Бібліотека вебквестів
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Вітаю тебе, друже. Пропоную тобі пройти вебквест, відшукавши підказки із завданнями.
Цей рівень містить 8 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
7 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Дякую. Сподіваюся, що вам сподобався урок у такому форматі. До зустрічі!
Дякую. Сподіваюся, що вам сподобався урок у такому форматі. До зустрічі!
Розглянь ілюстрацію, запиши назву твору у лапках. Усі літери пиши з великої букви.
Повість писалася упродовж 1899–1901 рр., автор кілька разів переробляв її. Задумавши поважну повість, він змушений був частково обмежитися компромісом. Письменник переконався, що для епічного розмаху бракує сил його молодому талантові. Тому-то варіант, підготовлений до друку в листопаді 1901 р. та опублікований 1902 р. на сторінках «Киевской старины», залишився нормативним, попри факт, що не все в ньому подобалося авторові.
Перейди за покликанням та виконай завдання. Впиши ключове слово, усі букви пиши з великої.
Початок ХІХ ст. позначений небувалим зростанням антикріпосницької, антифеодальної боротьби. Кріпаки і селяни, які віками страждали від надзвичайних економічних і політичних утисків, починають піднімати голову, протестуючи проти існуючих умов життя. Антикріпосницькі протести селян виявлялися в різних формах. Кріпаки спалювали садиби панів, псували знаряддя праці, вбивали панів, їх управителів, відмовлялися відробляти панові, навіть виступали із зброєю проти царських військ. Це був час Устима Кармалюка. Це була велика битва, що наближувала скасування кріпацтва, що й сталося в 1861 р.
Запиши цифровий код логічної послідовності розвитку сюжету через кому.
1. Прощання Соломії з косою.
2. Переправа до Туреччини, поранення Остапа.
3. Погроза пана віддати Остапа у некрути.
4. Соломія проводжає Остапа.
5. У циганів.
6. Робота у болгарина.
7. Втікачі у проваллі.
8. Зустріч Соломії з Іваном.
9. Соломія губиться у плавнях.
10. Смерть Соломії.
11. Арешт Остапа.
12 Спогади Остапа.
Одним із секретів твору є його час. Події укладаються в невеличкі межі кількох тижнів, але за своїм змістом твір охоплює великий історичний відрізок — близько двох століть. Відкриваючи кожну нову часову площину, відображену у творі, читач усе глибше проникає в історію українського народу, її славетні й трагічні сторінки.
Запиши через кому три власні назви з повісті на «С». Пам'ятай, що букви у словах пишемо з великої.
Прочитай уривок, запиши цифрою скільки разів повторюється слово "Остап".
-То ти, Остапе?
-Я, Соломіє…
-Що ж воно буде?
-А що ж буде? Хай воно загориться без вогню й диму… Втечу…Піду за Дунай, може ще там люде не побачились. От бачили – сакви… Бувай здорова, Соломіє.
-Тікаєш, покидаєш мене… І отже я лишуся сама з тим осоружним чоловіком… Ні, тікай, Остапе…Коли б ти знав, що робиться у горницях. Пан біга по хаті, мов скажений. «Бунтар,-- кричить, -- гайдамака. Він мені людей баламутити!..» Покликав осавулу: «Веди мені зараз Остапа Мандрику…»
-Так.
- «З живого шкуру здеру, чисто оббілую…Я ж йому пригадаю, гайдамаці, кондю…»
-Так.
-«В некрути, -- каже, -- оддам». Тікай, Остапе, тікай, серце… Спіймають – катуватимуть, нелюди, живого не пустять…
-Враг його бери… Не так мені страшно ляха, як злість бере на наших людей: застромив він шию в ярмо та й байдуже йому, тягне, хоч ти що… Ех, піду, де воля, де інші люди… Бувай здорова, Соломіє…
Переглянь фільм. Визнач центральний мотив твору. Усі букви пиши з великої.
Дійсно, кохання – це вірність і відданість, взаємодопомога і взаєморозуміння, саме вони допомагають долати будь - які перешкоди, керують вчинками людей.
Розглянь фото, за допомогою якого визнач символічні образи твору. Усі букви у словах пиши з великої та через кому.
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: