Вебквест:

Перший раз у комп'ютерному класі

27.08.2021
2 0
1 Клас, 2 Клас
3 рівнів
23 підказок
Час виконання: 30 хвилин

101

350

0

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Вебквест для учнів 2 класу – цікавий формат уроку, який чудово підійде для першого заняття в кабінеті інформатики у новому навчальному році, адже ефективно розвиває пізнавальну активність учнів і мотивує їх до навчання.

Під час проходження вебквесту школярі можуть працювати як індивідуально, так і в групах.

Ціль учня – вийти з класної кімнати. Для цього необхідно виконати усі завдання, приховані за предметами у класній кімнаті. Необхідно бути максимально уважним, адже деякі об'єкти приховують підказки, які допоможуть пройти квест.

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Час за який потрібно виконати всі завдання: 30 хвилин

Доступна загальна кількість невдалих спроб введення ключа: 5 разів

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Привітання на початку гри (показується учням)

Доброго ранку, учні!

Вітаю вас з початком навчального року!

Ви сьогодні прийшли перший раз у комп'ютерний кабінет. Разом ми будемо навчатися в комп'ютерному кабінеті, працювати з чудовим пристроєм - комп'ютером. Але перш ніж сісти за комп'ютер, слід з'ясувати: комп'ютер - наш друг чи ворог? Для цього ми ознайомимося з правилами безпечної роботи за комп'ютером. А також з правилами поведінки у комп'ютерному класі та спробуємо запам'ятати їх.

Для початку дослідіть шкільний коридор.

У ньому сховані підсказки. Віднайдіть всі, розмістіть у правильній послідовності і відгадайте загадку. Слово-відгадка буде ключем, який стане вам у пригоді, щоб потрапити на новий рівень квесту.

Отже, як ви вважаєме, що дитина знаходить у школі?

Увага! Підготуй блокнот та ручку, аби записати підказки, які ти знаходитимеш у вебквесті!

Рівень №1 — Шкільний коридор переглянути шаблон

Цей рівень містить 6 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

5 сповіщень.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/6 Двері 2  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Ключ:
знання
Повідомлення після введення ключа:

Правильно, слово ЗНАННЯ.

Отож, рушаємо далі до кабінету інформатики.

Вперше ви прийшли в цей клас -

Тут комп'ютери для нас

Допоможуть вам, малята,

Інформатику вивчати.

Давайте з вами вивчимо правила безпеки в комп'ютерному класі.

Мітка №2/6 Вікно Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

перший звук цього слова дзвінкий, парний до "с"

Мітка №3/6 Сміттєвий бак Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

другий звук цього слова дзвінкий приголосний у слові "кіно"

Мітка №4/6 Колона 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

третій звук цього слова голосний у слові "мак"

Мітка №5/6 Двері 5 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

четвертий та п'ятий звук цього слова приголосний у слові "кіно"

Мітка №6/6 Лампа 8 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

шостий звук цього слова приголосний у слові "пісня"

Рівень №2 — Правила безпеки в комп'ютерному класі. переглянути шаблон

Цей рівень містить 8 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

7 сповіщень.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/8 Двері  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Правильні варіанти ключа:
6 шість
Повідомлення після введення ключа:

Скільки всього правил безпеки в комп'ютерному класі ви знайшли в кабінеті? Це число і буде ключем до дверей.

Мітка №2/8 Дошка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

1. Не вмикай комп'ютер без дозволу вчителя.

Мітка №3/8 Картина 4 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

3. Не торкайся дротів і розеток.

Мітка №4/8 Телевізор Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Скільки всього правил безпеки в комп'ютерному класі ви знайшли в кабінеті? Це число і буде ключем до дверей.

Мітка №5/8 Парта 9 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

6. Не торкайся екрана монітора.

Мітка №6/8 Аркуші паперу Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

4. Не торкайся задніх стінок системного блока та монітора.

Мітка №7/8 Синій ранець Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

5. Не ремонтуй комп'ютер самотужки — негайно поклич учителя!

Мітка №8/8 Ручка 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

2. Не клади речі на клавіатуру.

Рівень №3 — Правила поведінки в комп’ютерному класі. переглянути шаблон

Цей рівень містить 12 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

11 сповіщень.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/12 Двері  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Правильні варіанти ключа:
10 десять
Повідомлення після введення ключа:

Відмінно!

Ви знайшли всі підсказки і ознайомились з основними правилами безпечної роботи за комп'ютером. А також з правилами поведінки у комп'ютерному класі.

Дякую всім за увагу!

Мітка №2/12 Яблуко Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

1. У комп’ютерний клас заходь спокійно, тримай порядок на робочому місці.

Мітка №3/12 Глобус Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

2. На робочому місці мають бути тільки ті речі, які по­трібні для роботи.

Мітка №4/12 Радіо дзвінок Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

3. Приступай до роботи з чистими руками та в сухому одязі.

Мітка №5/12 Мікроскоп Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

4. Не торкайся руками до екрану комп’ютера .

Мітка №6/12 Парта 1 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

5. Клавіші клавіатури натискати легко та плавно.

Мітка №7/12 Ранець червоний Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

6. Не можна їсти та пити за комп’ютером.

Мітка №8/12 Вчительський стілець Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

7. Відстань від очей до екрана має становити 50-60 см (на відстані витягнутої руки від моні­тора).

Мітка №9/12 Стілець 6 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

8. Працювати в комп’ютерному кабінеті можна з дозволу вчителя.

Мітка №10/12 Паперовий сверток 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

9. Безперервна робота з комп’ютером учня 2 класу – 15 хв.

Мітка №11/12 Підручник розгорнутий Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

10. Сиди рівно та зручно, ноги став на підлогу.

Мітка №12/12 Телевізор Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Скільки всього правил поведінки в комп’ютерному класі ви знайшли в кабінеті? Це число і буде ключем до дверей.

Рефлексія від 4 учнів

Сподобався:

4 0

Зрозумілий:

3 1

Потрібні роз'яснення:

3 1
Рекомендуємо

Комп'ютерна мережа

Комп'ютерна мережа

194

Аватар профіля Злата Сергіївна
Інформатика
4—5 клас

35 грн

Шукач комп'ютерного пристрою

Шукач комп'ютерного пристрою

124

Аватар профіля Чайковський Олександр Олександрович
Інформатика
4 клас

150 грн

Комп'ютерні презентації. Текстовий редактор

Комп'ютерні презентації. Текстовий редактор

347

Аватар профіля Балюк-Дмітрієва Олена Миколаївна
Інформатика
6 клас

31 грн

Перший день в школі!

Перший день в школі!

71

Аватар профіля Агаронян Оксана Остапівна
Математика
6 клас

19 грн

Перша світова війна

Перша світова війна

256

Аватар профіля Подшивалова Ганна Сергіївна
Всесвітня історія
10 клас

30 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

1150

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

957

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

353

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

529

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Інформація

Інформація

127

Аватар профіля Семенченко Катерина Анатоліївна
Інформатика
5 клас