Вебквест:

Математичний квест "У пошуках скарбу Піфагора"

придбати вебквест
Ціна:

50 грн

Після покупки цей вебквест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані вебквести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Вік учнів: 11–13 років (6,7 клас ). Рівень складності: середній. Можна використати для закріплення знань з тем: порядок дій, геометричні фігури, відсотки, координатна пряма, логічне мислення, або для позакласних заходів з математики, тижня математики. Буде доцільним як для очної так і для дистанційної форми навчання

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаю учні. Сьогодні ми будемо подорожувати по наших класних математичних кімнатах у пошуках скарбів Піфагора. Наше завдання пройти всі етапи подорожі та знайти код до скарбів.

Правила: Розв'язуйте завдання по черзі, записуйте відповіді та складайте код із цифр, отриманих в деяких кімнатах.

Підказка : Код - це буде п'ятицифрове число

Рівень №1 — Кімната 1. Магічне число переглянути шаблон

Цей рівень містить 11 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

10 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/11 Фігура 1  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Знайдіть значення виразу:

25-(3ˑ4)+8:2=

Ключ:
Повідомлення після введення ключа:

Так тримати

Мітка №2/11 Плакат 3 Завдання з відповіддю
Завдання:

Піраміди в кімнаті є:

А) 3

Б) 2

В) 1

Правильна відповідь:
Відповідь на завдання:

Спробуй наступне

Мітка №3/11 Крісла Завдання з відповіддю
Завдання:

Цифр існує:

А) 8

Б) 9

В) 10

Правильна відповідь:
Відповідь на завдання:

У кімнаті багато трикутників

Мітка №4/11 Лінійка 3 Завдання з відповіддю
Завдання:

Прямокутник діагоналлю можна розбити на:

А) трикутники

Б) квадрати

В) чотирикутники

Правильна відповідь:
Відповідь на завдання:

Шукай фігуру, що схожа на косинець

Мітка №5/11 Шафа Завдання з відповіддю
Мітка №6/11 3 Завдання з відповіддю
Мітка №7/11 Книга 5 Завдання з відповіддю
Мітка №8/11 168+5 Завдання з відповіддю
Мітка №9/11 12+3 Завдання з відповіддю
Мітка №10/11 30-7 Завдання з відповіддю
Мітка №11/11 Годинник Завдання з відповіддю
Рівень №2 — Кімната 2. Чудо прилади переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Лінійка 3  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Яким приладом вимірюють кути?

А) Косинцем

Б) Транспортиром

В) Лінійкою

Ключ:
Повідомлення після введення ключа:

Підручників багато не буває

Рівень №3 — Кімната 3. Знайди фігуру переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Книга 3  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Назвіть чотирикутник, у якого:

-всі кути прямі

-сторони рівні

Варіанти:

А) ромб

Б) прямокутник

В) квадрат

Г) трапеція

Номер правильної відповіді-друга цифра коду

А щоб рухатись далі введи цю цифру

Ключ:
Повідомлення після введення ключа:

Можемо рухатись далі

Рівень №4 — Кімната 4. Загадка трикутника переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Лінійка  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Чому дорівнює сума кутів трикутника

А) 1800

Б) 900

В) 600

Ключ:
Повідомлення після введення ключа:

Підручник завжди допоможе

Рівень №5 — Кімната 5. Таємниця відсотків переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Книга  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

У класі 25 учнів. 40% з них - хлопці. Скільки хлопців у класі?

Остання цифра цього числа буде третьою цифрою коду

А щоб продовжити введи кількість хлопців у класі

Ключ:
Повідомлення після введення ключа:

Знову перемога

Рівень №6 — Кімната 7. Види трикутників переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Плакат 3  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Трикутник у якого всі сторони рівні називається:

А) Рівнобедрений

Б) Різносторонній

В) Рівносторонній

Ключ:
Повідомлення після введення ключа:

Піфагора можемо побачити тільки на портреті

Рівень №7 — Кімната 8. Шифр координат переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Фото в рамці  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

На координатній прямій точка А має координату -3, а точка В координату 5. Яка відстань між ними?

Це число буде четвертою цифрою коду і ключом щоб продовжити пошук

Ключ:
Повідомлення після введення ключа:

Ви просто генії математики

Рівень №8 — Кімната 9. Прямокутний трикутник переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Стіл  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

У прямокутного трикутника прямих кутів є:

А) 1

Б) 2

В) 3

Ключ:
Повідомлення після введення ключа:

З об'ємними фігурами ми поки що мало знайомі, але думаю варто до них придивитись

Рівень №9 — Кімната 10. Загадкове число переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Фігура  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Моє число:

  • трицифрове

  • перша цифра - удвічі менша за третю

  • сума цифр дорівнює 9

  • середня цифра 0

    Знайдіть це число. Сума його цифр це п'ята цифра коду

    Введи число щоб отримати скарб

Ключ:
Повідомлення після введення ключа:

Скарб майже в твоїх руках

Рівень №10 — Кімната 11. Скарб Піфагора переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Косинець  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Щоб відкрити скарб введи код з п'яти цифр

Ключ:
Повідомлення після введення ключа:

Вітаю. Ви отримали найбільший скарб Піфагора.

Найцінніший його скарб - це теорема Піфагора

  • Квадрат гіпотенузи дорівнює сумі квадратів Катетів

З цією теоремою ви дуже добре познайомитися у 8 му класі

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

2 0

Зрозумілий:

2 0

Потрібні роз'яснення:

2 0
Рекомендуємо

В пошуках математичних скарбів

В пошуках математичних  скарбів

338

Аватар профіля Беркут Юлія Іванівна
Математика

33 грн

У пошуках скарбів

У пошуках скарбів

508

Аватар профіля Скакун Тетяна Миколаївна
Математика
3 клас

20 грн

У пошуках скарбів

У пошуках скарбів

294

Аватар профіля Устименко Ірина Сергіївна
Вступ до історії
5 клас

33 грн

Математичний квест

Математичний квест

1415

Аватар профіля Скакун Тетяна Миколаївна
Математика
3 клас

20 грн

Математичний квест

Математичний квест

308

Аватар профіля Запрягайло Ольга Петрівна
Математика
5—6 клас

30 грн

Схожі вебквести

Вебквест з математики

Вебквест з математики

1389

Аватар профіля Зіміна Ірина Іванівна
Математика
4 клас

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

1574

Аватар профіля Гулак Олена Андріївна
Математика
6 клас

Таблиці множення і ділення

Таблиці множення і ділення

439

Аватар профіля Купріянова Віра Василівна
Математика
3 клас

Дроби. Знаходження дробу вiд числа

Дроби. Знаходження дробу вiд числа

323

Аватар профіля Шаповал Ольга Василівна
Математика
3—4 клас

Табличка множення на 6.

Табличка множення на 6.

403

Аватар профіля Соковець Олександр Олександрович
Математика
2 клас