Завдання квесту створено відповідно до матеріалу підручника "Біологія, 7 клас " ( Остапченко Л.І.). Розробку можна використовувати для актуалізації знань учнів, повторення та тренування.
Бібліотека вебквестів
Завдання квесту створено відповідно до матеріалу підручника "Біологія, 7 клас " ( Остапченко Л.І.). Розробку можна використовувати для актуалізації знань учнів, повторення та тренування.
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Вітаю! Для проходження квесту потрібні знання щодо кишковопорожнинних. Бажаю успіхів у проходженні квесту! ( почніть гру з касового апарату)
Цей рівень містить 11 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
10 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Вітаю з гарним результатом! Вихід знайдено!
Вітаю з успішним проходженням квесту!
Вкажіть назву представника кишковопорожнинних ( відповідь друкувати маленькими літерами)
Саме так! Вірно!
Вказати назву представника кишковопорожнинних
Правильно!
Клітини кишковопорожнинних, які слугують для захисту
Так, це правильна відповідь!
Вказати назву представника ( з двох слів!)
Правильно!
В утворенні коралових рифів насамперед беруть участь ( відповідь з двох слів)
Правильно!
У кишковопорожнинних радіальна симетрія тіла ( так чи ні)
Правильно!
Гідра не здатна до регенерації ( так чи ні)
Правильно!
Медуза коренерот належить до сцифоїдних ( так чи ні)
правильно!
У кишковопорожнинних гарно розвинені легені ( так чи ні)
Правильно!
Нервова система гідри трубчастого типу ( так чи ні)
Правильно!
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: