Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Окремі питання оплати праці працівників освіти у 2025 році
»
Взяти участь Всі події
Вебквест:

Переведення чисел в 2-ву, 8-ву, 10-ву та 16-ву системи числення

21.10.2021
1 0
7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас, Дорослі
1 рівнів
12 підказок
Час виконання: необмежений

2 726

1718

0

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Розв'язування вправ для вдосконалення навичок переведення чисел в 2-ву, 8-ву, 10-ву та 16-ву системи числення.

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

По завершенню гри буде видано сертифікат

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаю на вебквесті "Переведення чисел в різні системи числення".

У просторі вебквесту за різними об'єктами схований вихід та підказки з елементами ключа.

Мета цієї гри: знайти всі підказки та вийти з вебквесту.

Рівень №1 — Шкільний коридор "2-ва, 8-ва, 10-ва, 16-ва системи числення" переглянути шаблон

Цей рівень містить 13 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

12 сповіщень.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/13 Двері 4  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Ключ:
110250F14831
Повідомлення після введення ключа:

ВІТАЮ!!!

Мітка №2/13 Вікно Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.

ШОСТИЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде ПЕРШИМ СИМВОЛОМ в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квеста.

13410= ______ 2

Мітка №3/13 Лампа 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.

ТРЕТІЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде ДРУГИМ СИМВОЛОМ в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квеста.

10010012= ______ 8

Мітка №4/13 Двері 6 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.

П'ЯТИЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде ТРЕТІМ СИМВОЛОМ (зліва направо) в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квеста.

F416= ______ 2

Мітка №5/13 Годинник Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.

ПЕРШИЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде ЧЕТВЕРТИМ СИМВОЛОМ (зліва направо) в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квеста.

101012= ______ 10

Мітка №6/13 Колона 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.

ТРЕТІЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде П'ЯТИМ СИМВОЛОМ (зліва направо) в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квесту.

9310= ______ 8

Мітка №7/13 Двері 1 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.

ТРЕТІЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде ШОСТИМ СИМВОЛОМ в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квеста.

161610= ______ 16

Підказка: спочатку потрібно перевести число в двійкову с.ч., а потім в 16-кову.

Мітка №8/13 Лампа 7 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.

ПЕРШИЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде СЬОМИМ СИМВОЛОМ в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квеста.

111100002= ______ 16

Мітка №9/13 Двері 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.

ТРЕТІЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде ВОСЬМИМ СИМВОЛОМ в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квеста.

358= ______ 2

Мітка №10/13 Лампа 5 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.

ПЕРШИЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде ДЕВ'ЯТИМ СИМВОЛОМ в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квеста.

1011102= ______ 10

Мітка №11/13 Сміттєвий бак Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.

ДРУГИЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде ДЕСЯТИМ СИМВОЛОМ (зліва направо) в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квеста.

1428= ______ 10

Мітка №12/13 Двері 3 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.

ПЕРШИЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде ОДИНАДЦЯТИМ СИМВОЛОМ в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квеста.

13116= ______ 10

Мітка №13/13 Колона 1 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Здійсни переведення з однієї системи числення в іншу.

ПЕРШИЙ символ (зліва направо) результуючого числа буде ДВАНАДЦЯТИМ СИМВОЛОМ (зліва направо) в запису ключа, необхідного для завершення гри та виходу із квеста.

378= ______ 16

Підказка: спочатку потрібно перевести число в двійкову с.ч., а потім в 16-кову.

Рефлексія від 87 учнів

Сподобався:

76 11

Зрозумілий:

73 14

Потрібні роз'яснення:

76 11
Рекомендуємо

Кібербулінг 16 днів проти насилля

Кібербулінг 16 днів проти насилля

241

Аватар профіля Аріткулова Лідія Федорівна
Різне
5—11 клас

58 грн

Модуль числа. Порівняння раціональних чисел

Модуль числа. Порівняння раціональних чисел

37

Аватар профіля Прозорна Алла Володимирівна
Математика
6 клас

30 грн

Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. Додавання та віднімання натуральних чисел

Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. Додавання та віднімання натуральних чисел

122

Аватар профіля Храброва Євгенія Леонідівна
Математика
5 клас

33 грн

Округлення чисел

Округлення чисел

174

Аватар профіля Бутенко Євгенія Вікторівна
Математика
5 клас

41 грн

Повторення вивченого (2 клас)

Повторення вивченого (2 клас)

262

Аватар профіля Злата Сергіївна
Інформатика
2—3 клас

40 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

1153

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

960

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

362

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

530

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Інформація

Інформація

128

Аватар профіля Семенченко Катерина Анатоліївна
Інформатика
5 клас