Квест «Мандрівка літературною Україною» передбачає подорож містами, де народилися або проходила літературна діяльність українських письменників, творчість яких вивчалася в 10 класі.
Бібліотека вебквестів
Квест «Мандрівка літературною Україною» передбачає подорож містами, де народилися або проходила літературна діяльність українських письменників, творчість яких вивчалася в 10 класі.
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе
Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня
Вітаю!
Подорожуємо нашою славною Україною, пригадуючи відомих українських письменників за короткими підказками. Вводимо ім'я та прізвище (або псевдонім) письменника (після прізвища письменника пробіл НЕ потрібний).
Починаємо з Черкас!
Удачі!
Цей рівень містить 11 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
10 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Мандрівка закінчилася.
Вітаю! Мандрівка закінчилася.
Ви успішно пройшли цей квест.
Цього письменника називають «всеобіймаючим оком України», «великим артистом зору». В одному з його творів зображено занепад споконвічної важливої ролі батька в українському суспільстві, руйнування традиційних підвалин життя селянства в пореформену добу.
Як же звати письменника?
Правильно! Прямуємо на Полтавщину.
Написання цим автором нарису «Подоріжжя од Полтави до Гадячого» стало важливим етапом підготовки твору, в якому життєпис злочинця, «пропащої сили», зображений на широкому суспільному тлі. Вислів «Воли в ярмі, та й ті ревуть, а то щоб душа християнська всяку догану, всяку кривду терпіла й не озвалась!» суголосний з назвою цього твору.
Молодчина. Тепер у Кропивницький.
Цей письменник стверджує: «Згадую Борулю, хоч люди сміються з нього, бо їм здається, що вони не такі чудаки, як Боруля, а коли гарненько придивитися, то й сміятися нічого: хто б не хотів вивести своїх дітей на дворянську лінію, щоб вони не черствий кусок хліба мали?!»
Про кого йдеться?
Так, тепер мандруємо до Львова.
Цей автор у поемі «Мойсей» висвітлює проблему формування нації на основі біблійного сюжету, висловлює «... впевненість у відродженні національної самосвідомості й гідності поневоленого, але не скореного великого європейського народу, щаслива будучина асоціюється в поета з колом “вольних народів”, де засяють і українці, де наш люд буде “хазяїном домовитим”…»
Як звати митця?
Правильно. Тепер прямуємо до Вінниці.
Цей письменник називав себе «сонцепоклонником», був одним з «найбільш цікавих експериментаторів у прозі початку ХХ ст., у творах якого «залізна рука города» хоче наздогнати оповідача, а три білі вівчарки символізують різні прошарки тодішнього суспільства…»
Про кого йдеться?
Так, а тепер до Чернівців.
«Талановита буковинська письменниця внесла в наше письменство новий тон, новий спосіб писання, узятий з новішої німецької літератури та філософії…» Найвідоміші її твори, які вважаються класикою української літератури, – «У неділю рано зілля копала», «Земля», «Царівна», «Valse Mélancolique», «Людина» тощо.
Молодець, усе правильно. Мандруємо до Івано-Франківська.
Іван Драч писав про цього письменника:
«Я ж вам гармати слів повиставляв!
Я ж ніс за вас камінного хреста,
Аж захлиналась у сльозах земля!»
У його відомому творі втілено драматичну долю галицького селянства кінця ХІХ — початку ХХ століття.
Правильно, тепер прямуємо до Луцька.
Ця поетеса «без надії сподівається». Авторка твору, зображеного на малюнку
Усе правильно. Мандруємо до Дніпра.
Яскравий представник українського символізму, новатор у розширенні музичних можливостей українського вірша, автор поезії, в якій запашна весна «лине вся в прозорих шатах, у серпанках і блаватах». Найвідоміший твір — поема «Євшан-зілля» про необхідність повернення людині історичної пам’яті, усвідомлення своєї національної приналежності.
Так, усе правильно. Мандруємо до Сум.
«Український Гейне», «майстер віршованої форми і легких, граціозних пісень», автор відомого романсу «Сміються, плачуть солов’ї...».
Правильно! Шукаємо вихід біля Державного символа України, за який вмирали люди. Він двокольоровий.
Рефлексія від 6 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: