Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Антистреси у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
»
Взяти участь Всі події
Вебквест:

"Методи генетичних досліджень"

22.11.2022
10 Клас
1 рівнів
10 підказок
Час виконання: необмежений

85

62

0

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Веб-квест створено відповідно до матеріалу підручника "Біологія та екологія, 10 клас, рівень стандарт" ( Соболь В.І.). Розробку можна використовувати для перевірки знань учнів, узагальнення, систематизації та повторення.

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаю! Успіхів у проходженні гри! ( почніть свій вибір з годинника на стіні)

Рівень №1 — Кімната відпочинку з квітами переглянути шаблон

Цей рівень містить 11 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

10 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/11 Квітка велика  Вихід з рівня  Для виходу достатньо відкрити підказки з відповідями
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

Вихід знайдено!

Фінальне повідомлення:

Вітаю з успішним проходженням гри!

Мітка №2/11 Годинник Завдання з відповіддю
Завдання:

Як називають метод вивчення родоводу людини? ( відповідь друкувати маленькими літерами)

Правильна відповідь:
генеалогічний
Відповідь на завдання:

Правильно!

Мітка №3/11 Світильник Завдання з відповіддю
Завдання:

Метод вивчення монозиготних близнят

Правильна відповідь:
близнюковий
Відповідь на завдання:

Правильно!

Мітка №4/11 Крісло Завдання з відповіддю
Завдання:

Назва методу, який заснований на мікроскопічному вивченні хромосом

Правильна відповідь:
цитогенетичний
Відповідь на завдання:

Так, правильно!

Мітка №5/11 Вікно велике Завдання з відповіддю
Завдання:

Назва методу, який допомагає визначити певні речовини з метою діагностування генетичних хвороб

Правильна відповідь:
біохімічний
Відповідь на завдання:

Правильно!

Мітка №6/11 Розгорнута книга Завдання з відповіддю
Завдання:

Метод, що надає змогу аналізувати поширення спадкових хвороб людини та прогнозувати їх частоту в наступних поколіннях, визначати вплив чинників на мінливість людини

Правильна відповідь:
популяційно-статистичний
Відповідь на завдання:

Правильно!

Мітка №7/11 Фіранка 1 Завдання з відповіддю
Завдання:

Г. Мендель - засновник генетики ( так чи ні)

Правильні варіанти відповіді:
так Так
Відповідь на завдання:

правильно!

Мітка №8/11 Яблуко Завдання з відповіддю
Завдання:

Метод вивчення родоводів має назву ....

Правильні варіанти відповіді:
генеалогічний Генеалогічний
Відповідь на завдання:

Так!

Мітка №9/11 Пісочний годинник Завдання з відповіддю
Завдання:

Популяційно-статистичнй метод надає можливість вивчати генетичну структуру популяцій ( так чи ні)

Правильні варіанти відповіді:
так Так
Відповідь на завдання:

Правильно!

Мітка №10/11 Квіти 1 Завдання з відповіддю
Завдання:

Цитогенетичний метод грунтується на дослідженні особливостей хромосомного набору організмів ( так чи ні)

Правильні варіанти відповіді:
так Так
Відповідь на завдання:

Правильно!

Мітка №11/11 Мушля Завдання з відповіддю
Завдання:

Біохімічні методи використовують для діагностики спадкових захворювань, пов'язаних із порушенням обміну речовин ( так чи ні)

Правильні варіанти відповіді:
так Так
Відповідь на завдання:

Правильно!

Рефлексія від 5 учнів

Сподобався:

5 0

Зрозумілий:

5 0

Потрібні роз'яснення:

5 0
Рекомендуємо

"Допоможи Норі та Торвальду знайти себе і переосмислити життя" за Г.Ібсеном "Ляльковий дім"

"Допоможи Норі  та Торвальду знайти себе і переосмислити життя" за Г.Ібсеном "Ляльковий дім"

244

Аватар профіля Тулінова Ірина Олександрівна
Зарубіжна література
9 клас

50 грн

Що ти знаєш про СНІД?

Що ти знаєш про СНІД?

191

Аватар профіля Ракова Оксана Леонідівна
Біологія
7—11 клас

58 грн

Хімічний склад живих організмів

Хімічний склад живих організмів

271

Аватар профіля Кубинець Юлія Іванівна
Біологія
9 клас

20 грн

Тип Кільчасті черви. Загальна характеристика та різноманітність типу

Тип Кільчасті черви. Загальна характеристика та різноманітність типу

183

Аватар профіля Остапець Ірина Петрівна
Біологія
7 клас

25 грн

Будова та різноманітність кишковопорожнинних

Будова та різноманітність кишковопорожнинних

228

Аватар профіля Остапець Ірина Петрівна
Біологія
7 клас

25 грн

Схожі вебквести

Мікро- та макроелементи в живих організмах

Мікро- та макроелементи в живих організмах

258

Аватар профіля Слівінська Аліночка
Біологія
10 клас

Дихання та виділення людини

Дихання та виділення людини

150

Аватар профіля Понурок Ольга Володимирівна
Біологія
8 клас

Бактерії

Бактерії

79

Аватар профіля Понурок Ольга Володимирівна
Біологія
10 клас

Клітина-одиниця живого

Клітина-одиниця живого

95

Аватар профіля Макашутіна Юлія Олегівна
Біологія
6 клас

Вітаміни

Вітаміни

142

Аватар профіля Слівінська Аліночка
Біологія
10 клас