Бібліотека вебквестів
Час за який потрібно виконати всі завдання: 10 хвилин
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Вітаю, друже, на вебквесті «Мудрість байки»!
Пропоную виконати цікаві завдання квесту, знайти всі зашифровані літери та відгадати слово–ключ, який дасть тобі можливість завершити гру та стати переможцем.
Ретельно досліджуй кожен предмет кімнати. Тут заховані імена персонажів твору. Знайди зашифровані літери, розташуй їх у правильній послідовності.
Слово, отримане в результаті пошуків, буде ключем. Знайдеш ключ – станеш переможцем! Підготуй блокнот та ручку, щоб записувати літери – підказки.
Цей рівень містить 7 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
6 сповіщень.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Запиши ключове слово з отриманих літер, яке у тебе вийшло.
Молодець, ти успішно пройшов вебквест!!!
Це невеликий прозовий або віршований твір алегоричного змісту і повчального характеру. Запиши четверту літеру цього слова.
Це перенесення людських якостей, стосунків, рис характеру на образ предметів чи тварин. Запиши шосту літеру цього слова.
Який герой хотів дістати виноградні грона, але не зміг цього зробити, бо вони нібито кислі? Запиши другу літеру цього слова.
Це повчальна частина байки. Запиши п'яту літеру цього слова.
Це художній прийом перенесення властивостей людей на тварини, рослини, предмети. Запиши п'яту літеру цього слова.
Хто хотів знайти слушний привід, щоб з'їсти ягня? Запиши першу літеру імені цього персонажа.
Рефлексія від 15 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: