Бібліотека вебквестів
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Доброго дня, дорогі друзі! Ми з вами завершуємо вивчати таку велику тему з української літератури "Книжка вчить, як у світі жить". А чи уважно ви читали всі твори? Гарно запам'ятали всі деталі? Перевіримо це, пройшовши вебквест. Будьте уважними, слідкуйте за підказками і ви обов'язкого справитеся.
А годинник нам підказує, що вже час починати.
Цей рівень містить 25 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
14 сповіщень.
10 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Чудово!
Поговоримо про найдавніший вид літератури.
Літописи - це розташовані в часовій послідовності коротенькі замітки й докладні оповідання про історичні події. Літописи одночасно є як історичними документами, так і художніми творами.
Найдавнішим літописом є "Повість минулих літ". А чи пам'ятаєте ви його автора?
Хтось з учнів так поспішав на перерву, що не встиг дочитати параграф. Знайдіть його розгорнутий підручник.
Цей князь доклав багато зусиль до зміцнення держави, дбав про освіту і культуру свого народу, заснував при Софійському соборі школу і бібліотеку. А також збудував Золоті ворота, заклав церкву Святої Софії, потім церкву на Золотих воротах, а потім монастир Святого Георгія та Святої Ірини.
Укажіть, хто це?
Ви щось забули у синьому портфелі!
Який князь зображений на 1 гривні?
Молодці!
Тепер час переглянути записи на дошці оголошень. Можливо, там буде нове завдання.
Це оголошення важливе, проте вас воно не стосується!
Ви вже близько!
На жаль, це оголошення вам не підходить...
Який твір починається словами:
Заспіваю вам не пісню
Про стару старовину,
Розкажу я вам не казку,
А бувальщину одну.
Укажіть його назву.
Друзі, знайдіть червоний підручник. У ньому ви знайдете наступні завдання.
Ще не час гортати сторінки цієї червоної книги...
Це підручники з історії та географії, а вам потрібно знайти завдання з української літератури.
Чудово, ви знайшли потрібний підручник!
Назвіть твір, у якому розповідається про мандри хлопця у невідомий чарівний край, де він зустрічає дивовижних людей, дізнається про перетворення дівчини на калину.
Пора попрацювати біля дошки.
Пригадайте, хто такі козаки-характерники.
А далі візьміть крейду і...
Скористайтеся алфавітом і запишіть прислів'я про козаків.
6 7 15 19 10 1 15 , 23 1 17 12 22 16 1 3 1.
А тепер ви отримаєте флешку із наступним завданням. Де ви зможете подивитися відео, записане на ній?
Перегляньте відео за посиланням та виконайте післі цього завдання:
https://drive.google.com/file/d/1NayMtmRJTtqFLWZcaFOEyo12c8NmPwix/view?usp=sharing
Пригадайте автора твору та його назву, героїв та проблематику. У рядку для вводу ключа запишіть, де відбуваються події у творі (1 слово).
Згадайте, скільки братів було в оповіданні "Лось". Знайдіть ряд та парту по порядку, яка відповідає цій цифрі.
Ця патра зайнята!
Ця патра зайнята!
Ця патра зайнята!
Ця патра зайнята!
Оберіть інше місце!
Оберіть інше місце!
Оберіть інше місце!
Оберіть інше місце!
Чудово! Ви знайшли потрібне місце, присядьте і виконайте наступне завдання.
Прочитайте уривок з твору:
«Ну, давай руку... Іди за мною. Та не бійсь, іди сміливо. Палицю візьми та впирайсь. Ну, так... Держись... Стій... Я перестрибну, а ти підожди...».
Згадайте його назву, як ключ уведіть ім'я головного героя.
Знайдіть собі підходящий олівець, він допоможе виконати наступне завдання.
Прочитайте уривок з оповідання Гр. Тютюнника "Дивак".
На першому уроці було малювання. Старенька вчителька Матильда Петрівна ходила поміж партами і, роблячи загадкове обличчя, повільно говорила: "А сьогодні, діти, ми будемо малювати... перегнійний горщечок..." Потім вона дістала з портфеля гирунчик і урочисто поставила на стіл.
Діти почали малювати, виводячи кожен своє: той жлуктичко, інший ринку або макітерку. Олесь старанно скрипів олівцем і натхненно прицмакував. Коли ж учителька зупинилася біля його парти, із зошита на неї, презирливо примруживши око, дивився ...
Пригадайте і запишіть, що намалював Олесь замість горщика?
Один із учнів не виконав домашнє завдання і вирішив сховати зошит. Спробуйте знайти зошит і допомогти.
Галина Малик у своїй повісті-казці описала чарівну країну, куди потрапляють усі недороблені справи. Головна героїня побачила там дивних жителів та змогла вперше в житті доробити справу до кінця.
Укажіть назву цієї дивовижної країни.
Молодці!!!
Ви чудово попрацювали!
Пора завершувати наш квест. Впевнена, що вихід ви з легкістю знайдете.
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: