Метою екологічного квесту є:
● показувати значення природи в нашому житті;
● привертати увагу учнів до проблем екології;
● сприяти розширенню, закріпленню знань вихованців;
● розвивати вміння працювати в команді;
● узагальнювати знання.
Бібліотека вебквестів
Метою екологічного квесту є:
● показувати значення природи в нашому житті;
● привертати увагу учнів до проблем екології;
● сприяти розширенню, закріпленню знань вихованців;
● розвивати вміння працювати в команді;
● узагальнювати знання.
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе
Вітаю вас на екологічному квесті " Люби, знай, оберігай !!!"
Завдання гри:
● сприяти формуванню міжособистісних відносин у групі, прагненню дітей допомагати одне одному, природі;
● виховувати в учнів екологічну культуру;
● розвивати пізнавальний інтерес в учнів;
● виховувати дбайливе ставлення до природи.
Цей рівень містить 18 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
17 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Люблять нас усі збирати
Після дощику в ліску,
А як букву «Г» відняти,
Будем плавати в ставку.
Вітаю, ти чудово справився з завданням, в тебе за урок 12 балів.
Я найперша зацвітаю
Синім цвітом серед гаю,
Відгадайте, що за квітка,
Бо мене не стане влітку.
Молодець.
Жовтенька голівонька,
Біленька хустинонька,
Що я за квітонька?
Чудово!!!
Із малої цибулини
виріс весняної днини,
до нарциса привітався
та на грядці запишався.
Чудово!
Перша квіточка весняна
тихо під сніжком куняла.
Дмухнув вітерець тепленький,
і з’явився цвіт біленький.
Неймовірно !!!
Там, де в яр травиця збігла,
Красувалась куля біла.
Налетів жартун-вітрисько,
над травою дуже низько,
Щось травиці пошушукав…
та й підняв мов парашута.
Який ти молодець!!!
По полю, по лісу гасає,
Овечок хапає та всіх лякає.
Я в тебе вірила завжди!!!
Я маленький, я пухнастий, попелястий,волохатий.
Я стрибаю, я тікаю, дуже куций хвостик маю.
Ти ж чудовий розумничка!
Не стулить ні на мить очей —Вночі полює на мишей,
Зате удень відпочива, ні, це не кішка, це
Молодчинка!
Що за птичка? Сама невеличка,
Має білі щічки,сірі лапки, синю шапку,
Фартушок жовтенький,г олосок тоненький.
Та ця ж птичка-невеличка називається...
Ви ж мої розумчики!!!
Якось я лісочком брів, звіра дивного зустрів.
Головою звір трясе, на ній дерево несе.
Що за диво? Де взялось? Чудо-звір цей ,мабуть...
Молодець!!!!
Влітку медом ласував, досхочу малини мав.
А як впав глибокий сніг ,позіхнув і спати ліг.
Бачив чи не бачив сни, а проспав аж до весни.
Так, тримати!!!
Він такий смугастий, він такий ікластий,
Найстрашніший у тайзі, перед ним тремтять усі,
Як роззявить пащу: рр! називають звіра … .
Розумнички!!!
Ану, хто з дітей вгадає, що за звір ніг вісім має?
Снує з ниток тонкі сіті, щоби мушки в них ловити?
Молодець !!!
Не цвірінькає — співає, жовто-чорне пір'я має,
З лісових густих кущів до родини горобців
Пташка в гості прилітає ,як харчів не вистачає.
Після «С» як замість «и» букву «У» напишем ми,
Будем мати запашну, гарну ягоду смачну.
О ,дуже добре!!!
До мене можна з річки допливти.
Мене дівчина може заплести,
Дід як знаряддя — на плечі нести,
«К» спереду відкинеш — полечу,
Почуєш тільки, як я задзижчу.
Дуже добре.
На неї птах сідає, вона його гойдає,
А звук ви замініть —звірятком стане вмить
Чудові знання.
В цифрі «сім» букву змініть,
Тоді в воді його ловіть.
Який же ти молодець!!!!.
Рефлексія від 6 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: