Урок набуття навичок і вмінь з тем "Раціональні числа. Протилежні числа. Модуль числа. Порівняння раціональних чисел."
Бібліотека вебквестів
Урок набуття навичок і вмінь з тем "Раціональні числа. Протилежні числа. Модуль числа. Порівняння раціональних чисел."
Час за який потрібно виконати всі завдання: 40 хвилин
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня
Сьогодні ми з вами "пограємо у футбол". Будемо "передавати м'яч" від одного гравця іншому, при цьому будемо розв'язувати завдання з тем "Раціональні числа. Протилежні числа. Модуль числа. Порівняння раціональних чисел." та збирати літери, з яких в останньому завданні маємо скласти слово, пов'язане, звичайно, з математикою і наступною нашою темою.
Бажаю задоволення від праці та успіхів!
А почнемо з гравця під номером 2.
Примітка: у "віконця" для відповіді вписуємо лише цифру, що відповідає правильній відповіді.
Цей рівень містить 10 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
9 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Наша гра завершена!
З отриманих літер склади слово, пов'язане з математикою та наступною нашою темою та запиши його і "віконце".
Дякую за гру!
Завдання 1.
У якому варіанті записано недодатні числа?
1) 5; -7; 0,8; -87, 0;
2) -6; -43; -6,4; 12; 0;
3) -7; 0; -15; -6,9; -1;
4) 6; 0; 27; 6,9; 87.
Твоя перша літера - А
М'яч передається до гравця під номером 5.
Завдання 2.
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами -16,93 і 8,74 ?
1) 24;
2) 25;
3) 26;
4) 27.
Чудово! Отримуй другу літеру - В.
М'яч переходить до гравця із зайцем в рюкзакові.
Завдання 3.
Вкажи правильну рівність або правильне твердження:
1) -(-(-5)) = -5 ;
2) -(-7) = -7 ;
3) якщо -х = -(-8), то х = 8 ;
4) якщо х = -7, то -х = -7.
Ти на правильному шляху!
Тримай ще одну літеру - Н
М'яч передається гравцеві, що вирішив трохи відпочити.
Завдання 4.
Знайди значення виразу: |-45| + |34|*|-2|.
1) 22 ;
2) 158 ;
3) 23 ;
4) 113.
В тебе все виходить! Отримуй ще літеру - Д
М'яч зараз опиняється у гравця під номером 7.
Завдання 5
Вкажи правильну не рівність:
1) 7,8 < - 8 ;
2) - 4 < - 4,6 ;
3) 14 > - 60 ;
4) - 5,6 > - 5,2.
Молодець! В тебе ще одна літера - Д
М'яч потрапляє до зайця, що сховався в кущах.
Завдання 6.
Вкажи пару протилежних чисел:
1) 6 і 1/6 ;
2) 6 і -6 ;
3) 6 і - 1/6 ;
4) 6 і 0,6.
В тебе все чудово! Ось тобі ще одна літера - Н
М'яч передається гравцеві, що стоїть на воротах.
Завдання 7.
Термометр показує температуру 60С. Температура знизилася на 80С. Яку температуру тепер показує термометр?
1) - 20С
2) - 30С
3) - 10С
4) - 80С
Чудово! Отримуй ще одну літеру - Я
М'яч перекочується до зайця, що лежить під кущем.
Завдання 8.
Розв'яжи рівняння: |x| - 6 = 8.
1) - 2 і 2;
2) 14 ;
3) 2 ;
4) - 14 і 14.
Ти добре знаєш тему! За це тобі ще одна літера - А.
М'яч опиняється у гравця під номером 10.
Завдання 9
Який знак потрібно поставити між числами - 1000 та - 1 ?
1) >
2) =
3) <
4) Неможливо порівняти.
В тебе все чудово! Усі завдання виконано. Твоя остання літера - О.
М'яч опиняється у баскетбольній сітці)))
Рефлексія від 87 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: