Цей вебквест можна використати в якості домашнього завдання або під час роботи в класі. Квест містить 7 завдань. Щоб вийті з рівня треба знайти всі підказки із ключами.
Бібліотека вебквестів
Цей вебквест можна використати в якості домашнього завдання або під час роботи в класі. Квест містить 7 завдань. Щоб вийті з рівня треба знайти всі підказки із ключами.
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе
Вітаю тебе у вебквесті "Периметр та площа прямокутника". Впевнена що та добре знаєш як знайти периметр і площу прямокутника. Пошукай першу підказку на підвіконні.
Бажаю успіху!
Цей рівень містить 8 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
7 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Знайдіть площу квадрата зі стороною 8 см.
Для введення ключа використовуй лише числове значення без одиниць вимірювання.
Які спілі яблука!
Периметр квадрата 36 см. Знайди довжину сторони квадрата.
Для введення ключа використовуй лише числове значення без одиниць вимірювання.
Пошукай на поличці баночку із кавою.
Знайди площу прямокутника зі сторонами 5 дм та 7 дм.
Для введення ключа використовуй лише числове значення без одиниць вимірювання.
Але ввечері краще випити чаю. У чайничку є свіжа заварка.
Периметр квадрата 56 см. Знайди його площу.
Для введення ключа використовуй лише числове значення без одиниць вимірювання.
Обережно: чашка гаряча!
Довжина прямокутника 24 см, а ширина в 6 разів менша за довжину. Знайди периметр прямокутника.
Для введення ключа використовуй лише числове значення без одиниць вимірювання.
Скоштуй пиріг.
Сад має прямокутну форму зі сторонами 300 м та 500 м. П'яту частину саду займають абрикоси. Яка площа саду засаджена абрикосами? Запиши відповідь в арах.
Для введення ключа використовуй лише числове значення без одиниць вимірювання.
Гарячий чайник бери прихваткою.
Поле прямокутної форми має площу 32 га, його довжина - 800 м. Знайди периметр поля.
Для введення ключа використовуй лише числове значення без одиниць вимірювання.
Чайник вже кипіть.
Рефлексія від 27 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: