Вебквест:

Множення двоцифрових та трицифрових чисел на одноцифрове.

10.04.2022
0 0
3 Клас
1 рівнів
12 підказок
Час виконання: необмежений

352

77

0

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Вебквест розрахований на учнів 3 класу. Він допоможе вдосконалити вміння розв'язувати вирази, що містять множення двоцифрових та трицифрових чисел на одноцифрове число і навпаки.

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня

Привітання на початку гри (показується учням)

Який спорт сьогодні найпопулярніший у світі? Відповідь очевидна: футбол! Тисячі людей є професійними футболістами, сотні мільйонів грають у цю гру заради задоволення та мільярди дивляться футбольні матчі.

Усі діти мріють грати у футбол. У тебе є такий шанс. Сьогодні ти гратимеш у футбол. Гратимеш за обидві команди. Спитаєш як? Звичайно, адже це математичний футбол. Мета гри у футбол - забити мяч у ворота суперника. Твій забитий гол - правильно обчислений вираз.

На полі дві команди : "Парні" і "Непарні", хто переможе невідомо до останьої секунди гри - інтрига. А щоб дізнатися результат гри рахуй кількість парних і непарних резльтатів. Сподіваюся ти знаєш які числа парні, а які непарні. Якщо ні, ПОВТОРИ!

Тож будь уважним! Успіхів! Для початку гри треба зробити перший удар по м'ячу. Вперед до перемоги!

Рівень №1 — Діти грають у футбол переглянути шаблон

Цей рівень містить 13 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

12 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/13 Дерево  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Гра майже завершена, спливають останні секунди. На табло висвітлиться остаточний результат гри. Для цього введи ключ - кількість парних результатів та кількість непарних. Запиши у рядок для ключа як показано:

зразок 1:1. (перша цифра - кількість парних результатів).

Правильні варіанти ключа:
5:7 5 : 7
Повідомлення після введення ключа:

Оце так результат! Це було складне завдання, а ти з ним успішно упорався! Вітаю!

Мітка №2/13 М'яч Завдання з відповіддю
Завдання:

Футбольний м'яч. Футбольні правила обумовлюють використання у грі м'яча сферичної форми з довжиною кола не вище 70 см та не менше 68 см. При пошкодженні м'яча матч зупиняють, після чого здійснюється заміна м'яча.

Перший удар - 25 х 4 =

Правильна відповідь:
100
Відповідь на завдання:

Чудово! на першій хвилині мяч влучає у ворота "Непарних". Їхні ворота з правого боку. Тож продовж гру з воріт

Мітка №3/13 Ворота праворуч Завдання з відповіддю
Завдання:

Футбольні ворота складаються з вертикальних стійок, горизонтальної перекладини, а також сітки.

Під час гри події перебігають дуже швидко. І ось знову удар, чи буде він результативним?

17 х 3 =

Правильна відповідь:
51
Відповідь на завдання:

І знову успіх! Який результативний матч!

А ось уже з м'ячем Сергій, він справний футболіст.

Мітка №4/13 Слава => Сергій Завдання з відповіддю
Завдання:

Гарний у Сергія дріблінг.

Дріблінг- Мистецтво футболіста добре обводити суперників. Якщо говорити науковою мовою, дріблінг – один із індивідуальних засобів подолання опору супротивника. Хороше володіння дриблінгом свідчить про високу індивідуальну майстерність футболіста. Нині одним із визнаних майстрів дриблінгу є португалець Кріштіану Роналду

Удар! Ще удар і мяч у вортах. Чи зарахує його суддя?

12 х 6 =

Правильна відповідь:
72
Відповідь на завдання:

Вітаю! Гол у воротах!

Знову гра продовжується з центру. Розігрує Катя.

Мітка №5/13 Катя Завдання з відповіддю
Завдання:

Мяч у грі. Команда Каті атакує.

Атака: це командні дії, спрямовані на переміщення м'яча ближче до воріт суперника з метою забити гол. Отже, будь-які удари по воротах суперника або у бік його воріт, передачі, ведення м'яча, обведення супротивника у напрямі його воріт - все це вважається атакуючими діями футболістів.

Удар! 15 х 9 =

Правильна відповідь:
135
Відповідь на завдання:

Чудовий удар, результативний, точна передача на

Мітка №6/13 Саша => Артема Завдання з відповіддю
Завдання:

Артем гарно бачить поле. Він гарний гравець.

"Бачити поле".Так називається одна з найважливіших якостей футболіста, яка полягає в тому, щоб у ході матчу вміти займати прихильність, що дозволяє бачити і м'яч, і партнерів по команді, і найближчих суперників. Причому своїх одноклубників бажано бачити не лише поблизу, а й на відстані.

Удар 29 х 7 =

Правильна відповідь:
203
Відповідь на завдання:

Чудовий удар! М'яч уже у Вовчика!

Мітка №7/13 Олег => Вовчик Завдання з відповіддю
Завдання:

Вовчик володіє ініціативою. А дякуючи йому і вся команда.

Володіння ініціативою.У загальному випадку цим терміном називається більш тривале володіння м'ячем і наступ на ворота команди, що протистоїть, ніж це робить суперник.

Удар 33 х 9 =

Правильна відповідь:
297
Відповідь на завдання:

Яка результативна гра! Це просто чудо! Прост одна насолода! Та час летить і м'яч уже у Дар'ї.

Мітка №8/13 Оля => Даша Завдання з відповіддю
Завдання:

У Даші чудова позиція, що не говори, а позицію вона вибирати може.

Вибір позиції- Вміння футболіста знайти найкраще для подальших дій місце на полі. Це виключно важлива якість для будь-якого гравця, від неї залежить можливість ефективного ведення як наступальних, так і оборонних дій.

Удар 201 х 4 =

Правильна відповідь:
804
Відповідь на завдання:

Гарний удар. Та мяч перехопив Антон.

Мітка №9/13 Костя => Антон Завдання з відповіддю
Завдання:

Антон завжди виманить суперника на себе, і це дає свої результати.

Виманити суперника на себе- змусити гравця команди противника залишити позицію, яку він займав, щоб звільнити її для себе або партнерів по команді. Як правило, цим прийомом користуються нападаючі.

Удар 203 х 3 =

Правильна відповідь:
609
Відповідь на завдання:

Чудовий удар! Мяч у воротах ліворуч.

Мітка №10/13 Ворота ліворуч Завдання з відповіддю
Завдання:

Чи зафіксує суддя взяття воріт?

Взяття воріт. Футбольні правила визначають, що голом прийнято вважати положення, коли м'яч повністю перетинає лінію воріт, причому, за відсутності порушення правил.

7 х 109 =


Правильна відповідь:
763
Відповідь на завдання:

Мяч зараховано! Який красивий гол!

Мітка №11/13 Кирил => Олег Завдання з відповіддю
Завдання:

Матч триває, азарт зашкалює. Ось Олег виходить віч-на-віч з воротарем.

Вихід віч-на-віч- Ситуація, коли гравець атакуючої команди залишається наодинці з воротарем команди суперника, залишивши позаду себе або десь далеко осторонь інших її гравців. Така ситуація за всіх часів вважалася майже стовідсотковою можливістю вразити ворота суперника.

Удар 104 х 6 =

Правильна відповідь:
624
Відповідь на завдання:

Результативний удар!

Мітка №12/13 Юля Завдання з відповіддю
Завдання:

Що й говорити, мяч у руках Юлі. Вона теж має гарну нагоду для гольового моменту.

Гольовий момент– ситуація під час гри, за якої одна з команд має гарну нагоду вразити ворота суперника. У таких «екстремальних» ситуаціях найчастіше виявляється справжня майстерність як нападників, і обороняющихся.

Удар 8 х 105 =

Правильна відповідь:
840
Відповідь на завдання:

Та удар був на стільки потужним, що м'яч влучає в дерево.

Мітка №13/13 Дерево Завдання з відповіддю
Завдання:

Контратака на привеликий жаль не вийшла. Та удар був.

9 х 103 =

Контратака– тактична дія, що полягає у швидкому переході від оборони до атаки. Контратака завжди була одним із найгостріших і найнебезпечніших прийомів. Адже нерідко атакуюча команда надто захоплюється наступальними діями, і її гравці відходять далеко від своїх воріт. Поки ця команда володіє м'ячем – все гаразд, але як тільки вона його втрачає – супротивник отримує оперативний простір на чужій половині поля: іноді достатньо зробити одну точну передачу на нападника, щоб він залишив за спиною всіх захисників супротивника і вийшов віч-на-віч із воротарем.

Правильна відповідь:
927
Відповідь на завдання:

Гра закінчується. А ми не уявляємо зовсі результат гри, треба звернутися до пенька. Він хоч і пеньок, та всеодно щось знає.

Рефлексія від 23 учнів

Сподобався:

22 1

Зрозумілий:

16 7

Потрібні роз'яснення:

16 7
Рекомендуємо

Множення двоцифрового на одноцифрове число

Множення двоцифрового на одноцифрове число

133

Аватар профіля Рибалка Інна Олександрівна
Математика
3 клас

20 грн

Додавання трицифрових чисел

Додавання трицифрових чисел

522

Аватар профіля Потюк Софія Василівна
Математика
3—4 клас

19 грн

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток

193

Аватар профіля Нагуло Тетяна Олександрівна
Математика
1 клас

20 грн

Тренування множення трицифрового на одноцифрове, ділення способом підбору

Тренування множення трицифрового на одноцифрове, ділення способом підбору

91

Аватар профіля Рибалка Інна Олександрівна
Математика
3 клас

20 грн

Множення раціональних чисел

Множення раціональних чисел

76

Аватар профіля Петренко Ірина Миколаївна
Математика
6 клас

25 грн

Схожі вебквести

Вебквест з математики

Вебквест з математики

1226

Аватар профіля Зіміна Ірина Іванівна
Математика
4 клас

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

1183

Аватар профіля Гулак Олена Андріївна
Математика
6 клас

Таблиці множення і ділення

Таблиці множення і ділення

294

Аватар профіля Купріянова Віра Василівна
Математика
3 клас

Дроби. Знаходження дробу вiд числа

Дроби. Знаходження дробу вiд числа

222

Аватар профіля Шаповал Ольга Василівна
Математика
3—4 клас

Табличка множення на 6.

Табличка множення на 6.

157

Аватар профіля Соковець Олександр Олександрович
Математика
2 клас