Бібліотека вебквестів
По завершенню гри буде видано сертифікат
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе
Кажуть, що математика - цариця наук. Не віриш? Пройди цей квест, щоб переконатись, що без неї жити було б дуже важко і не цікаво!
Ось тобі 1 підказка: для дистанційного навчання ми використовуємо свої ґаджети. А яким користуюсь я?
Цей рівень містить 13 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
12 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Ось остання підказка: чи пам'ятаєте ви, на яке число ділити не можна?
Дякую за фантастичну гру!
Ніколи не зачиняйте дверей, які ведуть вас у Царство Математики! Добре?
Так, починаючи з 1 квітня я навчаю вас з допомогою ноутбука.
А на його екрані завдання для вас:
визначте час на годиннику.
Це правильна відповідь. Час рухатись далі.
Мій ноутбук стоїть на ...?
А на столі лежить аркуш із завданням!
Так, це оранжевий трикутник під номером 3. А тепер знайдіть ще предмет у класі, пов'язаний із чим числом.
Вірно. Це лінійка-трикутник або косинець. З її допомогою можна виміряти довжину. Пригадайте, як називається сума всіх сторін багатокутника?
І це правильна відповідь! Ліворуч від косинця лежить ще одна лінійка. Чи знаєте, як вона називається?
Так, це транспортир. З його допомогою у старших класах ви будете вимірювати величину кутів. А зараз пригадайте і запишіть назву цього кута.
На мою думку, не найпоширеніший кут у нашій оселі. Озерніться навкруги, і ви побачите його скрізь...
Щось я зголодніла. А ви? Знайдіть предмет, який схожий на апельсин чи стигле жовте яблуко.
В математиці цей об'єкт називається куля. ЇЇ можна котити, наче м'яч. Найшвидше це вийде на рівній поверхні. А ще дуже швидко може рухатись потяг "Інтерсіті". Будь ласка, розв'яжіть про нього задачу.
Звичайно ж ні, бо діти їхали у різних вагонах.
Знайдіть, будь ласка плакат з кулею у розрізі.
Так, саме він висить на стіні біля дошки. А на іншій стороні плакату - ще одне завдання:
знайдіть корінь рівняння 9 • а = 108.
Відповідь: а = ...? (напишіть лише число)
Так, це число 12, бо 108 : 9 = 12. Давайте присядемо на стілець і трохи поговоримо про це число.
Число 12 - це одноцифрове чи двоцифрове число?
Вірна відповідь. Можете визначити, скільки в ньому десятків і одиниць? Якщо так, пропоную попрацювати біля дошки.
Обчисліть вираз.
Я знала, що у вас вийде число 317. Скільки у цьому числі сотень? А яких предметів у класі також три? Оберіть середню.
Вона знаходиться найвище у класі. А за нею ховаються котики, яких треба врятувати з пастки. Допомогти їм можна, розв'язавши задачу.
Авжеж, бо 25 • 2 • 7 = 350 г корму.
Треба нагодувати врятованих вами котиків. Для цього треба знайти гроші, які лежать під скульптурою.
А там - грн.
Якою буде решта, якщо купити велику банку котячого корму за ціною 831 грн?
Випускаючи задоволених та ситих котиків на свободу через прочинене вікно (двері ж замкнені на ключ, який ще треба знайти!!!), я помітила цікаве завдання, приклеєне до віконного скла.
Знайдіть значення останнього виразу.
Чудово, що ви не забули, що спочатку треба множити, а лише потім додавати. Давайте заховаємо цей аркуш із завданням подалі під велику піраміду.
Ой, до основи піраміди приклеївся аркуш з довгим виразом.
Обчисліть його. Відповідь запишіть словом.
Хто був уважним та спостережливим, той зразу здогадався, як швидко "відімкнути" цей вираз, не обчислюючи його.
Я сказала "відімкнути", значить ключ до виходу вже близько!
Шукайте під малою пірамідою!
Рефлексія від 8 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: