Бібліотека вебквестів
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Вітаю!!! Починаємо урок математики. Натискайте на об'єкти в класі. Уважно читайте підказки.
Давайте поглянемо на дошку.
Цей рівень містить 9 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
8 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Який кут утворюють стрілки годинника?
Запиши формулу знаходження периметра прямокутника.
Ой, що це дошка така брудна? Швиденько її повитираємо.
Знайди периметр прямокутника із сторонами 35см та 15см.
Зовсім інша справа. Давайте запишемо дату сьогоднішнього уроку.
Як знайти площу прямокутника? Запиши формулу.
Знайди прямокутник.
Обчисли площу прямокутника, якщо його сторони 25см та 10см
Треба провітрити клас. Відчини вікно.
Чи вистачить склопакету відремонтувати вікно, якщо розміри вікна 2м та 1м 50см, а площа склопакету 5м кв? (так чи ні)
Дякую. Яким інструментом вимірюють градусну міру кута?
Як називається кут, градусна міра якого 900?
Знайди прямокутний трикутник.
Порахуй, скільки трикутників заховалось на цьому плакаті.
В якому класі ти навчаєшся?
Здається наш урок добігає кінця. Подивись на годинник.
Рефлексія від 40 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: