Квест можна запропонувати учням 6-7 класів для перевірки знань про байки Езопа. У грі використані такі байки: "Вовк і Ягня", "Мураха і Цикада", "Лисиця і виноград", "Лисиця і Крук".
Бібліотека вебквестів
196
208
0
Квест можна запропонувати учням 6-7 класів для перевірки знань про байки Езопа. У грі використані такі байки: "Вовк і Ягня", "Мураха і Цикада", "Лисиця і виноград", "Лисиця і Крук".
По завершенню гри буде видано сертифікат
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Вітаю!
Пропоную зануритись у світ байок легендарного Езопа та цікаво провести час. Тобі потрібно виконати всі завдання, знайти букви-ключі та скласти слово-відгадку, щоб отримати приз.
Приготуй чернетку та ручку, щоб занотовувати букви-ключі.
Будь спостережливим. Хай щастить!
Цей рівень містить 11 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
1 сповіщення.
9 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Вітаю, ти отримав всі букви-ключі. Введи слово-ключ і отримай приз!
Вітаю! Ти дійшов до фінішу!
Головні герої байки "Вовк і Ягня"?
Четверта буква відповіді буде третьою у ключі
Де зустрів Вовк Ягня?
Третя буква відповіді буде п'ятою у ключі
За допомогою чого Езоп розкриває характери героїв?
Третя буква відповіді буде четвертою у ключі
Розгадай ребус і ти дізнаєшся, хто є героями однієї з байок Езопа
Чому, на думку Лисиці, вона не змогла з'їсти виноград ?
Чому Крук не міг панувати над птахами, на думку Лисиці?
Третя буква відповіді буде першою у ключі
За допомогою чого Лисиця перехитрила Крука?
Чому Цикада не зробила собі запасів на зиму?
З кількох частин складається байка?
Наступну підказку ти знайдеш за маленьким чорним предметом.
Остання буква ключа "ь".
Шукай вихід за найвищою твариною у світі.
Рефлексія від 6 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: