Вебквест:

Подорож країною Інформатики

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе

Привітання на початку гри (показується учням)

Привіт, дорогі учні!

Сьгодні я пропоную Вам відправитися в подорож до країни Інформатики, зарахунок проходження веб-квесту. Вас очікують тематичні запитання, цікаві завдання та повторення великого спектру тем. Пам'ятайте, веб-квест вміщує в собі 5 рівнів, для того щоб переходити з одного на інший, необхідно зібрати всі ключі. Ключі - це ваші відповіді на поставлені запитання чи результат виконаного завдання. Уважно читайте завдання та вірте в себе!

Бажаю Вам насолодитися цією подорожжю!

P.S. Щоб розпочати подорож, відгадай наступну загадку та натисни на відгадайний об'єкт у наступній кімнаті :)

Ось на нім комп'ютер пише
І малює без зупинки
Найцікавіші картинки
А влаштовує цей хор
Чарівник наш - ......

Рівень №1 — Початок квесту - "Інформатика - це?" переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Монітор  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Ось і почалась наша з тобою подорож країною Інформатикою, але для початку пригадай, що означає термін інформатика, що вона вивчає?

Чи правильний термін?

Інформатика - це наука про інформацію та інформаційні процеси в природі та в суспільстві.

Варіанти відповідей (вибери правильну відповідь та вдрукуй її у порожнє віконечко):

  1. так

  2. ні

Ключ:
так
Повідомлення після введення ключа:

Молодець, тепер вирушаємо до школи, де продовжимо нашу подорож!

P.S. В мене є для тебе невеличка підказка, наступний рівень про безпеку в комп'ютерному класі :)

Рівень №2 — Категорія № 1. "Безпека в комп'ютерному класі" переглянути шаблон

Цей рівень містить 8 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

7 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/8 Стілець 4  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Фінальне повідомлення:

Молодець, ти пройшов/ла цей рівень, ти добре опанував/ла правила безпеки в комп'ютерному класі! Вирушай до наступного рівня!

P.S. Щоб потрапити до наступного рівня знайди необхідні двері та відгадай загадку :)

Мітка №2/8 Телевізор Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Яка відстань має бути від монітора до очей?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. 30 см

  2. 50 см

  3. не має обмежень

Правильна відповідь:
50 см
Мітка №3/8 Шафка Завдання з відповіддю
Завдання:

Продовж речення:

Якщо виникає якась проблема, то потрібно...

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. промовчати про неї

  2. промовчати та нагатися вирішити її самостійно

  3. сказати вчителю

Правильна відповідь:
сказати вчителю
Мітка №4/8 Плафон Завдання з відповіддю
Завдання:

Продовж речення:

Яка відстань має бути від монітора до очей?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. проводів

  2. стільців

  3. комп'ютерну мишку

Правильна відповідь:
проводів
Мітка №5/8 Папірець 2 Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Якими мають бути руки в комп'ютерного користувача?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. брудними і вологими

  2. сухими і чистими

  3. з залишками їжі на них

Правильна відповідь:
сухими і чистими
Мітка №6/8 Яблуко Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Що можна їсти за комп'ютерним столом?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. яблуко

  2. бутерброд

  3. нічого

Правильна відповідь:
нічого
Мітка №7/8 Вікно Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Скільки часу можна працювати за комп'ютером у школі?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. 15 хв

  2. 30 хв

  3. не має обмежень

Правильна відповідь:
15 хв
Мітка №8/8 Наплічник Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Чи можна працювати за комп'ютером у верхньому одязі?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. так

  2. ні

Правильна відповідь:
ні
Рівень №3 — Шкільний коридор переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Двері  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Відгадай загадку:

Ця техніка непроста,

Багатьом допомага.

Може швидко рахувати

Та малюнки малювати.

Про цікаве розказати,

Складний текст перекладати,

Різні фільми показати,

Гарну пісню заспівати.

Ключ:
комп'ютер
Повідомлення після введення ключа:

Молодець, ось тепер можна й приступати до наступного рівня, який присвячується комп'ютерним пристроям!

Рівень №4 — Категорія № 2. "Комп'ютерні пристрої" переглянути шаблон

Цей рівень містить 8 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

7 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/8 CPU  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Фінальне повідомлення:

Молодець, ти знову вражаєш своїми знаннями, так тримати! Переходь на наступний рівень!

P.S. Щоб перейти на наступний рівень тобі необхідно натиснути на предмет, який видає наступні звуки:

Мітка №2/8 Вінтелятор Завдання з відповіддю
Завдання:

Замініть одну букву у слові і отримайте нове слово, пов'язане із інформатикою та комп'ютерами:

Слово - бант

Правильна відповідь:
байт
Мітка №3/8 Оперативна пам'ять Завдання з відповіддю
Завдання:

Замініть одну букву у слові і отримайте нове слово, пов'язане із інформатикою та комп'ютерами:

Слово - вектор

Правильна відповідь:
сектор
Мітка №4/8 Вінчестер Завдання з відповіддю
Завдання:

Замініть одну букву у слові і отримайте нове слово, пов'язане з комп'ютерами:

Слово - буфет

Правильна відповідь:
буфер
Мітка №5/8 Викрутка Завдання з відповіддю
Завдання:

Замініть одну букву у слові і отримайте нове слово, пов'язане з комп'ютерами:

Слово - ваза

Правильна відповідь:
база
Мітка №6/8 Елемент 3 Завдання з відповіддю
Завдання:

Замініть одну букву у слові і отримайте нове слово, пов'язане з комп'ютерами:

Слово - жакет

Правильна відповідь:
пакет
Мітка №7/8 Материнська плата Завдання з відповіддю
Завдання:

Замініть одну букву у слові і отримайте нове слово, пов'язане з комп'ютерами:

Слово - кафель

Правильна відповідь:
кабель
Мітка №8/8 Цвях 7 Завдання з відповіддю
Завдання:

Замініть одну букву у слові і отримайте нове слово, пов'язане з комп'ютерами:

Слово - драйзер

Правильна відповідь:
драйвер
Рівень №5 — Шкільний коридор переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Годинник  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Отже, що це був за звук?

Ключ:
годинник
Повідомлення після введення ключа:

Молодець, це й справді звук годинника! Наступний рівень присвячується текстовому редактору Word.

Рівень №6 — Категорія № 3. "Word" переглянути шаблон

Цей рівень містить 9 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

1 сповіщення.

7 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/9 Рослина  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Фінальне повідомлення:

Молодець, в тебе вже зараз крутий результат! Не втрачай ентузіазм та вирушай далі!

P.S. Щоб здогадатися про що буде наступний рівень відгадай ребус :)

0401bl7h-9f53-940x293.png

Мітка №2/9 Стіл Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Як називається програма для створення текстових документів?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. Tux Paint

  2. Word

  3. Скретч

Правильна відповідь:
Word
Мітка №3/9 Напис Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Об'єкт, який вказує на поточне місце в документі?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. пробіл

  2. Enter

  3. курсор

Правильна відповідь:
курсор
Мітка №4/9 Шафка 3 Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Клавіша, яка збільшує літери?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. Shift

  2. Enter

  3. BackSpase

Правильна відповідь:
Shift
Мітка №5/9 Прапор Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Яку клавішу використовують для створення нового абзацу в текстовому документі?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. Shift

  2. Enter

  3. пробіл

Правильна відповідь:
Enter
Мітка №6/9 Записка 16 Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Клавіша, призначена для відступу між словами?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

Правильна відповідь:
пробіл
Мітка №7/9 Плафон Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Яка клавіша видаляє символи ліворуч від курсора?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. Shift

  2. BackSpase

  3. пробіл

Правильна відповідь:
BackSpase
Мітка №8/9 Алфавіт Завдання з відповіддю
Завдання:

Продовж речення:

Процес зміни зовнішнього вигляду тексту називають ...

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. форматування

  2. редагування

Правильна відповідь:
форматування
Мітка №9/9 Прапор США Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Рівень №7 — Категорія № 4. "Tux Paint" переглянути шаблон

Цей рівень містить 8 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

7 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/8 Сміття  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Фінальне повідомлення:

Молодець, бачу і цей рівень став для тебе не такий і тяжкий! Залишився лише один, нумо до нього вирушати, тебе вже зачекався рудий, пухнастий герой :)

Мітка №2/8 Графічний планшет Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Як називається графічний редактор, призначений для створення графічних зображень?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. Word

  2. Tux Paint

  3. Скретч

Правильна відповідь:
Tux Paint
Мітка №3/8 Монітор Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Що означає слово Tux?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. нічого

  2. ім'я пінгвіна

  3. команда для пінгвіна

Правильна відповідь:
ім'я пінгвіна
Мітка №4/8 Гумка Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

За допомогою якого інструмента Tux Paint ми можемо видалити зайвий об'єкт?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. фігура

  2. текст

  3. гумка

Правильна відповідь:
гумка
Мітка №5/8 Флешка Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Який інструмент Tux Paint допоможе намалювати геометричну фігуру?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. фігура

  2. гумка

  3. текст

Правильна відповідь:
фігура
Мітка №6/8 Фарба 5 Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

За допомогою якого інструмента Tux Paint ми можемо змінити колір фігури?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. текст

  2. палітра кольорів

  3. фігура

Правильна відповідь:
палітра кольорів
Мітка №7/8 Блокнот 2 Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Який інструмент допоможе написати коментар до малюнку?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. гумка

  2. фігура

  3. текст

Правильна відповідь:
текст
Мітка №8/8 Окуляри Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Хто головний персонаж графічного редактору Tux Paint

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. пінгвін

  2. рудий кіт

  3. сірий вовк

Правильна відповідь:
пінгвін
Рівень №10 — Категорія № 5 "Алгоритми" переглянути шаблон

Цей рівень містить 9 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

8 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/9 Кіт 1  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Фінальне повідомлення:

Молодець, ось і підійшла до кінця твоя подорож країної Інформатики! Ти зміг повторити та продемонструвати вагомі знання, які опанував/ла під час вивчення інформатики у початковій школі. Звичайно, твій обсяг знань набагато ширший, але все рівно подорож вдалася!

Мітка №2/9 Кіт Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Як називають послідовність команд?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. виконавець

  2. алгоритм

  3. проєкт

Правильна відповідь:
алгоритм
Мітка №3/9 Коробка Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Як називають того, хто виконує команди?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. алгоритм

  2. рудий кіт

  3. виконавець

Правильна відповідь:
виконавець
Мітка №4/9 Коробка 2 Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Як називається програма для складання і виконання алгоритмів?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. Скретч

  2. Word

  3. Tux Paint

Правильна відповідь:
Скретч
Мітка №5/9 Коробка 4 Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Хто головний виконавець у середовищі Скретч?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. пінгвін

  2. рудий кіт

  3. сірий вовк

Правильна відповідь:
рудий кіт
Мітка №6/9 Коробка 8 Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Як називається елемент вікна у програмі Скретч, у якому виконавець виконує команди?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. проєкт

  2. спрайт

  3. сцена

Правильна відповідь:
сцена
Мітка №7/9 Кіт 3 Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Як називається алгоритм, у якому команди повторюються?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. циклічний

  2. лінійний

Правильна відповідь:
циклічний
Мітка №8/9 Коробка 6 Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Як називають виконавця у середовищі Скретч?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. рудий кіт

  2. спрайт

  3. алгоритм

Правильна відповідь:
спрайт
Мітка №9/9 Коробка 7 Завдання з відповіддю
Завдання:

Дай відповідь на запитання:

Як називається файл, створений у Скретчі?

Варіанти відповідей (вибери правильний варіант та вдрукуй його у порожнє віконечко):

  1. спрайт

  2. сцена

  3. проєкт

Правильна відповідь:
проєкт

Рефлексія від 4 учнів

Сподобався:

4 0

Зрозумілий:

3 1

Потрібні роз'яснення:

4 0
Рекомендуємо

Подорож до Країни Іменників

Подорож до Країни Іменників

257

Аватар профіля Говорова Вікторія
Українська мова
4 клас

30 грн

Цікава інформатика

Цікава інформатика

229

Аватар профіля Галинська Карина Андріївна
Інформатика
2 клас

41 грн

Подорож у часі

Подорож у часі

181

Аватар профіля Каленик Надія Григорівна
Я досліджую світ
4—9 клас

50 грн

Подорож Україною

Подорож Україною

128

Аватар профіля Хиль Ярина Олексіївна
Географія
5 клас, 8 клас, I—III курси та змішані

25 грн

Подорож Україною

Подорож Україною

155

Аватар профіля Лукіна Тетяна Володимирівна
ЯДС
3—4 клас

19 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

969

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

880

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Сучасні комп'ютери та їх пристрої

Сучасні комп'ютери та їх пристрої

538

Аватар профіля Гулій Олена Федорівна
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

257

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

464

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас