-
Бібліотека вебквестів
96
169
1
-
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе
Шановні першокласники!
От і завершили ви перший клас. Попереду вас чекає ще багато цікавого.
Але це буте тільки наступного навчального року, а сьогодні ми повинні перевірити, як ви засвоїли вивчений матеріал.
Тому бажаю вам легкої гри!
І перша підказка - що нам допомагає потрапити у клас?
Цей рівень містить 13 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
2 сповіщення.
10 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
І ось пролунав наш дзвінок, а попереду Вас чекають яскраві та веселі........?
Молодці!
От і опинилися ми у своєму улюбленому класі.
Ми живемо дружно та весело і у цьому нам допомагають правила!
Пригадайте, яке правило допомагає нам гарно навчатися?
Чудово!
Ви пригадали усі правила.
А тепер Вам потрібно сісти за парту, яка знаходиться у другому ряді. Не біля вікна, і не біля дверей. Та вже готова до уроку.
Чудово! Ви знайшли саме ту парту!
На столі лежить підручник з математики і завдання від неї.
Назвіть компоненти дії додавання.
Чудово!
Які ви розумні.
Тому далі ми переходимо до письма.
І вам потрібно знайти найменшу підказку на дошці.
Ви знайшли підказку з письма, на якій написані речення.Пригадайте, з якої літери потрібно писати прізвища, імена та по батькові ?
Молодці!
Бачите, ви впоралися і без підказки.
І тут у класі раптово настала тиша, чутно тільки - тік-так, тік-так.
Цікаво, звідки лунає цей звук?
Які ви кмітливі! Правильно, саме годинник видає такий звук.
Котру годину показує годинник?
Чудово!
Але заняття ще тривають і ми працюємо далі.
Ой! здається у мене закінчилася ручка. Подивіться, хто ж може поділитися синім олівцем?
Дякую за допомогу!
А скільки голосних літер в українській мові?Назвіть їх?
Ви і це чудово пам'ятаєте!
Ну що ж, а от і час обіду. тільки хтось пожартував і сховав усі наші серветки. Треба їх знайти
На якій сумці схований квадрат?
А от і наші серветки!
Ходімо мити руки!
Хто пригадає, в яких трьох станах може перебувати вода?
Правильно!
Ух, і смачно ми поїли!
А тепер можна перейти і до ЯДС.
Нам треба виконати завдання на екрані, але де ж він?
Розгадайте ребус і дізнайтеся про що у нас завдання.
Молодці!
Правильно! Це ж наша квітуча і мальовнича Україна!
А зараз подумайте, що нам допоможе побачити розташування України на нашій планеті Земля?
Звичайно ж глобус!
Синій колір на глобусі - це
І це ви знаєте!
Але тут хтось вирішив пустити літачок із послання, що ж там, вам цікаво?
Тоді знайдіть найбільший літачок.
Чудово!
Назвіть скільки складів у слові ,,літачок''
Ось і настала перерва!Нам потрібно полити колючу квітку.
Правильно - це кактус! Але будьте обережні, адже він дуже колючий бо має голки.
Квітка полита, а ми продовжуємо уроки.
І зараз ми будемо працювати біля дошки. Ви ж не забули як вона виглядає?
Не забули! Пишаюся вами!
І тут потрібно розв'язати вираз:
44 + 23 =
Молодці!
Це був останній наш урок і вам потрібно записати тренувальні вправи.
Куди ви їх запишете ?
Правильно!
Ми завжди вам записували завдання у спеціальний зошит.
І ось , що ж ми чуємо?
Що це?
Рефлексія від 11 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: