Діти проходять гру по темам уроків "Кисень", "Реакції розкладу".
Реакції сполучення і види окиснення ще не вивчали.
За допомогою гри притягується інтерес до вивчення теми.
Бібліотека вебквестів
Діти проходять гру по темам уроків "Кисень", "Реакції розкладу".
Реакції сполучення і види окиснення ще не вивчали.
За допомогою гри притягується інтерес до вивчення теми.
Час за який потрібно виконати всі завдання: 10 хвилин
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня
Доброго дня, семикласники!
Пропоную вам згадати, закріпити тему "Кисень, реакції розкладу".
Почни з колби на спиртівці на одному з учнівських столів
Цей рівень містить 8 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
1 сповіщення.
6 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Вітаю!!!
Молодець!!!
Привіт!
Яку частину повітря становить кисень? (Відповідь у відсотках запиши на дошці)
Введи ключ, просто число, без %
Дай правильну відповідь на питання:
Речовини, які прискорюють хімічні реакції, але самі при цьому залишаються без змін?
Відповідь поклади на одну з парт-столів.
Нарешті знайшов)))
Відповідь вводь з великої букви))
Не забувай, що у тебе лише 3 спроби
Який метод збирання кисню зображено на малюнку?
Відповідь переглянь на демонстраційному столі на подібному обладнанні.
Молодець))), нарешті ти дойшов (чи дойшла) до столу
Відповідь з великої букви - пам"ятаєш?
Наступне питання
Як називаються реакції, під час яких з однієї складної речовини утворюється декілька?
Відповідь розглянь під мікроскопом
Відповідь введи одним словом з маленької букви в родовому відмінку
Ще трошки часу у нас є. Наступне питання:
Закон збереження маси речовин відкрили ....
Відповідь на портреті))
Так це саме ці два вчених. Прізвища напиши з великої букви (це ж власні назви), в називному відмінку і через кому
Ми добралися до фінішу.
Останнє питання: У природі кисень утворюється в результаті:
Відповідь підпиши під годинником))
Ура!!!
Швиденько вводь відповідь (з маленької букви в родовому відмінку) і біжи на перерву))
Рефлексія від 2 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: