Завдання для закріплення знань обчислення виразів з двоцифровими та трицифровими числами
Бібліотека вебквестів
153
147
0
Завдання для закріплення знань обчислення виразів з двоцифровими та трицифровими числами
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе
Вітаю тебе, мій друже! Ти прийшов за скарбами, але не все так просто тобі вдасться! Попереду тебе чекають неймовірні загадки та перешколи для здобуття головного призу!
Цей рівень містить 17 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
9 сповіщень.
7 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Вітаю, попереду тебе чекають складніші перетворення!!!! ХА-ХА-ХА-ХА!!!!
Вітаю тебе, мій друже! Ти прийшов за скарбами, але не все так просто тобі вдасться! Попереду тебе чекають неймовірні загадки та перешколи для здобуття головного призу!
Невдала спроба!
135+124=
Справжній котяячий рай готує для тебе завдання!
40*3=
Дуже близько!
Гарячий вогонь підготував випробування!
(30*3)+450=
Йдеш вдало!
(100*4)-230=
800-120-300=
А ти везунчик!
7*10+730=
900+100-300=
Колона не знає математики)
І рахувати я не вмію)
І цифри писати не вмію)
З математикою не товаришую)
Допоможи нам!
Врятуй нас!
Цей рівень містить 15 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
4 сповіщення.
10 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Вітаю тебе на другому рівні твоєї подорожі. Відкрий всі підказки - інакше смерть!
Вітаю! Ти врятував своє життя, надіюсь ти зрозумів, що математика тобі дуже потрібна)
750 - (5*110)=
36*5=
Вогонь підігріває нашу гру! Впорайся із завданнями!
10+40-20+50-60=
400-100+300-600+800-300=
Ти орав спосіб власної смерті! Я дуже радий і очікую, коли ти здасишся)))
Хочеш келих? Роби завдання!
4 * 25 * 5=
Ти здогадуєшся про те, що тебе чекає далі! Ха - ха - ха - ха!!!!
600- (300*1)+70=
Ти хочеш влади?
Знайди всі відповіді!
90+(150*4)-50=
1 мільйон золотих монет тобі не вдасться забрати!
(14 * 5)+(5 * 6)=
1000- (45 * 2) +20=
Владу через ніж здобудеш! Відгадай цей вираз до кінця!
4+5+8-9+1+4-3+7+5+9-0-11=
Рефлексія від 5 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: