фінальне повідомлення:

Молодець, в тебе вже зараз крутий результат! Не втрачай ентузіазм та вирушай далі!

P.S. Щоб здогадатися про що буде наступний рівень відгадай ребус :)

0401bl7h-9f53-940x293.png

Мітка №2/9 Стіл Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Як називається програма для створення текстових документів?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. Tux Paint

  2. Word

  3. Скретч

Правильна відповідь:
Word
Мітка №3/9 Напис Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Об'єкт, який вказує на поточне місце в документі?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. пробіл

  2. Enter

  3. курсор

Правильна відповідь:
курсор
Мітка №4/9 Шафка 3 Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Клавіша, яка збільшує літери?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. Shift

  2. Enter

  3. BackSpase

Правильна відповідь:
Shift
Мітка №5/9 Прапор Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Яку клавішу використовують для створення нового абзацу в текстовому документі?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. Shift

  2. Enter

  3. пробіл

Правильна відповідь:
Enter
Мітка №6/9 Записка 16 Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Клавіша, призначена для відступу між словами?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

Правильна відповідь:
пробіл
Мітка №7/9 Плафон Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Яка клавіша видаляє символи ліворуч від курсора?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. Shift

  2. BackSpase

  3. пробіл

Правильна відповідь:
BackSpase
Мітка №8/9 Алфавіт Завдання з відповіддю
Завдання:

Продовж речення:

Процес зміни зовнішнього вигляду тексту називають ...

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. форматування

  2. редагування

Правильна відповідь:
форматування
Мітка №9/9 Прапор США Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Рівень №7 — Категорія № 4. "Tux Paint" переглянути шаблон

Цей рівень містить 8 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

7 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/8 Сміття  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Фінальне повідомлення:

Молодець, бачу і цей рівень став для тебе не такий і тяжкий! Залишився лише один, нумо до нього вирушати, тебе вже зачекався рудий, пухнастий герой :)

Мітка №2/8 Графічний планшет Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Як називається графічний редактор, призначений для створення графічних зображень?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. Word

  2. Tux Paint

  3. Скретч

Правильна відповідь:
Tux Paint
Мітка №3/8 Монітор Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Що означає слово Tux?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. нічого

  2. ім'я пінгвіна

  3. команда для пінгвіна

Правильна відповідь:
ім'я пінгвіна
Мітка №4/8 Гумка Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

За допомогою якого інструмента Tux Paint ми можемо видалити зайвий об'єкт?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. фігура

  2. текст

  3. гумка

Правильна відповідь:
гумка
Мітка №5/8 Флешка Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Який інструмент Tux Paint допоможе намалювати геометричну фігуру?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. фігура

  2. гумка

  3. текст

Правильна відповідь:
фігура
Мітка №6/8 Фарба 5 Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

За допомогою якого інструмента Tux Paint ми можемо змінити колір фігури?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. текст

  2. палітра кольорів

  3. фігура

Правильна відповідь:
палітра кольорів
Мітка №7/8 Блокнот 2 Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Який інструмент допоможе написати коментар до малюнку?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. гумка

  2. фігура

  3. текст

Правильна відповідь:
текст
Мітка №8/8 Окуляри Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Хто головний персонаж графічного редактору Tux Paint

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. пінгвін

  2. рудий кіт

  3. сірий вовк

Правильна відповідь:
пінгвін
Рівень №10 — Категорія № 5 "Алгоритми" переглянути шаблон

Цей рівень містить 9 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

8 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/9 Кіт 1  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Фінальне повідомлення:

Молодець, ось і підійшла до кінця твоя подорож країної Інформатики! Ти зміг повторити та продемонструвати вагомі знання, які опанував/ла під час вивчення інформатики у початковій школі. Звичайно, твій обсяг знань набагато ширший, але все рівно подорож вдалася!

Мітка №2/9 Кіт Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Як називають послідовність команд?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. виконавець

  2. алгоритм

  3. проєкт

Правильна відповідь:
алгоритм
Мітка №3/9 Коробка Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Як називають того, хто виконує команди?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. алгоритм

  2. рудий кіт

  3. виконавець

Правильна відповідь:
виконавець
Мітка №4/9 Коробка 2 Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Як називається програма для складання і виконання алгоритмів?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. Скретч

  2. Word

  3. Tux Paint

Правильна відповідь:
Скретч
Мітка №5/9 Коробка 4 Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Хто головний виконавець у середовищі Скретч?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. пінгвін

  2. рудий кіт

  3. сірий вовк

Правильна відповідь:
рудий кіт
Мітка №6/9 Коробка 8 Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Як називається елемент вікна у програмі Скретч, у якому виконавець виконує команди?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. проєкт

  2. спрайт

  3. сцена

Правильна відповідь:
сцена
Мітка №7/9 Кіт 3 Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Як називається алгоритм, у якому команди повторюються?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. циклічний

  2. лінійний

Правильна відповідь:
циклічний
Мітка №8/9 Коробка 6 Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Як називають виконавця у середовищі Скретч?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. рудий кіт

  2. спрайт

  3. алгоритм

Правильна відповідь:
спрайт
Мітка №9/9 Коробка 7 Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Як називається файл, створений у Скретчі?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. спрайт

  2. сцена

  3. проєкт

Правильна відповідь:
проєкт

Рефлексія від 14 учнів

Сподобався:

12 2

Зрозумілий:

10 4

Потрібні роз'яснення:

12 2
Рекомендуємо

Подорож до Країни Іменників

Подорож до Країни Іменників

361

Аватар профіля Говорова Вікторія
Українська мова
4 клас

30 грн

“Подорож у країну толерантності”

“Подорож у країну толерантності”

97

Аватар профіля Криволапова Алла Романівна
Позашкільна освіта
5—8 клас

33 грн

Подорож у країну Прикметника

Подорож у країну Прикметника

32

Аватар профіля Князєва Марина Сергіївна
Українська мова
6 клас

30 грн

Цифрова подорож у минуле

Цифрова подорож у минуле

106

Аватар профіля Пархомчук Вадим Олександрович
Інформатика
5—11 клас

100 грн

Цікава інформатика

Цікава інформатика

361

Аватар профіля Галинська Карина Андріївна
Інформатика
2 клас

41 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

1531

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

1020

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

411

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

566

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Інформація

Інформація

158

Аватар профіля Семенченко Катерина Анатоліївна
Інформатика
5 клас