Розв'язування вправ для вдосконалення навичок переведення чисел в 2-ву, 8-ву, 10-ву та 16-ву системи числення.
Бібліотека вебквестів
2 726
1718
0
Розв'язування вправ для вдосконалення навичок переведення чисел в 2-ву, 8-ву, 10-ву та 16-ву системи числення.
По завершенню гри буде видано сертифікат
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Вітаю на вебквесті "Переведення чисел в різні системи числення".
У просторі вебквесту за різними об'єктами схований вихід та підказки з елементами ключа.
Мета цієї гри: знайти всі підказки та вийти з вебквесту.
Цей рівень містить 13 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
12 сповіщень.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
ВІТАЮ!!!
Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.
ШОСТИЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде ПЕРШИМ СИМВОЛОМ в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квеста.
13410= ______ 2
Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.
ТРЕТІЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде ДРУГИМ СИМВОЛОМ в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квеста.
10010012= ______ 8
Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.
П'ЯТИЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде ТРЕТІМ СИМВОЛОМ (зліва направо) в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квеста.
F416= ______ 2
Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.
ПЕРШИЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде ЧЕТВЕРТИМ СИМВОЛОМ (зліва направо) в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квеста.
101012= ______ 10
Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.
ТРЕТІЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде П'ЯТИМ СИМВОЛОМ (зліва направо) в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квесту.
9310= ______ 8
Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.
ТРЕТІЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде ШОСТИМ СИМВОЛОМ в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квеста.
161610= ______ 16
Підказка: спочатку потрібно перевести число в двійкову с.ч., а потім в 16-кову.
Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.
ПЕРШИЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде СЬОМИМ СИМВОЛОМ в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квеста.
111100002= ______ 16
Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.
ТРЕТІЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде ВОСЬМИМ СИМВОЛОМ в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квеста.
358= ______ 2
Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.
ПЕРШИЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде ДЕВ'ЯТИМ СИМВОЛОМ в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квеста.
1011102= ______ 10
Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.
ДРУГИЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде ДЕСЯТИМ СИМВОЛОМ (зліва направо) в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квеста.
1428= ______ 10
Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.
ПЕРШИЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде ОДИНАДЦЯТИМ СИМВОЛОМ в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квеста.
13116= ______ 10
Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.
ПЕРШИЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде ДВАНАДЦЯТИМ СИМВОЛОМ (зліва направо) в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квеста.
378= ______ 16
Підказка: спочатку потрібно перевести число в двійкову с.ч., а потім в 16-кову.
Рефлексія від 87 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: