Вебквест для повторення вивченого на уроках української мови.
Бібліотека вебквестів
Вебквест для повторення вивченого на уроках української мови.
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Доброго дня, любі друзі!
До дня української писемності пропоную вам пограти у цікавий квест! Бажаю успіхів!
Почнімо гру зі шкільної дошки)
Цей рівень містить 7 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
6 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Поміркуй, що не є державним символом України. Слово впиши у відповідь.
Прапор, Гімн, Рушник, Герб
Чудова робота!
Ви неперевершені знавці української мови!=)
Дякую вам, любі друзі, за роботу і старанність!
Визнач, яке слово записане НЕправильно:
дятел, зозуля, йасен, неділя
Запиши це слово, будь ласка, у відповідь.
Молодець!=)
Відгадай загадку і шукай наступну підказку.
Мов маленький м’ячик,
Висить, а не скаче,
Рум’яне, гладеньке,
На смак солоденьке.
Познач рядок, у якому всі іменники СЕРЕДНЬОГО роду.
А Колесо, кермо, вікно, сигнал
Б Пташеня, курча, слоненя, мишеня
В Пташеня, горло, вухо, бабуся
(у відповідь вписати тільки велику букву)
Супер!=)
Відгадай загадку і шукай наступну підказку.
Коли ми його відкриваємо,
Те чисте повітря в квартиру пускаємо.
Познач рядок, у якому є слова, ужиті в переносному значенні.
А Рожева троянда
Б Довгий плащ
В Пекучі слова
(у відповідь вписати тільки велику букву)
Гарна робота!
Відгадай загадку і шукай наступну підказку.
Тут міста, країни, скелі,
Океани і пустелі,
Гори, ріки і моря —
Мандрувати буду я!
Щоб по світу мандрувати,
Не виходжу я із хати,
Не сідаю у автобус,
А беру у руки….
Укажи значення фразеологізму байдики бити.
А Обманювати.
Б Розважатися, бути без діла.
В Поводитися розумно.
(у відповідь вписати тільки велику букву)
Клас!=)
Відгадай загадку ще та шукай наступну підказку.
Всім про все вона розкаже
І малюночки покаже.
Усіх розуму навчить,
Хоч сама завжди мовчить.
Хто написав вірш "Два кольори"?
А Дмитро Павличко
Б Олександр Дерманський
В Ганс Крістіан Андерсен
Чудово!=)
Відгадай наступну загадку і шукай підказку.
Синє небо, жовте жито –
цю святиню знають діти.
Пригадай арабську народну казку "Алладін і чарівна лампа".
Хто міг зайти в печеру, у якій було дуже багато скарбів і чарівна лампа?
А Чаклун магрибинець.
Б Хлопець з бідного роду на ім'я Алладін
В Племінник джина
Розумнички!=)
Наступна підказка ховається де відгадка.
Чудо-ящик –
В ньому вікно.
У тому віконечку кіно.
Рефлексія від 11 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: